Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няма с какво да се хваля: Брадвичката НЕ Е ОПРАВЕНА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няма с какво да се хваля: Брадвичката НЕ Е ОПРАВЕНА

    След като прекара 17 дни в бокса, Бравата ми пак шари по Софийските улици. Преди малко се чух с Киро-Алфата и той каза, че е готова и си работи нормално. Довечера ще ходя да си я прибера :DВсичко е добре когато свършва добре, но не и днес. В "Дизели" съм писал защо.

    #2
    Айде честито ...Между другото какво направи със съединителя ... смени ли го? Щото в темата в "Консултации" не си казал нищо, а чаках да пишеш дали има ефект

    Коментар


      #3
      Ами не съм го сменял, защото ми изникна проблема с главата.Мислих този месец да сменя съединителя, но няма да стане. Доста се оръсих сега

      Коментар


        #4
        Да ти е честита и пожелавам стотици хиляди безаварийи километри! :D
        Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
        www.fiat-bg.org/forum

        Коментар


          #5
          ......честито.....и от тук нататък безавариино придвижване.....

          Коментар


            #6
            Авео написа:
            ......честито.....и от тук нататък безавариино придвижване.....
            Абе хвърлил съм око на Шевито ти и много сме се замислили с жената, но ще изчакаме раждането й и след това ще му мислим.

            Коментар


              #7
              Добри... стига си обиждал колата. Ако искаш да те слуша и говори мило!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                doofiat написа:
                ......Абе хвърлил съм око на Шевито ти .......
                .....вии мойто шеви няма го пипате, ааааа...... ....ша си съберете пари и ще си купите ваше....аз мойто не го давам....

                Коментар


                  #9
                  Шеви е "един голям ПЛЮС" - и мнооооооггггггоооооо минуси. Аз лично карам токова служебно "шеви". Няма такава пръчка. Корейска кола, под американско име, сглобявана в руски завод в Толиати. Гори като змей, създава усещането за това че върви, но не е така, на магистралата вдига 130 и умира, в същотот време гори около 11 на 100 на магистралата. Скърца, тропа отпред вдясно (неясно от какво, добре че другата седмица влиза в сервиза че наближава 40 000). Пластмасите вътре са ужасни, евтини и супер ненапаснати. Лично аз не я харесвам тази кола. Плюса й е, че е евтина и все пак нова, с приличен дизайн.
                  Lancia Dedra, 1.6 LS, 90 hp, 159B9000, GM MPi, '95
                  Lancia Kappa, 2.0, 20V, 145 hp, 838A1000, Bosch Motronic 2.10.3, '95

                  Коментар


                    #10
                    mariobg написа:
                    ........Плюса й е, че е евтина и все пак нова, с приличен дизайн.
                    ....за мен все пак това е достатъчно..... ....интересното е, че при мен също тропа нещо в дясно, точно по начина, който си описал ти, но още не съм ходил да го видят......за разхода и вървежа обаче не съм съгласен.....предполагам твоята е 1.2...незнам........по магистралата 150 не са и никакъв проблем, а за разхода на извънградско при средна скорост си залепвам на 5.6 и не мърдам от там....за градско не мога да кажа, до този момент, имам към 200 километра в град / я има и толкоз /........но за тези близо 7000, навъртяни до сега, съм 300 пъти по-доволен от дачията, която май ставаше само за града... ........иначе нямам много големи очаквания от тази кола, все пак кат за толкоз пари - важното е че София - Варна и обратното го вземам с много по-малко умора и повече кеф, отколкото с другите коли, които съм карал.......

                    Коментар


                      #11
                      Това с пластмасите е проблем не само за Шеви - Сузукитата, Дачиите, Хундаите, Фиат Панда (последната) са същите.

                      Коментар


                        #12
                        doofiat Честито! Следващото влизане в бокса не по-рано от 2010-та. За Шеви - жената кара ХБ 1.2 - не ми допада. Разхода в града над 10.5 То може би е и нормално но аз съм малко предубеден.
                        Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                        Коментар


                          #13
                          За шевито-определено след, като видях снимките на таблото съм сигурен, че Брава/Браво са с по-красиво табло макар с дизайн от преди 10 години! А иначе, по-хубава от новата кола няма!
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Въпреки, че на вратите на Шеви има надпис PF - не намирам много общо с Ital design...
                            Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                            Коментар


                              #15
                              Абе хора какво сте се захванали да обсъждате Шевито, само разваляте темата и радоста на колегата който си е оправил колата. Иначе е безсмислено да сравнявате Авео с Браво/Брава, и Мареа,.............. Естествено че новата кола е по добра, а и по комфортна вътре......ама 100%Да не говорим че темата в раздела дизели нямаше да я има. Все пак това са стари коли и е нормално да се развалят.
                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                              ИТАЛФЕСТ 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X