Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредната дилема Bravo 1.6 16V или 2.0 20V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    team написа:
    blagun написа:
    team написа:
    Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
    Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметка Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
    Без да скромнича над 2500 за да стане кола :P Но не казвам колко сам я купил За цените са горе долу така като е писал колегата само че с тази запалителна бобина от 130 ESP да си кара той колата Boshc - 180лв. а раз вал 500-600 втора употреба 250-300 къстам 980лвКолеги страхотни коментари може още и жигулита да караме те пък направо са без пари за подръжка
    Ми 2500лв за вкарване в наистина перфектно състояние не са чак толкова много и то за тази кола,аз преди 2 години като взех типото до тука съм вкарал около 2500лв за да стане що годе прилична кола и още работа има
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #17
      А и за маслото какво като пише на колата, че трябва да се кара с Селения . Аз пък на пук двапъти вече го сменям с други маслаМотул напримерно и сам мноо доволенАре със здраве и много мнго не ги слушай кви ги дранкат ,че яко преувиличават
      FIAT BRAVO 2.0 20v
      http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

      Коментар


        #18
        team написа:
        А и за маслото какво като пише на колата, че трябва да се кара с Селения . Аз пък на пук двапъти вече го сменям с други маслаМотул напримерно и сам мноо доволенАре със здраве и много мнго не ги слушай кви ги дранкат ,че яко преувиличават
        Именно и аз това имах впредвид А иначе мотула е малко по скъп от селенията,но е много качествено масло да не кажа по добро от селения p.s. бате продаваш ли джантите,че от много време си търся от типо седичи
        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

        Коментар


          #19
          Abarth. написа:
          team написа:
          blagun написа:
          team написа:
          Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
          Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметка Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
          Без да скромнича над 2500 за да стане кола :P Но не казвам колко сам я купил За цените са горе долу така като е писал колегата само че с тази запалителна бобина от 130 ESP да си кара той колата Boshc - 180лв. а раз вал 500-600 втора употреба 250-300 къстам 980лвКолеги страхотни коментари може още и жигулита да караме те пък направо са без пари за подръжка
          Ми 2500лв за вкарване в наистина перфектно състояние не са чак толкова много и то за тази кола,аз преди 2 години като взех типото до тука съм вкарал около 2500лв за да стане що годе прилична кола и още работа има
          2500 над съм писал и те са само за ДВГ-то без никакви странични те са в друга графа
          FIAT BRAVO 2.0 20v
          http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

          Коментар


            #20
            Abarth. написа:
            team написа:
            А и за маслото какво като пише на колата, че трябва да се кара с Селения . Аз пък на пук двапъти вече го сменям с други маслаМотул напримерно и сам мноо доволенАре със здраве и много мнго не ги слушай кви ги дранкат ,че яко преувиличават
            Именно и аз това имах впредвид А иначе мотула е малко по скъп от селенията,но е много качествено масло да не кажа по добро от селения p.s. бате продаваш ли джантите,че от много време си търся от типо седичи
            Ти си моя човек На ЛС
            FIAT BRAVO 2.0 20v
            http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

            Коментар


              #21
              team написа:
              Abarth. написа:
              team написа:
              blagun написа:
              team написа:
              Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
              Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметка Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
              Без да скромнича над 2500 за да стане кола :P Но не казвам колко сам я купил За цените са горе долу така като е писал колегата само че с тази запалителна бобина от 130 ESP да си кара той колата Boshc - 180лв. а раз вал 500-600 втора употреба 250-300 къстам 980лвКолеги страхотни коментари може още и жигулита да караме те пък направо са без пари за подръжка
              Ми 2500лв за вкарване в наистина перфектно състояние не са чак толкова много и то за тази кола,аз преди 2 години като взех типото до тука съм вкарал около 2500лв за да стане що годе прилична кола и още работа има
              2500 над съм писал и те са само за ДВГ-то без никакви странични те са в друга графа
              Е ти какво си му правил на този мотор,основен ремонт+обслужване ли
              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

              Коментар


                #22
                Колега, аз точно в Бош отидох и там изобщо нямаха такава бобина Провериха по номера на бобината и ми казаха, че струва 138лв. и може да ми я доставят за две седмици, до месец Случката е от 2004г. Хубавото на "Selenia" според мен е, че няма ментета а това, кой преувеличава и кой не, е спорен въпрос, защото не си спомням някой от вас да е плащал части вместо мен или да ми е поддържал/ремонтирал колата Благун ако има проблем с неговата кола, вие ли ще му платите разликата от непреувеличеното :D - по-добре да е подготвен за лошия вариант, пък после лесно ще му останат пари в джоба

                Коментар


                  #23
                  Abarth. написа:
                  team написа:
                  Abarth. написа:
                  team написа:
                  blagun написа:
                  team написа:
                  Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
                  Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметка Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
                  Без да скромнича над 2500 за да стане кола :P Но не казвам колко сам я купил За цените са горе долу така като е писал колегата само че с тази запалителна бобина от 130 ESP да си кара той колата Boshc - 180лв. а раз вал 500-600 втора употреба 250-300 къстам 980лвКолеги страхотни коментари може още и жигулита да караме те пък направо са без пари за подръжка
                  Ми 2500лв за вкарване в наистина перфектно състояние не са чак толкова много и то за тази кола,аз преди 2 години като взех типото до тука съм вкарал около 2500лв за да стане що годе прилична кола и още работа има
                  2500 над съм писал и те са само за ДВГ-то без никакви странични те са в друга графа
                  Е ти какво си му правил на този мотор,основен ремонт+обслужване ли
                  FIAT BRAVO 2.0 20v
                  http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

                  Коментар


                    #24
                    team написа:
                    Abarth. написа:
                    team написа:
                    Abarth. написа:
                    team написа:
                    blagun написа:
                    team написа:
                    Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
                    Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметка Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
                    Без да скромнича над 2500 за да стане кола :P Но не казвам колко сам я купил За цените са горе долу така като е писал колегата само че с тази запалителна бобина от 130 ESP да си кара той колата Boshc - 180лв. а раз вал 500-600 втора употреба 250-300 къстам 980лвКолеги страхотни коментари може още и жигулита да караме те пък направо са без пари за подръжка
                    Ми 2500лв за вкарване в наистина перфектно състояние не са чак толкова много и то за тази кола,аз преди 2 години като взех типото до тука съм вкарал около 2500лв за да стане що годе прилична кола и още работа има
                    2500 над съм писал и те са само за ДВГ-то без никакви странични те са в друга графа
                    Е ти какво си му правил на този мотор,основен ремонт+обслужване ли
                    Ко риечи
                    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                    Коментар


                      #25
                      Аз визирах масло Mobil 1 5W50 @ team, колега може и стара да е колата, но като ще се настъпва, трябва и да се поддържа. Нека знае какъв таралеж си слага в гащите
                      no pain no pain

                      Коментар


                        #26
                        Моят съвет е 1.6.Както каза колегата, за 2.0-ускорението не е особено добро(е малко по-добре е от 1.6), доста други марки коли от същия клас го бият, частите много пара, разход 13-14...
                        N.Y. State of Mind

                        Коментар


                          #27
                          Имам още няколко дена да реша Много се впечатлих, когато преди няколко месеца Киро-Алфата ми каза:"... Емо това е колата Трябва да си голям кретен да я скапеш...".Но се чудя дали това 20в Браво не е карано точно от такъв кретен, макар че колата изглежда поддържана, може и да се заблуждавам де Днес я огледах по обстойно и забелязах, че е имала удар в преден десен калник и фара е ДЕПО - сменен е, ама то кола на тея години не удряна аз не съм виждал.Друго нещо което забелязах е, че има много леко омасляване на капака на главата от ляво, при гарнитурата Дали е от гарнитурата или може да има някакъв по-голям проблем
                          BMW E90 320D
                          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                          Коментар


                            #28
                            Много специфичен поблем при този модел са скоростите - след определн километраж започват от тук, от там, малко по малко да скапват скорости - извиват лагери, рефлектира върху първичния вал, може да започне да "яде" съединителя и т.н. Заслушай се, когато подаваш газ на висока предавка с ниска скорост дали се чува стържене на метал долу ниско в краката И моя съвет е, ако искаш бърза италианка от този клас - "Alfa 145QV"

                            Коментар


                              #29
                              Мерси КИКИ, както винаги си изчерпателен Ако се сетиш за нещо друго свързано с проблеми на ХГТто ми кажи П.С. То и бате БОБО ми казва това, ама некакси това Браво ми хареса много
                              BMW E90 320D
                              ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                              ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                              ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                              Коментар


                                #30
                                Като цяло, ремонта на тия лагери не е много сложен, а самите лагери струват към 250лв. комплекта, като то може да има повреден само един и да не е задължително да ги сменяш всичките, НООО за да се сменят се сваля скоростната кутия, което означава още толкова пари за труд, без значение колко лагера ще смениш и всичко може да ти излезе към 500 кинта, ако се стигне до там а се сещаш, че като се свалят скорости и се дават задължително 200лв. за труд, е хубаво да се използва максимално този труд, т.е. при вече свалени скорости да се смени и съединител (още 500лв.), за да не даваш нови 200лв. за труд след време Сега се сещам, че ангренажния ремък се зацепва със специални инструменти и струва (във ВантоТрейд, заедно със смяната, естествено) към 100-130лв. Определено мисля, че "145" е по-добрия избор, не заради парите (цените и там са същите), а заради изживяването

                                Коментар

                                Working...
                                X