Тези дни си харесах едно Браво ХГТ 2.0 20в и сега се чудя какво да правя дали да послушам сърцето си и да продам моето Браво, което е 1.6 и да се метна на истинския звяр или да послушам разума си И двете коли ми харесват
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Послушай разума... аз съм с Капа с този двигател и да ти кажа няма да ти харесат цените на частите и т.н., а и не върви толкова колкото си мислиш! Само съединителчето Валео е 586 лева с ДДС от официалния вносител. Работата сам си изчисли. А и не гори под 14 бензин градско.
Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметка Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
за съединителя казах, пълно обслужване на ддигателя - 2 ремъка + 5 ролки + семеринги на валовете - 800 лева (всичко е СКФ и ГЕЙТС).п.с. Колегата дето ми говори че не ми вървяла колата да дойде да се пробва, хем че досега не съм я настъпал на гонки, аз на магистралата я пробвам, хайде ще тръгнем от 200 нагоре, а?смешки си говорим, капата ми е супер дърта, но това не пречи да ви информирам че това е прекалено скъп за поддръжка двигател, особенно за колегата дето е свикнал на 1.6 Иначе може да питате Куку (Кики) той имаше такова браво преди 4-5 години, дори си спомням че го засичаха тогава, и беше над 10, но нека той да каже...
Двигателя не прави колата. Този двигател се нуждае от купе и спортно окачване. Освен това и иска доста повече пари за поддръжка. Само литър масло е 28 лева горе долу. Ако искаш от време на време да си друсаш гъза, а на гаджето да и изпадат пломбите и имаш излишни пари да поддържаш две коли - вземи ги и двете. Но за новото Браво трябва си приготвиш и за пружини, амортисьори, големи джанти и ниски гуми. И да си избираш маршрута за движение
Двигателя не прави колата. Този двигател се нуждае от купе и спортно окачване. Освен това и иска доста повече пари за поддръжка. Само литър масло е 28 лева горе долу. Ако искаш от време на време да си друсаш гъза, а на гаджето да и изпадат пломбите и имаш излишни пари да поддържаш две коли - вземи ги и двете. Но за новото Браво трябва си приготвиш и за пружини, амортисьори, големи джанти и ниски гуми. И да си избираш маршрута за движение
Това, което съм го харесал е точно такова - с червените пружини, спортни амортисьори, 15" джанти с кумху гуми, вътре педали спарко и мн. други екстри, ама така наточено ми се струва, че е юркано яко....... Колегата mariobg е прав, че е скъпа поддръжката, но странното ми е, че имам приятел с капа като неговата и ме навива да си купя Бравото, а друг мой приятел с Браво 2.0 20В ми казва да не го купувам уфффф не знам
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Заедно с КРЕМАТОР я замервахме мойта кола, още в далечната 2004година и той може да потвърди, че времената за ускорение 0-100км/ч. бяха някъде около 10 секунди По-бавна е на ускорение от "Golf 3 GTi", "Astra GSi", "Alfa 145 QV", "Clio 1.8-16v", "Civic VTEC"... (двигател 147к.с.) Благуне, поддръжката на "2.0-20v" е около един път и половина или два пъти по-скъпа от твойто "1.6-16v" при поддържане с оригинални части Оригиналното качване е маааалко по-твърдо, НО колата не е по-ниска от твойта и не друса осезаемо повече Както Марио вече обясни, една профилактика на двигателя (масло, филтри, ремъци, ролки) може да струва над 500лв. Съединител "Валео" е около 500лв., спирачен диск - 100лв., шарнир (една отливка с носача) - 100лв., хубави накладки 4бр. - 150лв., филтъра на купето само е към 40лв. , оптяжната ролка на ангренажния ремък е между 120лв. и 150лв., свещите са 30-40лв. на всеки цилиндър има отделна бобина и не дай си боже да ти се развали някоя - всяка от петте струва 130лв., да не говорим, че това са цени без труд, а както вече може би знаеш, според производителите, двигателя на "Bravo HGT" се обслужва, като се изважда от коша естествено, никой не го прави, но мисълта ми беше, че е много трудоемко и съответно труда струва повече пари Разхода в града много трудно можеш да го свалиш до 11л., а при нормално каране е 12-13л. Извънградско, с 90км/ч по магистралата мойта кола е харчела 7,3л., като пътувах до морето повече 5 часа Друго не се сещам в момента, но ако се сетя, по-късно ще допълня
за съединителя казах, пълно обслужване на ддигателя - 2 ремъка + 5 ролки + семеринги на валовете - 800 лева (всичко е СКФ и ГЕЙТС).п.с. Колегата дето ми говори че не ми вървяла колата да дойде да се пробва, хем че досега не съм я настъпал на гонки, аз на магистралата я пробвам, хайде ще тръгнем от 200 нагоре, а?смешки си говорим, капата ми е супер дърта, но това не пречи да ви информирам че това е прекалено скъп за поддръжка двигател, особенно за колегата дето е свикнал на 1.6 Иначе може да питате Куку (Кики) той имаше такова браво преди 4-5 години, дори си спомням че го засичаха тогава, и беше над 10, но нека той да каже...
Е бате според мен е много силно изказване това "хайде да тръгнем от 200 нагоре"
Двигателя не прави колата. Този двигател се нуждае от купе и спортно окачване. Освен това и иска доста повече пари за поддръжка. Само литър масло е 28 лева горе долу. Ако искаш от време на време да си друсаш гъза, а на гаджето да и изпадат пломбите и имаш излишни пари да поддържаш две коли - вземи ги и двете. Но за новото Браво трябва си приготвиш и за пружини, амортисьори, големи джанти и ниски гуми. И да си избираш маршрута за движение
Перфектно му е Selenia Gold масло,което не е 28лв литъра,много пресилвате нещата :D
Двигателя не прави колата. Този двигател се нуждае от купе и спортно окачване. Освен това и иска доста повече пари за поддръжка. Само литър масло е 28 лева горе долу. Ако искаш от време на време да си друсаш гъза, а на гаджето да и изпадат пломбите и имаш излишни пари да поддържаш две коли - вземи ги и двете. Но за новото Браво трябва си приготвиш и за пружини, амортисьори, големи джанти и ниски гуми. И да си избираш маршрута за движение
Перфектно му е Selenia Gold масло,което не е 28лв литъра,много пресилвате нещата :D
28лв. може да е една кутия "Selenia", която е 2 литра
Емо не се занимавай с глупости според мен. Тъкмо си си направил твоето Bravo перфектно за какво ти е друго. Вземи му само едни джанти по-готини и си готов. HGT-то ще върви повече от твойто, но пък видя и колко повече пари ще даваш за поддръжка. Ти си знаеш в крайна сметка.
Изобщо не ги слушай че частите са по скапи верно ама Този колега кадето сравнява 20v на Каппа верно са еднакви ДВГ Но неговата като не върви да не коментира
Колега би ли ме ориентирал какво си сменил по твоята кола и горе долу колко струва, за да си направя някаква груба сметка Мисля, че ще бъде полезна тази информация и за другите хора, които са решили или ще решат да си вземат кола с този мотор Нека и другите колеги с 2.0 20В да напишат...
Без да скромнича над 2500 за да стане кола :P Но не казвам колко сам я купил За цените са горе долу така като е писал колегата само че с тази запалителна бобина от 130 ESP да си кара той колата Boshc - 180лв. а раз вал 500-600 втора употреба 250-300 къстам 980лвКолеги страхотни коментари може още и жигулита да караме те пък направо са без пари за подръжка
Коментар