Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредната дилема Bravo 1.6 16V или 2.0 20V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    blagun написа:
    Имам още няколко дена да реша Много се впечатлих, когато преди няколко месеца Киро-Алфата ми каза:"... Емо това е колата Трябва да си голям кретен да я скапеш...".Но се чудя дали това 20в Браво не е карано точно от такъв кретен, макар че колата изглежда поддържана, може и да се заблуждавам де Днес я огледах по обстойно и забелязах, че е имала удар в преден десен калник и фара е ДЕПО - сменен е, ама то кола на тея години не удряна аз не съм виждал.Друго нещо което забелязах е, че има много леко омасляване на капака на главата от ляво, при гарнитурата Дали е от гарнитурата или може да има някакъв по-голям проблем
    Може и от компресия е,води я на диагностика преди да я купиш,колегата pugsy прави пълни диагностики :D
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #32
      Kuku написа:
      Като цяло, ремонта на тия лагери не е много сложен, а самите лагери струват към 250лв. комплекта, като то може да има повреден само един и да не е задължително да ги сменяш всичките, НООО за да се сменят се сваля скоростната кутия, което означава още толкова пари за труд, без значение колко лагера ще смениш и всичко може да ти излезе към 500 кинта, ако се стигне до там а се сещаш, че като се свалят скорости и се дават задължително 200лв. за труд, е хубаво да се използва максимално този труд, т.е. при вече свалени скорости да се смени и съединител (още 500лв.), за да не даваш нови 200лв. за труд след време Сега се сещам, че ангренажния ремък се зацепва със специални инструменти и струва (във ВантоТрейд, заедно със смяната, естествено) към 100-130лв. Определено мисля, че "145" е по-добрия избор, не заради парите (цените и там са същите), а заради изживяването
      Абе и аз на 4-та предавка и на 5-та предавка се чува някакво виене,стържене от скоростната кутия,какво ли е,аз си мислех,че е защото не съм сменял маслото на скоростите и можеби няма достатъчно
      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

      Коментар


        #33
        И аз правих тоя номер два пъти, докато не се оказа, че маслото си е до горе а колата пак стърже и вие При теб може и да е само от маслото, т.е. дано да е само от маслото

        Коментар


          #34
          не знам какво ги рпавите тия ХГТ-та та се чупят толкова на мойто за 80 000 км ,съм сменил само един носач (76 лв),съединител (450 лв) 2 предни амортесьора (200 лв),масло селения рейсинг-смяна 150 лв с хубав филтър .Глупости са това ,че 1,6 върви колкото 2.0 ! истинското удоволствие обаче е на дълъг път ,160-220 ! кеф ти магистрала ,кеф ти подбалканска ,кеф ти 3-та кеф ти 5-та !!!Иначе в София ще те дърпат на светофарите всички голфове и астри ,ама зависи
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #35
            Kuku написа:
            Много специфичен поблем при този модел са скоростите - след определн километраж започват от тук, от там, малко по малко да скапват скорости - извиват лагери, рефлектира върху първичния вал, може да започне да "яде" съединителя и т.н. Заслушай се, когато подаваш газ на висока предавка с ниска скорост дали се чува стържене на метал долу ниско в краката И моя съвет е, ако искаш бърза италианка от този клас - "Alfa 145QV"
            са не можах да те разберем, искаш да кажеш, че алфата е по-бегачка от HGTто ли (ако говориме за сток коли)?
            "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
            (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

            Коментар


              #36
              Факт е, че "Алфа"-та е по-бегачка пък е и маааалко по-икономична, ама малко

              Коментар


                #37
                Kuku написа:
                Факт е, че "Алфа"-та е по-бегачка пък е и маааалко по-икономична, ама малко
                Не! Не е факт. Но ако искаш сподели с нас защо мислиш така.
                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                Коментар


                  #38
                  charlie написа:
                  Kuku написа:
                  Факт е, че "Алфа"-та е по-бегачка пък е и маааалко по-икономична, ама малко
                  Не! Не е факт. Но ако искаш сподели с нас защо мислиш така.
                  За мен е факт, защото не веднъж съм попадал в подобни ситуации с мойто "Браво", след това съм бил в "Алфа" срещу друго "Браво" и така... Грубо, при ускорение от място, на всяка предавка "Алфа"-та прави по една кола разлика на "Браво"-то а и харчи с около литър по-малко гориво

                  Коментар


                    #39
                    Kuku написа:
                    charlie написа:
                    Kuku написа:
                    Факт е, че "Алфа"-та е по-бегачка пък е и маааалко по-икономична, ама малко
                    Не! Не е факт. Но ако искаш сподели с нас защо мислиш така.
                    За мен е факт, защото не веднъж съм попадал в подобни ситуации с мойто "Браво", след това съм бил в "Алфа" срещу друго "Браво" и така... Грубо, при ускорение от място, на всяка предавка "Алфа"-та прави по една кола разлика на "Браво"-то а и харчи с около литър по-малко гориво
                    ти се извърли, амааа мноого далече - аз немам такъв богат рaцерски опит, ма ти едва ли не, твърдиш, че официалните данни давани от производителите (съответно фиат и алфа, което май е едно и също ) са доста изкривени...не забравяй, че гонките за които говориш, не винаги са достатъчно обективни, за да се зимат за 100% доказателство p.p. ако се чудиш за какво говоря, погледни данните на 150 конйовата алфа и 147 конйовото браво... за 154 кониовото нема да си говориме въобще.
                    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                    Коментар


                      #40
                      Значи, Чарли, данните на хартия са ми втръснали от гледане и преглеждане, точно защото и аз не вярвах на това което се случва с колите на пътя Данните на хартия, можем да ги разглеждаме доста дълго време, НО на старта нещата изглеждат коренно различно Първото доказателство, което мога да посоча е замерването на моето "Bravo HGT" от "КРЕМАТОР" и той може да потвърди данните, които той лично постигна с мойта кола - 0-100км/ч ~ 10сек. Като второ доказателство, мога да посоча доста на брой гонки между мен и "Quadrifoglio" (Пламен от Вантотрейд), когато той караше "145 QV" и странно, как всеки път "Алфа"-та побеждаваше с много, като даже сме правили експеримент и сме си разменяли колите, но резултата винаги беше същия - убедителна победа за "145 QV" Същия беше изхода и от гонките с друга "145 QV" - на "gigi" Същото беше и с гонките с "Bobo" Третото доказателство са случаите, когато сме пътували заедно с някоя от въпросните "145 QV" и на старта до нас е било подобно на моето "Bravo HGT" и е оставало доста назад, като това вече е относително твърдение, понеже не може да знаем дали шофьора на другата кола може дакара, дали колата му е наред, дали изобщо е искал да се състезава и т.н... За 155к.с. "Bravo HGT" не мога да кажа нищо, но Пламен ми е казвал, че и такова бие с "Алфа"-та "145 QV" също така побеждава и "Calibra 2.0-16v", "Golf 3 2.0-16v", "Clio 1.8-16v", "Megane 2.0-16v" и т.н., все коли от които "Bravo HGT" губи

                      Коментар


                        #41
                        Потвърждавам и аз! Незнаино защо на къси отсечки ХГТо си е тромавичко. Типок Седичи го дърпа както си иска пък говорим за едни и същи коне даже маи на ХГТо не му ли беше по висок въртящият момент?

                        Коментар


                          #42
                          Kuku написа:
                          Значи, Чарли, данните на хартия са ми втръснали от гледане и преглеждане, точно защото и аз не вярвах на това което се случва с колите на пътя Данните на хартия, можем да ги разглеждаме доста дълго време, НО на старта нещата изглеждат коренно различно Първото доказателство, което мога да посоча е замерването на моето "Bravo HGT" от "КРЕМАТОР" и той може да потвърди данните, които той лично постигна с мойта кола - 0-100км/ч ~ 10сек. Като второ доказателство, мога да посоча доста на брой гонки между мен и "Quadrifoglio" (Пламен от Вантотрейд), когато той караше "145 QV" и странно, как всеки път "Алфа"-та побеждаваше с много, като даже сме правили експеримент и сме си разменяли колите, но резултата винаги беше същия - убедителна победа за "145 QV" Същия беше изхода и от гонките с друга "145 QV" - на "gigi" Същото беше и с гонките с "Bobo" Третото доказателство са случаите, когато сме пътували заедно с някоя от въпросните "145 QV" и на старта до нас е било подобно на моето "Bravo HGT" и е оставало доста назад, като това вече е относително твърдение, понеже не може да знаем дали шофьора на другата кола може дакара, дали колата му е наред, дали изобщо е искал да се състезава и т.н... За 155к.с. "Bravo HGT" не мога да кажа нищо, но Пламен ми е казвал, че и такова бие с "Алфа"-та "145 QV" също така побеждава и "Calibra 2.0-16v", "Golf 3 2.0-16v", "Clio 1.8-16v", "Megane 2.0-16v" и т.н., все коли от които "Bravo HGT" губи
                          Стига бе баце 0-100:10секунди ги правя с алфата 155 1.8 т.спарк 8клапана 126коня,ходи да ти видят колата,тези времена са невъзможни за тази кола...бравото нещо не ти е афиф
                          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                          Коментар


                            #43
                            Абарте, "Браво"-то не е моя собственост, повече от две години А за перфектност не искам да отварям дума, защото "Браво" 1996г., което струва 13’000-15’000лв., на дали може да не е перфектно Единствения му проблем, заради който го продадох, се появи в последните 3-4 месеца - виенето в скоростите и той беше само и единствено в звука, защото вървежа не се е променял изобщо

                            Коментар


                              #44
                              Kuku написа:
                              Абарте, "Браво"-то не е моя собственост, повече от две години А за перфектност не искам да отварям дума, защото "Браво" 1996г., което струва 13’000-15’000лв., на дали може да не е перфектно Единствения му проблем, заради който го продадох, се появи в последните 3-4 месеца - виенето в скоростите и той беше само и единствено в звука, защото вървежа не се е променял изобщо
                              Абе имало е нещо за да го дава това време 10секунди 8.5 му дават до 100 на 147коньовото принципно,а на 1.6 16клапановото му дават 11,на 1.8 10.5,както и на JTD Просто не е логично
                              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                              Коментар


                                #45
                                Явно на всичките с 147к.с. им има нещо по дифолт Всичките с тоя мотор вървят по-бавно от времената на хартия П.П.А "155 1.8" не е ли 129к.с.???

                                Коментар

                                Working...
                                X