Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги вкарах типото...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Съединителя се оказа ментак,на парчета беше вече съм на пистата срещу скромните 110лв
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #77
      Имал си късмет - това беше най-лекото.

      Коментар


        #78
        И тъй, на дневен ред е избора на съединител. Гриша, ти каква марка си сложи и за колко пари? Дали да не попитам хит-ко. Бубачко кара вече втора година със съединител, купен от хит-ко и няма проблем. Питам, тъй като от друга страна пък ползвам 30 % отстъпка в евро 07, което не си е малко. Но в крайна сметка ме интересува качеството и по-малко цената.

        Коментар


          #79
          //// написа:
          И тъй, на дневен ред е избора на съединител. Гриша, ти каква марка си сложи и за колко пари? Дали да не попитам хит-ко. Бубачко кара вече втора година със съединител, купен от хит-ко и няма проблем. Питам, тъй като от друга страна пък ползвам 30 % отстъпка в евро 07, което не си е малко. Но в крайна сметка ме интересува качеството и по-малко цената.
          Стария ми беше италиански и се оказа пълно менте,сега ми сложиха някъв английски,но тоя път само феродовия сменихме,дано е ок Иначе според мене най-качественото е Valeo
          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

          Коментар


            #80
            Реших да си сменя щангичките за превключване на скоростите и... щях да падна като разбрах цената. Двете са по 26 лева, а третата с планката - 42 лева. Общо 94 лева за три дръглви щангички. Баси ужаса.

            Коментар


              #81
              //// написа:
              Реших да си сменя щангичките за превключване на скоростите и... щях да падна като разбрах цената. Двете са по 26 лева, а третата с планката - 42 лева. Общо 94 лева за три дръглви щангички. Баси ужаса.
              Да, и на мен ми обявиха такава цена, та направо ме отказаха. Като стане много зле ( да се изваждат сами) съм решил по съвет на един познат да пробвам с Поксипол да уплатнявам, не знам какво ще стане.
              In Tipo Veritas

              Фиат Типо 1.6 DOHC
              Фиат Стило 1.6

              Коментар


                #82
                rinsuind написа:
                //// написа:
                Реших да си сменя щангичките за превключване на скоростите и... щях да падна като разбрах цената. Двете са по 26 лева, а третата с планката - 42 лева. Общо 94 лева за три дръглви щангички. Баси ужаса.
                Да, и на мен ми обявиха такава цена, та направо ме отказаха. Като стане много зле ( да се изваждат сами) съм решил по съвет на един познат да пробвам с Поксипол да уплатнявам, не знам какво ще стане.
                Най-ефтини тия щангички са при хит-ко - 24,50 лева на бройка.Та да се похваля, че вече имам най-чистия мокет в колата от целия форум. За един час мокета на типозото беше извън колата. Пробвах само да го прахосмуча, но резултата не ми хареса. Че като го метнах с моточистител за двигатели и на пароструйката - не е истина каква кал излезе. После го насапунисах допълнително с шампоан и пак го изплакнах с пароструйката. Сега вече съм доволен - мокета е навсякъде еднакво светлосин. Ще повторя процедурата и със седалките.

                Коментар


                  #83
                  Честита баня, както се казва!
                  In Tipo Veritas

                  Фиат Типо 1.6 DOHC
                  Фиат Стило 1.6

                  Коментар


                    #84
                    От Живка имаш голяяямо благодарско за банята! Та така и така съм свалил мокета, сега е момента да си прекарам жици за музиката назад.Между другото, има една тройка жица, която свършва в нищото. Ей така три жици в един конектор свършват на мястото където са стъпват краката на пътника, който седи отзад вляво, под мокета. Някой хаберлия ли е за какво е?

                    Коментар


                      #85
                      и аз се интересувах от щангите, но 100 лева за тях не давам, затова моята като се извади/малко е неприятно/ я разпробих и сега вместо с шарнирче е с един болт прекаран през нея и съм му сложил шлауфка да уплътнява добре да няма луфтове и е супер- няма и чупене. мисля, че скоро от фиат ще ме потърсят да ми предложат патент
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #86
                        Снимка на "Мускула" в аванс.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #87
                          //// написа:
                          Снимка на "Мускула" в аванс.
                          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                          Коментар


                            #88
                            Мирише ми на "анаболи" :D тоя мускул.
                            In Tipo Veritas

                            Фиат Типо 1.6 DOHC
                            Фиат Стило 1.6

                            Коментар


                              #89
                              rinsuind написа:
                              Мирише ми на "анаболи" :D тоя мускул.
                              Колегата Анаболи ли имаш пред вид?Хайде още една снимка!
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                #90
                                rinsuind написа:
                                Мирише ми на "анаболи" :D тоя мускул.
                                Имам в прадвид, че е напомпан мускул Между другото, като отвори ДВГ-то как е износването на цилиндрите? На братчеда като отваряха неговата двувалка на около 200000 не беше мръднал. Мойта вече 250000 чукна и за сега добре се държи, та ми е любопитно?
                                In Tipo Veritas

                                Фиат Типо 1.6 DOHC
                                Фиат Стило 1.6

                                Коментар

                                Working...
                                X