Този уикенд реших да си поправя някой нещица, които от както съм взел колата не съм ги пипал, а ме дразнят:1- Смяна на крушката за подсветка на километража - през нощта не свети и незнам колко хиляди колометра съм минал 2- Смяна на крушките за подсветка на врътките на климатроника - колко градуса, с каква сила и къде да духаИзлезнаха няколко проблемчета:1- За да се махне пластмасата, която прикрива илометража, както знаете трябва да се развият 5 шестограма + 1 винт, кото се развива през "отделението" където са бушончетата. Поне така беше указано до сега във форума и в ръководствата. Да ама НЕ За да отстраниш пластмасата, която е пред километража, трябва да се развият въпросните винчета, описани по-горе + !!! една щипка да се натисне с отверка или нещо дилго и тънко - нещо като как се маха оригиналния касетофон!!! (вижте приложената снимка)Точно това до сега никой не го беше описвал тук и за това го давам като информация. Отне ми около час и половина дърпане, сецане и каквото ви хрумне друго докато го открия. Това може би се отнася до колите произвеждани след 98 година, когато са направени малко промени ("мекото" табло).ОК, справил съм се с махането на таблото, но следва ново "20" Крушката, която е за подсветка не е на цокъл - тоест на цокъл е но не се маха, а трябва да се смени заедно с цокъла (за справка не е същата като за подсвеката на врътките които съм описал по-горе или ще описани по-долу). Такива крушки се продават по магазините, но никой не беше писал до сега, че е от този модел. А може би пак за след 1998 година на новите табла са такива.Еми сглобих си таблото, като видях каква е крушката (с керемиден цокъл) и трябва сега да си купя такава.2- Разглобяване на централната конзолка докато стигна до крушчиците за подсветка на врътките - вече е описано това как става във форума. Единственото кофти тука, е че самите фасунки, където държат крушките са много изгоряли, направо се трошат като се пипнат. Малко трудно им сложих новите крушки (защото има едни крачета, където се чупат и самата фасунка, като я натиснеш пропада навътре). Сега чакам тъмно, да слезна до колата да видя дали има ефект от това, което правих. п.п. Искам да се обърне специално внимание за техниката за махане на пластмасата пред таблото (уредите). Ще приложа и някаква снимка, за това къде се намира точно зъбчето, което държи цялата пластмаса (метално е).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко профилактика и проблемчета.
Collapse
X
-
колега, какво означава меко табло а, при мен нямаше такава щипка или беше счупена, а аз един ден си свалях таблото 3 пъти - тамън оправя една крушка и друга вземе та изгори и още нещо и при мен крушките на таблото са с цокъл, но чбалончетата се вадят и пластмаската миже да се използва отново, на моите пластмаси пишеше Тошиба пп поздравления за свършената работа!A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Реклама
Collapse
Коментар