Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Eй да ми стискате палци утре

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    направо цялата група къртим мивки
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    Коментар


      #17
      phoenix написа:
      направо цялата група къртим мивки
      Какво учиш и към кой Университет ?
      Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
      I am in love with my cars

      Коментар


        #18
        ами аз уча нещо дето изобщо не ми допада...ама какво да правя, по принцип започнах да уча двигатели в ТУ Варнапонеже това съм учили и работил досега, но после поради висок успех се прехвърлих КСТкоето е най елитната специалност в ТУПосле заминахме да плаваме и докато бяхме в Ямайка и говорих с майка ми се оказа че закриват тази специалност и единственото в което могат да ме прехвърлят е ЕЕЕОкоето и зобшо не ме вълнувадори още се бъркам какво значи ЕЕЕО....с 2 думи енергетикаама това е нещо супер далечно за мена аз през цялото време искам да уча дизайн. , те ми говорят за некви Киловати, Мегавати......аз аз повече от 12 волта не барам....максимум 220, ама да сменя нещо контакт, бушон, а те ме фърлиха в Джаза с тез цифри по 10 на 6-та
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #19
          Ти си обилколил всички факултети :D Защо не си остана на двигателите? Там се учат много интересни неща, също и нови технологии. КСТ за съжаление го учат все повече хора :D , които и хабер си нямат от компютъри. Не визирам теб в слуая. А ЕЕЕО е много, много яка специалност, но за да станещ спец се изисква много по-вече учене и разбиране на материала отколкото в доста от останалите специалности. П.П. Честито за изпита

          Коментар


            #20
            ами цял живот досега с коли съм се занимавал че и учил, и след като завърших ДВГ в механото и поработих малко в сервиза на Тойота започна да ми писва(никакво обучение, да не говорим че си постоянно заврян под.....кола, за малко да кажа жена , постоянно мръсен, и с очукани кокалчета......а и новите коли са все повече компютъризирани, а почти никой не си оборудва сервизите със софтуер и компютри за диагностика, и така остават само чисто бачкерските смяна на консумативи ........еми писна ми. Не искам повече на клон искам на бюро и така после се оженихме и си направихме наша фирма и сега си имаме офис и работим за нас. А и ръцете ми изглеждат доста по добре отпреди. Сега поправям и помагам само на приятели, тук във форума и не само. Иначе енергетиката наистина е интересна, но не апелира към мен, ама никак. Ама няма как писна ми да се местя по специалности и да приравнявам изпити и какво ли не. Огън служба не остана и тва е. още само 2 семестъра и край. Ако имам сила ще запиша някаква магистратура каквато ми е при сърце, но това не е сигурно
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #21
              phoenix написа:
              ......аз аз повече от 12 волта не барам....максимум 220, ама да сменя нещо контакт, бушон, а те ме фърлиха в Джаза с тез цифри по 10 на 6-та
              Нема да се плашиш, разликата е в размера на искрата... :D
              Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93

              Коментар

              Working...
              X