Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметка Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
Без да скромнича над 2500 за да стане кола :P Но не казвам колко сам я купил За цените са горе долу така като е писал колегата само че с тази запалителна бобина от 130 ESP да си кара той колата Boshc - 180лв. а раз вал 500-600 втора употреба 250-300 къстам 980лвКолеги страхотни коментари може още и жигулита да караме те пък направо са без пари за подръжка
Ми 2500лв за вкарване в наистина перфектно състояние не са чак толкова много и то за тази кола,аз преди 2 години като взех типото до тука съм вкарал около 2500лв за да стане що годе прилична кола и още работа има
А и за маслото какво като пише на колата, че трябва да се кара с Селения . Аз пък на пук двапъти вече го сменям с други маслаМотул напримерно и сам мноо доволенАре със здраве и много мнго не ги слушай кви ги дранкат ,че яко преувиличават
А и за маслото какво като пише на колата, че трябва да се кара с Селения . Аз пък на пук двапъти вече го сменям с други маслаМотул напримерно и сам мноо доволенАре със здраве и много мнго не ги слушай кви ги дранкат ,че яко преувиличават
Именно и аз това имах впредвид А иначе мотула е малко по скъп от селенията,но е много качествено масло да не кажа по добро от селения p.s. бате продаваш ли джантите,че от много време си търся от типо седичи
Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметка Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
Без да скромнича над 2500 за да стане кола :P Но не казвам колко сам я купил За цените са горе долу така като е писал колегата само че с тази запалителна бобина от 130 ESP да си кара той колата Boshc - 180лв. а раз вал 500-600 втора употреба 250-300 къстам 980лвКолеги страхотни коментари може още и жигулита да караме те пък направо са без пари за подръжка
Ми 2500лв за вкарване в наистина перфектно състояние не са чак толкова много и то за тази кола,аз преди 2 години като взех типото до тука съм вкарал около 2500лв за да стане що годе прилична кола и още работа има
2500 над съм писал и те са само за ДВГ-то без никакви странични те са в друга графа
А и за маслото какво като пише на колата, че трябва да се кара с Селения . Аз пък на пук двапъти вече го сменям с други маслаМотул напримерно и сам мноо доволенАре със здраве и много мнго не ги слушай кви ги дранкат ,че яко преувиличават
Именно и аз това имах впредвид А иначе мотула е малко по скъп от селенията,но е много качествено масло да не кажа по добро от селения p.s. бате продаваш ли джантите,че от много време си търся от типо седичи
Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметка Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
Без да скромнича над 2500 за да стане кола :P Но не казвам колко сам я купил За цените са горе долу така като е писал колегата само че с тази запалителна бобина от 130 ESP да си кара той колата Boshc - 180лв. а раз вал 500-600 втора употреба 250-300 къстам 980лвКолеги страхотни коментари може още и жигулита да караме те пък направо са без пари за подръжка
Ми 2500лв за вкарване в наистина перфектно състояние не са чак толкова много и то за тази кола,аз преди 2 години като взех типото до тука съм вкарал около 2500лв за да стане що годе прилична кола и още работа има
2500 над съм писал и те са само за ДВГ-то без никакви странични те са в друга графа
Е ти какво си му правил на този мотор,основен ремонт+обслужване ли
Колега, аз точно в Бош отидох и там изобщо нямаха такава бобина Провериха по номера на бобината и ми казаха, че струва 138лв. и може да ми я доставят за две седмици, до месец Случката е от 2004г. Хубавото на "Selenia" според мен е, че няма ментета а това, кой преувеличава и кой не, е спорен въпрос, защото не си спомням някой от вас да е плащал части вместо мен или да ми е поддържал/ремонтирал колата Благун ако има проблем с неговата кола, вие ли ще му платите разликата от непреувеличеното :D - по-добре да е подготвен за лошия вариант, пък после лесно ще му останат пари в джоба
Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметка Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
Без да скромнича над 2500 за да стане кола :P Но не казвам колко сам я купил За цените са горе долу така като е писал колегата само че с тази запалителна бобина от 130 ESP да си кара той колата Boshc - 180лв. а раз вал 500-600 втора употреба 250-300 къстам 980лвКолеги страхотни коментари може още и жигулита да караме те пък направо са без пари за подръжка
Ми 2500лв за вкарване в наистина перфектно състояние не са чак толкова много и то за тази кола,аз преди 2 години като взех типото до тука съм вкарал около 2500лв за да стане що годе прилична кола и още работа има
2500 над съм писал и те са само за ДВГ-то без никакви странични те са в друга графа
Е ти какво си му правил на този мотор,основен ремонт+обслужване ли
Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметка Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
Без да скромнича над 2500 за да стане кола :P Но не казвам колко сам я купил За цените са горе долу така като е писал колегата само че с тази запалителна бобина от 130 ESP да си кара той колата Boshc - 180лв. а раз вал 500-600 втора употреба 250-300 къстам 980лвКолеги страхотни коментари може още и жигулита да караме те пък направо са без пари за подръжка
Ми 2500лв за вкарване в наистина перфектно състояние не са чак толкова много и то за тази кола,аз преди 2 години като взех типото до тука съм вкарал около 2500лв за да стане що годе прилична кола и още работа има
2500 над съм писал и те са само за ДВГ-то без никакви странични те са в друга графа
Е ти какво си му правил на този мотор,основен ремонт+обслужване ли
Аз визирах масло Mobil 1 5W50 @ team, колега може и стара да е колата, но като ще се настъпва, трябва и да се поддържа. Нека знае какъв таралеж си слага в гащите
Моят съвет е 1.6.Както каза колегата, за 2.0-ускорението не е особено добро(е малко по-добре е от 1.6), доста други марки коли от същия клас го бият, частите много пара, разход 13-14...
Имам още няколко дена да реша Много се впечатлих, когато преди няколко месеца Киро-Алфата ми каза:"... Емо това е колата Трябва да си голям кретен да я скапеш...".Но се чудя дали това 20в Браво не е карано точно от такъв кретен, макар че колата изглежда поддържана, може и да се заблуждавам де Днес я огледах по обстойно и забелязах, че е имала удар в преден десен калник и фара е ДЕПО - сменен е, ама то кола на тея години не удряна аз не съм виждал.Друго нещо което забелязах е, че има много леко омасляване на капака на главата от ляво, при гарнитурата Дали е от гарнитурата или може да има някакъв по-голям проблем
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Много специфичен поблем при този модел са скоростите - след определн километраж започват от тук, от там, малко по малко да скапват скорости - извиват лагери, рефлектира върху първичния вал, може да започне да "яде" съединителя и т.н. Заслушай се, когато подаваш газ на висока предавка с ниска скорост дали се чува стържене на метал долу ниско в краката И моя съвет е, ако искаш бърза италианка от този клас - "Alfa 145QV"
Мерси КИКИ, както винаги си изчерпателен Ако се сетиш за нещо друго свързано с проблеми на ХГТто ми кажи П.С. То и бате БОБО ми казва това, ама некакси това Браво ми хареса много
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Като цяло, ремонта на тия лагери не е много сложен, а самите лагери струват към 250лв. комплекта, като то може да има повреден само един и да не е задължително да ги сменяш всичките, НООО за да се сменят се сваля скоростната кутия, което означава още толкова пари за труд, без значение колко лагера ще смениш и всичко може да ти излезе към 500 кинта, ако се стигне до там а се сещаш, че като се свалят скорости и се дават задължително 200лв. за труд, е хубаво да се използва максимално този труд, т.е. при вече свалени скорости да се смени и съединител (още 500лв.), за да не даваш нови 200лв. за труд след време Сега се сещам, че ангренажния ремък се зацепва със специални инструменти и струва (във ВантоТрейд, заедно със смяната, естествено) към 100-130лв. Определено мисля, че "145" е по-добрия избор, не заради парите (цените и там са същите), а заради изживяването
Коментар