blagun написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредната дилема Bravo 1.6 16V или 2.0 20V
Collapse
X
-
Kuku написа:Като цяло, ремонта на тия лагери не е много сложен, а самите лагери струват към 250лв. комплекта, като то може да има повреден само един и да не е задължително да ги сменяш всичките, НООО за да се сменят се сваля скоростната кутия, което означава още толкова пари за труд, без значение колко лагера ще смениш и всичко може да ти излезе към 500 кинта, ако се стигне до там а се сещаш, че като се свалят скорости и се дават задължително 200лв. за труд, е хубаво да се използва максимално този труд, т.е. при вече свалени скорости да се смени и съединител (още 500лв.), за да не даваш нови 200лв. за труд след време Сега се сещам, че ангренажния ремък се зацепва със специални инструменти и струва (във ВантоТрейд, заедно със смяната, естествено) към 100-130лв. Определено мисля, че "145" е по-добрия избор, не заради парите (цените и там са същите), а заради изживяванетоex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
не знам какво ги рпавите тия ХГТ-та та се чупят толкова на мойто за 80 000 км ,съм сменил само един носач (76 лв),съединител (450 лв) 2 предни амортесьора (200 лв),масло селения рейсинг-смяна 150 лв с хубав филтър .Глупости са това ,че 1,6 върви колкото 2.0 ! истинското удоволствие обаче е на дълъг път ,160-220 ! кеф ти магистрала ,кеф ти подбалканска ,кеф ти 3-та кеф ти 5-та !!!Иначе в София ще те дърпат на светофарите всички голфове и астри ,ама зависифиатче Браво 2.0
Коментар
-
Kuku написа:Много специфичен поблем при този модел са скоростите - след определн километраж започват от тук, от там, малко по малко да скапват скорости - извиват лагери, рефлектира върху първичния вал, може да започне да "яде" съединителя и т.н. Заслушай се, когато подаваш газ на висока предавка с ниска скорост дали се чува стържене на метал долу ниско в краката И моя съвет е, ако искаш бърза италианка от този клас - "Alfa 145QV""Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Kuku написа:Факт е, че "Алфа"-та е по-бегачка пък е и маааалко по-икономична, ама малко"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:Kuku написа:Факт е, че "Алфа"-та е по-бегачка пък е и маааалко по-икономична, ама малко
Коментар
-
Kuku написа:charlie написа:Kuku написа:Факт е, че "Алфа"-та е по-бегачка пък е и маааалко по-икономична, ама малко"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Значи, Чарли, данните на хартия са ми втръснали от гледане и преглеждане, точно защото и аз не вярвах на това което се случва с колите на пътя Данните на хартия, можем да ги разглеждаме доста дълго време, НО на старта нещата изглеждат коренно различно Първото доказателство, което мога да посоча е замерването на моето "Bravo HGT" от "КРЕМАТОР" и той може да потвърди данните, които той лично постигна с мойта кола - 0-100км/ч ~ 10сек. Като второ доказателство, мога да посоча доста на брой гонки между мен и "Quadrifoglio" (Пламен от Вантотрейд), когато той караше "145 QV" и странно, как всеки път "Алфа"-та побеждаваше с много, като даже сме правили експеримент и сме си разменяли колите, но резултата винаги беше същия - убедителна победа за "145 QV" Същия беше изхода и от гонките с друга "145 QV" - на "gigi" Същото беше и с гонките с "Bobo" Третото доказателство са случаите, когато сме пътували заедно с някоя от въпросните "145 QV" и на старта до нас е било подобно на моето "Bravo HGT" и е оставало доста назад, като това вече е относително твърдение, понеже не може да знаем дали шофьора на другата кола може дакара, дали колата му е наред, дали изобщо е искал да се състезава и т.н... За 155к.с. "Bravo HGT" не мога да кажа нищо, но Пламен ми е казвал, че и такова бие с "Алфа"-та "145 QV" също така побеждава и "Calibra 2.0-16v", "Golf 3 2.0-16v", "Clio 1.8-16v", "Megane 2.0-16v" и т.н., все коли от които "Bravo HGT" губи
Коментар
-
Kuku написа:Значи, Чарли, данните на хартия са ми втръснали от гледане и преглеждане, точно защото и аз не вярвах на това което се случва с колите на пътя Данните на хартия, можем да ги разглеждаме доста дълго време, НО на старта нещата изглеждат коренно различно Първото доказателство, което мога да посоча е замерването на моето "Bravo HGT" от "КРЕМАТОР" и той може да потвърди данните, които той лично постигна с мойта кола - 0-100км/ч ~ 10сек. Като второ доказателство, мога да посоча доста на брой гонки между мен и "Quadrifoglio" (Пламен от Вантотрейд), когато той караше "145 QV" и странно, как всеки път "Алфа"-та побеждаваше с много, като даже сме правили експеримент и сме си разменяли колите, но резултата винаги беше същия - убедителна победа за "145 QV" Същия беше изхода и от гонките с друга "145 QV" - на "gigi" Същото беше и с гонките с "Bobo" Третото доказателство са случаите, когато сме пътували заедно с някоя от въпросните "145 QV" и на старта до нас е било подобно на моето "Bravo HGT" и е оставало доста назад, като това вече е относително твърдение, понеже не може да знаем дали шофьора на другата кола може дакара, дали колата му е наред, дали изобщо е искал да се състезава и т.н... За 155к.с. "Bravo HGT" не мога да кажа нищо, но Пламен ми е казвал, че и такова бие с "Алфа"-та "145 QV" също така побеждава и "Calibra 2.0-16v", "Golf 3 2.0-16v", "Clio 1.8-16v", "Megane 2.0-16v" и т.н., все коли от които "Bravo HGT" губиex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Абарте, "Браво"-то не е моя собственост, повече от две години А за перфектност не искам да отварям дума, защото "Браво" 1996г., което струва 13’000-15’000лв., на дали може да не е перфектно Единствения му проблем, заради който го продадох, се появи в последните 3-4 месеца - виенето в скоростите и той беше само и единствено в звука, защото вървежа не се е променял изобщо
Коментар
-
Kuku написа:Абарте, "Браво"-то не е моя собственост, повече от две години А за перфектност не искам да отварям дума, защото "Браво" 1996г., което струва 13’000-15’000лв., на дали може да не е перфектно Единствения му проблем, заради който го продадох, се появи в последните 3-4 месеца - виенето в скоростите и той беше само и единствено в звука, защото вървежа не се е променял изобщоex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар