blagun написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредната дилема Bravo 1.6 16V или 2.0 20V
Collapse
X
-
Kuku написа:Като цяло, ремонта на тия лагери не е много сложен, а самите лагери струват към 250лв. комплекта, като то може да има повреден само един и да не е задължително да ги сменяш всичките, НООО за да се сменят се сваля скоростната кутия, което означава още толкова пари за труд, без значение колко лагера ще смениши всичко може да ти излезе към 500 кинта, ако се стигне до там
а се сещаш, че като се свалят скорости и се дават задължително 200лв. за труд, е хубаво да се използва максимално този труд, т.е. при вече свалени скорости да се смени и съединител (още 500лв.), за да не даваш нови 200лв. за труд след време
Сега се сещам, че ангренажния ремък се зацепва със специални инструменти и струва (във ВантоТрейд, заедно със смяната, естествено) към 100-130лв.
Определено мисля, че "145" е по-добрия избор, не заради парите (цените и там са същите), а заради изживяването
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
не знам какво ги рпавите тия ХГТ-та та се чупят толкова на мойто за 80 000 км ,съм сменил само един носач (76 лв),съединител (450 лв) 2 предни амортесьора (200 лв),масло селения рейсинг-смяна 150 лв с хубав филтър .Глупости са това ,че 1,6 върви колкото 2.0 ! истинското удоволствие обаче е на дълъг път ,160-220 ! кеф ти магистрала ,кеф ти подбалканска ,кеф ти 3-та кеф ти 5-та !!!Иначе в София ще те дърпат на светофарите всички голфове и астри ,ама зависифиатче Браво 2.0
Коментар
-
Kuku написа:Много специфичен поблем при този модел са скоростите - след определн километраж започват от тук, от там, малко по малко да скапват скорости - извиват лагери, рефлектира върху първичния вал, може да започне да "яде" съединителя и т.н.Заслушай се, когато подаваш газ на висока предавка с ниска скорост дали се чува стържене на метал долу ниско в краката
И моя съвет е, ако искаш бърза италианка от този клас - "Alfa 145QV"
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Kuku написа:Факт е, че "Алфа"-та е по-бегачкапък е и маааалко по-икономична, ама малко
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:Kuku написа:Факт е, че "Алфа"-та е по-бегачкапък е и маааалко по-икономична, ама малко
Грубо, при ускорение от място, на всяка предавка "Алфа"-та прави по една кола разлика на "Браво"-то
а и харчи с около литър по-малко гориво
Коментар
-
Kuku написа:charlie написа:Kuku написа:Факт е, че "Алфа"-та е по-бегачкапък е и маааалко по-икономична, ама малко
Грубо, при ускорение от място, на всяка предавка "Алфа"-та прави по една кола разлика на "Браво"-то
а и харчи с около литър по-малко гориво
) са доста изкривени...не забравяй, че гонките за които говориш, не винаги са достатъчно обективни, за да се зимат за 100% доказателство
p.p. ако се чудиш за какво говоря, погледни данните на 150 конйовата алфа и 147 конйовото браво... за 154 кониовото нема да си говориме въобще.
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Значи, Чарли, данните на хартия са ми втръснали от гледане и преглеждане, точно защото и аз не вярвах на това което се случва с колите на пътяДанните на хартия, можем да ги разглеждаме доста дълго време, НО на старта нещата изглеждат коренно различно
Първото доказателство, което мога да посоча е замерването на моето "Bravo HGT" от "КРЕМАТОР" и той може да потвърди данните, които той лично постигна с мойта кола - 0-100км/ч ~ 10сек.
Като второ доказателство, мога да посоча доста на брой гонки между мен и "Quadrifoglio" (Пламен от Вантотрейд), когато той караше "145 QV" и странно, как всеки път "Алфа"-та побеждаваше с много, като даже сме правили експеримент и сме си разменяли колите, но резултата винаги беше същия - убедителна победа за "145 QV"
Същия беше изхода и от гонките с друга "145 QV" - на "gigi"
Същото беше и с гонките с "Bobo"
Третото доказателство са случаите, когато сме пътували заедно с някоя от въпросните "145 QV" и на старта до нас е било подобно на моето "Bravo HGT" и е оставало доста назад, като това вече е относително твърдение, понеже не може да знаем дали шофьора на другата кола може дакара, дали колата му е наред, дали изобщо е искал да се състезава и т.н...
За 155к.с. "Bravo HGT" не мога да кажа нищо, но Пламен ми е казвал, че и такова бие с "Алфа"-та
"145 QV" също така побеждава и "Calibra 2.0-16v", "Golf 3 2.0-16v", "Clio 1.8-16v", "Megane 2.0-16v" и т.н., все коли от които "Bravo HGT" губи
Коментар
-
Kuku написа:Значи, Чарли, данните на хартия са ми втръснали от гледане и преглеждане, точно защото и аз не вярвах на това което се случва с колите на пътяДанните на хартия, можем да ги разглеждаме доста дълго време, НО на старта нещата изглеждат коренно различно
Първото доказателство, което мога да посоча е замерването на моето "Bravo HGT" от "КРЕМАТОР" и той може да потвърди данните, които той лично постигна с мойта кола - 0-100км/ч ~ 10сек.
Като второ доказателство, мога да посоча доста на брой гонки между мен и "Quadrifoglio" (Пламен от Вантотрейд), когато той караше "145 QV" и странно, как всеки път "Алфа"-та побеждаваше с много, като даже сме правили експеримент и сме си разменяли колите, но резултата винаги беше същия - убедителна победа за "145 QV"
Същия беше изхода и от гонките с друга "145 QV" - на "gigi"
Същото беше и с гонките с "Bobo"
Третото доказателство са случаите, когато сме пътували заедно с някоя от въпросните "145 QV" и на старта до нас е било подобно на моето "Bravo HGT" и е оставало доста назад, като това вече е относително твърдение, понеже не може да знаем дали шофьора на другата кола може дакара, дали колата му е наред, дали изобщо е искал да се състезава и т.н...
За 155к.с. "Bravo HGT" не мога да кажа нищо, но Пламен ми е казвал, че и такова бие с "Алфа"-та
"145 QV" също така побеждава и "Calibra 2.0-16v", "Golf 3 2.0-16v", "Clio 1.8-16v", "Megane 2.0-16v" и т.н., все коли от които "Bravo HGT" губи
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Абарте, "Браво"-то не е моя собственост, повече от две годиниА за перфектност не искам да отварям дума, защото "Браво" 1996г., което струва 13’000-15’000лв., на дали може да не е перфектно
Единствения му проблем, заради който го продадох, се появи в последните 3-4 месеца - виенето в скоростите и той беше само и единствено в звука, защото вървежа не се е променял изобщо
Коментар
-
Kuku написа:Абарте, "Браво"-то не е моя собственост, повече от две годиниА за перфектност не искам да отварям дума, защото "Браво" 1996г., което струва 13’000-15’000лв., на дали може да не е перфектно
Единствения му проблем, заради който го продадох, се появи в последните 3-4 месеца - виенето в скоростите и той беше само и единствено в звука, защото вървежа не се е променял изобщо
8.5 му дават до 100 на 147коньовото принципно,а на 1.6 16клапановото му дават 11,на 1.8 10.5,както и на JTD
Просто не е логично
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар