Тези дни си харесах едно Браво ХГТ 2.0 20в и сега се чудя какво да правя дали да послушам сърцето си и да продам моето Браво, което е 1.6 и да се метна на истинския звяр или да послушам разума си И двете коли ми харесват
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поредната дилема Bravo 1.6 16V или 2.0 20V
Collapse
X
-
Послушай разума... аз съм с Капа с този двигател и да ти кажа няма да ти харесат цените на частите и т.н., а и не върви толкова колкото си мислиш! Само съединителчето Валео е 586 лева с ДДС от официалния вносител. Работата сам си изчисли. А и не гори под 14 бензин градско.Lancia Dedra, 1.6 LS, 90 hp, 159B9000, GM MPi, '95
Lancia Kappa, 2.0, 20V, 145 hp, 838A1000, Bosch Motronic 2.10.3, '95
-
Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментираFIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
-
mariobg написа:Послушай разума... аз съм с Капа с този двигател и да ти кажа няма да ти харесат цените на частите и т.н., а и не върви толкова колкото си мислиш! .FIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
-
team написа:Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментираBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
за съединителя казах, пълно обслужване на ддигателя - 2 ремъка + 5 ролки + семеринги на валовете - 800 лева (всичко е СКФ и ГЕЙТС).п.с. Колегата дето ми говори че не ми вървяла колата да дойде да се пробва, хем че досега не съм я настъпал на гонки, аз на магистралата я пробвам, хайде ще тръгнем от 200 нагоре, а?смешки си говорим, капата ми е супер дърта, но това не пречи да ви информирам че това е прекалено скъп за поддръжка двигател, особенно за колегата дето е свикнал на 1.6 Иначе може да питате Куку (Кики) той имаше такова браво преди 4-5 години, дори си спомням че го засичаха тогава, и беше над 10, но нека той да каже...Lancia Dedra, 1.6 LS, 90 hp, 159B9000, GM MPi, '95
Lancia Kappa, 2.0, 20V, 145 hp, 838A1000, Bosch Motronic 2.10.3, '95
Коментар
-
Двигателя не прави колата. Този двигател се нуждае от купе и спортно окачване. Освен това и иска доста повече пари за поддръжка. Само литър масло е 28 лева горе долу. Ако искаш от време на време да си друсаш гъза, а на гаджето да и изпадат пломбите и имаш излишни пари да поддържаш две коли - вземи ги и двете. Но за новото Браво трябва си приготвиш и за пружини, амортисьори, големи джанти и ниски гуми. И да си избираш маршрута за движениеno pain no pain
Коментар
-
AlBundy написа:Двигателя не прави колата. Този двигател се нуждае от купе и спортно окачване. Освен това и иска доста повече пари за поддръжка. Само литър масло е 28 лева горе долу. Ако искаш от време на време да си друсаш гъза, а на гаджето да и изпадат пломбите и имаш излишни пари да поддържаш две коли - вземи ги и двете. Но за новото Браво трябва си приготвиш и за пружини, амортисьори, големи джанти и ниски гуми. И да си избираш маршрута за движениеBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Заедно с КРЕМАТОР я замервахме мойта кола, още в далечната 2004година и той може да потвърди, че времената за ускорение 0-100км/ч. бяха някъде около 10 секунди По-бавна е на ускорение от "Golf 3 GTi", "Astra GSi", "Alfa 145 QV", "Clio 1.8-16v", "Civic VTEC"... (двигател 147к.с.) Благуне, поддръжката на "2.0-20v" е около един път и половина или два пъти по-скъпа от твойто "1.6-16v" при поддържане с оригинални части Оригиналното качване е маааалко по-твърдо, НО колата не е по-ниска от твойта и не друса осезаемо повече Както Марио вече обясни, една профилактика на двигателя (масло, филтри, ремъци, ролки) може да струва над 500лв. Съединител "Валео" е около 500лв., спирачен диск - 100лв., шарнир (една отливка с носача) - 100лв., хубави накладки 4бр. - 150лв., филтъра на купето само е към 40лв. , оптяжната ролка на ангренажния ремък е между 120лв. и 150лв., свещите са 30-40лв. на всеки цилиндър има отделна бобина и не дай си боже да ти се развали някоя - всяка от петте струва 130лв., да не говорим, че това са цени без труд, а както вече може би знаеш, според производителите, двигателя на "Bravo HGT" се обслужва, като се изважда от коша естествено, никой не го прави, но мисълта ми беше, че е много трудоемко и съответно труда струва повече пари Разхода в града много трудно можеш да го свалиш до 11л., а при нормално каране е 12-13л. Извънградско, с 90км/ч по магистралата мойта кола е харчела 7,3л., като пътувах до морето повече 5 часа Друго не се сещам в момента, но ако се сетя, по-късно ще допълня
Коментар
-
mariobg написа:за съединителя казах, пълно обслужване на ддигателя - 2 ремъка + 5 ролки + семеринги на валовете - 800 лева (всичко е СКФ и ГЕЙТС).п.с. Колегата дето ми говори че не ми вървяла колата да дойде да се пробва, хем че досега не съм я настъпал на гонки, аз на магистралата я пробвам, хайде ще тръгнем от 200 нагоре, а?смешки си говорим, капата ми е супер дърта, но това не пречи да ви информирам че това е прекалено скъп за поддръжка двигател, особенно за колегата дето е свикнал на 1.6 Иначе може да питате Куку (Кики) той имаше такова браво преди 4-5 години, дори си спомням че го засичаха тогава, и беше над 10, но нека той да каже...ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
AlBundy написа:Двигателя не прави колата. Този двигател се нуждае от купе и спортно окачване. Освен това и иска доста повече пари за поддръжка. Само литър масло е 28 лева горе долу. Ако искаш от време на време да си друсаш гъза, а на гаджето да и изпадат пломбите и имаш излишни пари да поддържаш две коли - вземи ги и двете. Но за новото Браво трябва си приготвиш и за пружини, амортисьори, големи джанти и ниски гуми. И да си избираш маршрута за движениеex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Abarth. написа:AlBundy написа:Двигателя не прави колата. Този двигател се нуждае от купе и спортно окачване. Освен това и иска доста повече пари за поддръжка. Само литър масло е 28 лева горе долу. Ако искаш от време на време да си друсаш гъза, а на гаджето да и изпадат пломбите и имаш излишни пари да поддържаш две коли - вземи ги и двете. Но за новото Браво трябва си приготвиш и за пружини, амортисьори, големи джанти и ниски гуми. И да си избираш маршрута за движение
Коментар
-
Емо не се занимавай с глупости според мен. Тъкмо си си направил твоето Bravo перфектно за какво ти е друго. Вземи му само едни джанти по-готини и си готов. HGT-то ще върви повече от твойто, но пък видя и колко повече пари ще даваш за поддръжка. Ти си знаеш в крайна сметка.Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
blagun написа:team написа:Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментираFIAT BRAVO 2.0 20v
http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар