добре де, главния ви аргумент да пазарувате спирачки от италианеца, е че едва ли не произхода им е гарантиран - а това повярвайте ми не е така п.п. аз НИКОГА не бих си купил дискове 2ра употреба, при условие, че нови 257,4мм вентилирани, примерно струват 35-50 лв.
За да сложиш вентилирани дискове трябва да смениш и спирачни апарати,накладки и т.н. А и са по 50лв на диск минимум
гледам че си продал джантите сега на 15 ки ли ще се качваш.Какви си намислил да взимаш
Ще видиш като ги взема Сега се издирват някакви галоши 15ки гуми за 2-3 месеца ми трябват :D Някой ако има изостанали гумета 15ки да дава без значение кви са,само да нямат балони
добре де, главния ви аргумент да пазарувате спирачки от италианеца, е че едва ли не произхода им е гарантиран - а това повярвайте ми не е така п.п. аз НИКОГА не бих си купил дискове 2ра употреба, при условие, че нови 257,4мм вентилирани, примерно струват 35-50 лв.
За да сложиш вентилирани дискове трябва да смениш и спирачни апарати,накладки и т.н. А и са по 50лв на диск минимум
Знам - давам ти пример за цените, че не са чак толкава високи и не е оправдано да се купува 2 ръка. а плътните дискове, са дори още по-евтини
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
добре де, главния ви аргумент да пазарувате спирачки от италианеца, е че едва ли не произхода им е гарантиран - а това повярвайте ми не е така п.п. аз НИКОГА не бих си купил дискове 2ра употреба, при условие, че нови 257,4мм вентилирани, примерно струват 35-50 лв.
За да сложиш вентилирани дискове трябва да смениш и спирачни апарати,накладки и т.н. А и са по 50лв на диск минимум
Знам - давам ти пример за цените, че не са чак толкава високи и не е оправдано да се купува 2 ръка. а плътните дискове, са дори още по-евтини
26лв на диск,а за 30лв взех 2 почти нови с 11.5мм от 12 на новия
Как се разбира, дали е/не е крив диска 2-ра ръка?Жив пример от съвсем скоро: Дедото работи като шлосер цял живот (много е добър) и като си купувА диск 2-ра ръка не можа да го познае като го гледа на око - крив ли е прав ли е, като смени счупения диск с новия (втора употреба) педала подскачаше като луд - после го мина малко на струга и готово, но не всеки има достъп до струг и ако го дадеш на стругар да ти го "оправи" сигурно ще излезе колкото нов диск... не знам колко вземат за струговане на един диск...Сори за спама, просто видях дискусия за спирачни дискове втора ръка / нови
Ами ако хванеш да смяташ се получава следното:10,2 е минималния размер на който би трябвали да се карат.11,5 е с износване 28%.Нови дискове са 52лв., а 28% от тях са 14лв.Сега сметката е относителна- т.е. няма нови дискове по 38лв, но така се получава математически.
Ами ако хванеш да смяташ се получава следното:10,2 е минималния размер на който би трябвали да се карат.11,5 е с износване 28%.Нови дискове са 52лв., а 28% от тях са 14лв.Сега сметката е относителна- т.е. няма нови дискове по 38лв, но така се получава математически.
Ясно Днеска ще ходя за накладките,те поне са нови И трябва да са я почнали с разглабянето
И на мен ми се обаждат лагерите на вала. Питах - за основните 30 лева, а за мотовилковите 28 лева. А спирачките ще ги сменя с нови или с брембо.
Бате за да си сложиш брембо спирачки трябва да ръснеш 1000лв,а за тази кола мисля,че не си заслужава Лагерите на коляновия вал ако са тръгнали трябва сваляне на целия мотор,носене на шлайф на вала (около 70-80лв),основни и биелни лагери първи или втори ремонт зависи докъде се шлайфа вала и така и така ще отваряш мотора по добре си направи и главата и сегментите смени да знаеш,че мотора ти е перфектен и няма да го барнеш повече
Днеска ми казаха,че имало разлика между обикновените болтове и болтовете за лети джанти,и за железни джанти ботове неставали на лети Нещо май ме лъжат а?
Коментар