Главата отвътре е коносовидна на болтовете за летите джанти,а д прилепяли плътно или незнам си кво там. Като се прибера утре сутрин ако ми работи домашния компютър може да снимам двата вида болтове да се видят какви са. Аз зимата сменям и джантите и за това си имам комплект 32 блота.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги вкарах типото...
Collapse
X
-
Fiat 127 написа:Главата отвътре е коносовидна на болтовете за летите джанти,а д прилепяли плътно или незнам си кво там. Като се прибера утре сутрин ако ми работи домашния компютър може да снимам двата вида болтове да се видят какви са. Аз зимата сменям и джантите и за това си имам комплект 32 блота.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
разликата е наистина, че са по-дълги и конуса им е по-дълбок също- все пак зависи от джантите де. но мисля цената е същата. ако търсите марка болтове може и да са 50 лв 16 болта, не знам, моите болтове са по 1 лев във всеки магазинLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:разликата е наистина, че са по-дълги и конуса им е по-дълбок също- все пак зависи от джантите де. но мисля цената е същата. ако търсите марка болтове може и да са 50 лв 16 болта, не знам, моите болтове са по 1 лев във всеки магазинex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Grisha написа:pakumba написа:разликата е наистина, че са по-дълги и конуса им е по-дълбок също- все пак зависи от джантите де. но мисля цената е същата. ако търсите марка болтове може и да са 50 лв 16 болта, не знам, моите болтове са по 1 лев във всеки магазинBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
blagun написа:Grisha написа:pakumba написа:разликата е наистина, че са по-дълги и конуса им е по-дълбок също- все пак зависи от джантите де. но мисля цената е същата. ако търсите марка болтове може и да са 50 лв 16 болта, не знам, моите болтове са по 1 лев във всеки магазинex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Е
колеги, аз за моята хулиганка отидох и си купих нови гуми и джанти и съм много доволна и спокойна, там видяха, че накладките са за смяна и ги смениха хората с нови срещу 60лв. заедно с труда, но обслужването е прфектно и ще се върна и за дисковете там :D не ми стигнаха паричките и тях да ги сменя, но и това ще го свърша скоро. :DСледвай мечтите си))
Коментар
-
Re: Е
violina написа:колеги, аз за моята хулиганка отидох и си купих нови гуми и джанти и съм много доволна и спокойна, там видяха, че накладките са за смяна и ги смениха хората с нови срещу 60лв. заедно с труда, но обслужването е прфектно и ще се върна и за дисковете там :D не ми стигнаха паричките и тях да ги сменя, но и това ще го свърша скоро. :Dex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Re: Ок
violina написа:Тогава ще ги сменям по-късно :D казаха, че те са по-добре и могат да изкаратex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
//// написа:Бате, вкарах и аз Типозото в бокса за ремонт, идентичен на твоя. Ще ми позволиш ли да ти използвам откритата вече тема за въпроси към колегите или да си открия нова? Става въпрос за колата от подписа.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Превъртял биелен лагер (четвърти) като за начало. После тъй и тъй двигателя се вади и разглобява целия - клапани, всички гарнитури, семеринги, вложки, шлайфане на главата, сегменти. По нататък - перфектно измиване на всички детайли, болтовете, ремъчните шайби и другите там джаджи - в галваничното на поцинковане. Ремъци, ролки, масла (хидравлика, скоростна кутия, двигател, антифриз, спирачна течност). Филтри (маслен, въздушен, горивен). Още не съм гледал спирачките и окачването, предния ляв амортисьор ми е изтекъл (него го видях). След това гуми, че съм по сликове вече. Задните гуми се разчекват все повече. Това достатъчно ли е или да продължа . За лятото не искам да изпускам фиатаджийски купони, та да се подготвя овреме.
Коментар
-
//// написа:Превъртял биелен лагер (четвърти) като за начало. После тъй и тъй двигателя се вади и разглобява целия - клапани, всички гарнитури, семеринги, вложки, шлайфане на главата, сегменти. По нататък - перфектно измиване на всички детайли, болтовете, ремъчните шайби и другите там джаджи - в галваничното на поцинковане. Ремъци, ролки, масла (хидравлика, скоростна кутия, двигател, антифриз, спирачна течност). Филтри (маслен, въздушен, горивен). Още не съм гледал спирачките и окачването, предния ляв амортисьор ми е изтекъл (него го видях). След това гуми, че съм по сликове вече. Задните гуми се разчекват все повече. Това достатъчно ли е или да продължа . За лятото не искам да изпускам фиатаджийски купони, та да се подготвя овреме.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар