Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги вкарах типото...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    //// написа:
    Главата е вече долу, на съставните си частим шлайфана и с припаснати клапани. За комплект гарнитури, семеринги и вложки (марка Glaser) ми искат 120 лева. Да бях знаел, нямаше да я вземам с толкова много разпределителни валове. Добре че е само с осем клапана.
    На мене за ремонт на главата(с припаска на клапани,гумички и т.н.) ми взеха 80лв,а гарнитурите и семерингите ги взимах поотделно,по евтино ми излезе Валовете,цилиндрите и буталата как са ти?
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #47
      Валовете са перфектни, по цилиндрите даже не са заличени следите от хонинга, а по буталата си стоят следите от стругарския нож. На тоя тип двигатели, явно само мотовилковите лагери са слабото място. Искам да сменя абсолютно всички гарнитури, семеринги, вложки и о-пръстени по двигателя, за това ги търся комплект. Гледах в сайта на Хит-ко - има само гарнитури за главата, за смукателния и изпускателния колектори.

      Коментар


        #48
        //// написа:
        Валовете са перфектни, по цилиндрите даже не са заличени следите от хонинга, а по буталата си стоят следите от стругарския нож. На тоя тип двигатели, явно само мотовилковите лагери са слабото място. Искам да сменя абсолютно всички гарнитури, семеринги, вложки и о-пръстени по двигателя, за това ги търся комплект. Гледах в сайта на Хит-ко - има само гарнитури за главата, за смукателния и изпускателния колектори.
        И на мене буталата и цилиндрите ми бяха като нови
        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

        Коментар


          #49
          Разглобих делкото да видя състоянието му. И... О, ужас - о-пръстенът се спекъл, семерингата - изтървала, дистрибуторната капачка - за нищо не става (а е Магнети Марели), а кабелчетата на датчика им паднала изолацията.

          Коментар


            #50
            //// написа:
            Разглобих делкото да видя състоянието му. И... О, ужас - о-пръстенът се спекъл, семерингата - изтървала, дистрибуторната капачка - за нищо не става (а е Магнети Марели), а кабелчетата на датчика им паднала изолацията.
            Тва са бели кахъри,виж надолу какво става,че там са големите пари
            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

            Коментар


              #51
              Знам, ама до сега се занимавах само с главата. Тепърва ми предстой "надолу".

              Коментар


                #52
                //// написа:
                Знам, ама до сега се занимавах само с главата. Тепърва ми предстой "надолу".
                Колега имам едно питане леко офтопик- Знаеш ли каде правят диагностика на машина като твойта с този двигател 149C2.046 за изчистване на грешки става въпрос.
                Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                Коментар


                  #53
                  asus написа:
                  //// написа:
                  Знам, ама до сега се занимавах само с главата. Тепърва ми предстой "надолу".
                  Колега имам едно питане леко офтопик- Знаеш ли каде правят диагностика на машина като твойта с този двигател 149C2.046 за изчистване на грешки става въпрос.
                  На този мотор грешките от компа се чистят, като махнеш клемата на акумулатора за 10-15 минути.
                  Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                  Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                  BlueStorm transforms . . .
                  . . . !!!

                  Коментар


                    #54
                    //// написа:
                    Разглобих делкото да видя състоянието му. И... О, ужас - о-пръстенът се спекъл, семерингата - изтървала, дистрибуторната капачка - за нищо не става (а е Магнети Марели), а кабелчетата на датчика им паднала изолацията.
                    Това си е болно място на двувалките и при мене беше същото.
                    In Tipo Veritas

                    Фиат Типо 1.6 DOHC
                    Фиат Стило 1.6

                    Коментар


                      #55
                      И тъй - моята работа стана като на обущаря, дето му ходят боси децата! От работата с клиентските барутници не ми остава много време да обръщам внимание на сладураната! (просто ми трябваше за половин час да я вдигна на подемника и да сваля двигателя и скоростите и още половин - за да разглобя с гайковерта двигателя на части Та до тук:Блока е измит перфектно, боядисан, сменени водните тапи и всички лица са зачистени с телена четка с ъглошлайф и са продухани маслените магистрали. Започнаха да се водят дебати от колегите за цвета на блока - син, червен... Аз им викам: да го боядисам розов, а? Категорично го боядисах черен. И като набих поцинковани и лъскави водни тапи стана... все едно сега ми го носят от Торино.Коляновия вал оня ден го взех от шлайфа - мотовилковите шийки зачистиха на II-ри, а основните - на I-ви. Цена - 80 лева (плюс проверка на биелките за несъосие на двата отвора и елипсовидна деформация на отворите).Биелката е вече при мен, но с тегловна група 18, а останалите - 13. Тепърва ще се консултирам по въпроса с колеги.Другата седмица ще търся мотовилкови и биелни лагери, сегменти и съединител.Главата е готова - само остана да регулирам хлабините на клапаните.Изпускателния колектор е пукнат на 3 места.

                      Коментар


                        #56
                        //// написа:
                        И тъй - моята работа стана като на обущаря, дето му ходят боси децата! От работата с клиентските барутници не ми остава много време да обръщам внимание на сладураната! (просто ми трябваше за половин час да я вдигна на подемника и да сваля двигателя и скоростите и още половин - за да разглобя с гайковерта двигателя на части Та до тук:Блока е измит перфектно, боядисан, сменени водните тапи и всички лица са зачистени с телена четка с ъглошлайф и са продухани маслените магистрали. Започнаха да се водят дебати от колегите за цвета на блока - син, червен... Аз им викам: да го боядисам розов, а? Категорично го боядисах черен. И като набих поцинковани и лъскави водни тапи стана... все едно сега ми го носят от Торино.Коляновия вал оня ден го взех от шлайфа - мотовилковите шийки зачистиха на II-ри, а основните - на I-ви. Цена - 80 лева (плюс проверка на биелките за несъосие на двата отвора и елипсовидна деформация на отворите).Биелката е вече при мен, но с тегловна група 18, а останалите - 13. Тепърва ще се консултирам по въпроса с колеги.Другата седмица ще търся мотовилкови и биелни лагери, сегменти и съединител.Главата е готова - само остана да регулирам хлабините на клапаните.Изпускателния колектор е пукнат на 3 места.
                        А аз като взех от данчо биелата въобще не съм я замервал с мойте
                        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                        Коментар


                          #57
                          По размер няма проблеми, но се нарушава се баланса на двигателя и се предизвикват необичайни хармонични... има вероятност да се скъса вала (да не дава господ)

                          Коментар


                            #58
                            //// написа:
                            По размер няма проблеми, но се нарушава се баланса на двигателя и се предизвикват необичайни хармонични... има вероятност да се скъса вала (да не дава господ)
                            Точно за тегло говоря не за размери Засега нямам проблем
                            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                            Коментар


                              #59
                              Снощи точно преди да затвори махленския магазин за хранителни стоки, отидох и помолих продавачката, да измеря биелките на електронния кантар и ето резултата:1-ва - 0,745 кг2-ра - 0,740 кг3-та - 0,745 кг4-та - 0,745 кг (тази от Данчо)Някъде, в дебелите книги четох, че трябвало да се измерва и масата на мотовилката спрямо осите на двете й глави, но консултирайки се с колеги по темата се оказа, че е достатъчно да са в диапазона от 20 грама четирите.

                              Коментар


                                #60
                                Поръчах основните и мотовилковите лагери и сегментите - марка АЕ (английски, били за първоначално вграждане във фиат). Утре трябва да ми дойдат (към 100-тина лева всичко). Тъкмо ще останат пари за съединител и опорен лагер на дясната полуоска.

                                Коментар

                                Working...
                                X