//// написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги вкарах типото...
Collapse
X
-
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
-
Валовете са перфектни, по цилиндрите даже не са заличени следите от хонинга, а по буталата си стоят следите от стругарския нож. На тоя тип двигатели, явно само мотовилковите лагери са слабото място. Искам да сменя абсолютно всички гарнитури, семеринги, вложки и о-пръстени по двигателя, за това ги търся комплект. Гледах в сайта на Хит-ко - има само гарнитури за главата, за смукателния и изпускателния колектори.
Коментар
-
//// написа:Валовете са перфектни, по цилиндрите даже не са заличени следите от хонинга, а по буталата си стоят следите от стругарския нож. На тоя тип двигатели, явно само мотовилковите лагери са слабото място. Искам да сменя абсолютно всички гарнитури, семеринги, вложки и о-пръстени по двигателя, за това ги търся комплект. Гледах в сайта на Хит-ко - има само гарнитури за главата, за смукателния и изпускателния колектори.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
//// написа:Разглобих делкото да видя състоянието му. И... О, ужас - о-пръстенът се спекъл, семерингата - изтървала, дистрибуторната капачка - за нищо не става (а е Магнети Марели), а кабелчетата на датчика им паднала изолацията.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
//// написа:Знам, ама до сега се занимавах само с главата. Тепърва ми предстой "надолу".Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC
Коментар
-
asus написа://// написа:Знам, ама до сега се занимавах само с главата. Тепърва ми предстой "надолу".Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар
-
//// написа:Разглобих делкото да видя състоянието му. И... О, ужас - о-пръстенът се спекъл, семерингата - изтървала, дистрибуторната капачка - за нищо не става (а е Магнети Марели), а кабелчетата на датчика им паднала изолацията.In Tipo Veritas
Фиат Типо 1.6 DOHC
Фиат Стило 1.6
Коментар
-
И тъй - моята работа стана като на обущаря, дето му ходят боси децата! От работата с клиентските барутници не ми остава много време да обръщам внимание на сладураната! (просто ми трябваше за половин час да я вдигна на подемника и да сваля двигателя и скоростите и още половин - за да разглобя с гайковерта двигателя на части Та до тук:Блока е измит перфектно, боядисан, сменени водните тапи и всички лица са зачистени с телена четка с ъглошлайф и са продухани маслените магистрали. Започнаха да се водят дебати от колегите за цвета на блока - син, червен... Аз им викам: да го боядисам розов, а? Категорично го боядисах черен. И като набих поцинковани и лъскави водни тапи стана... все едно сега ми го носят от Торино.Коляновия вал оня ден го взех от шлайфа - мотовилковите шийки зачистиха на II-ри, а основните - на I-ви. Цена - 80 лева (плюс проверка на биелките за несъосие на двата отвора и елипсовидна деформация на отворите).Биелката е вече при мен, но с тегловна група 18, а останалите - 13. Тепърва ще се консултирам по въпроса с колеги.Другата седмица ще търся мотовилкови и биелни лагери, сегменти и съединител.Главата е готова - само остана да регулирам хлабините на клапаните.Изпускателния колектор е пукнат на 3 места.
Коментар
-
//// написа:И тъй - моята работа стана като на обущаря, дето му ходят боси децата! От работата с клиентските барутници не ми остава много време да обръщам внимание на сладураната! (просто ми трябваше за половин час да я вдигна на подемника и да сваля двигателя и скоростите и още половин - за да разглобя с гайковерта двигателя на части Та до тук:Блока е измит перфектно, боядисан, сменени водните тапи и всички лица са зачистени с телена четка с ъглошлайф и са продухани маслените магистрали. Започнаха да се водят дебати от колегите за цвета на блока - син, червен... Аз им викам: да го боядисам розов, а? Категорично го боядисах черен. И като набих поцинковани и лъскави водни тапи стана... все едно сега ми го носят от Торино.Коляновия вал оня ден го взех от шлайфа - мотовилковите шийки зачистиха на II-ри, а основните - на I-ви. Цена - 80 лева (плюс проверка на биелките за несъосие на двата отвора и елипсовидна деформация на отворите).Биелката е вече при мен, но с тегловна група 18, а останалите - 13. Тепърва ще се консултирам по въпроса с колеги.Другата седмица ще търся мотовилкови и биелни лагери, сегменти и съединител.Главата е готова - само остана да регулирам хлабините на клапаните.Изпускателния колектор е пукнат на 3 места.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
//// написа:По размер няма проблеми, но се нарушава се баланса на двигателя и се предизвикват необичайни хармонични... има вероятност да се скъса вала (да не дава господ)ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Снощи точно преди да затвори махленския магазин за хранителни стоки, отидох и помолих продавачката, да измеря биелките на електронния кантар и ето резултата:1-ва - 0,745 кг2-ра - 0,740 кг3-та - 0,745 кг4-та - 0,745 кг (тази от Данчо)Някъде, в дебелите книги четох, че трябвало да се измерва и масата на мотовилката спрямо осите на двете й глави, но консултирайки се с колеги по темата се оказа, че е достатъчно да са в диапазона от 20 грама четирите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар