Файдата е за автомобилните инструктори. Жената вика дай да пробвам дай да пробвам още преди да вземе кетапа. Викам хубаво, намерих един паркинг - една кола няма викам си - тук ще е. Качва се мойта, викам ае тръгвай и тя пуска съединителя при което колата разбира се хлъцва и спира. Викам ’кфо стана?!’ - ’Ми аз тръгнах па тя спря!’ - ’Ми газ ще подадем ли?!’ - ’Ама то трябва ли?!’. И се оказва че инструктора тъй ги учел. Та сега вече с кетап и далеч от некадърника се учим що е то газ и как се подава при потегляне.
Slavi_Lancia написа:
....ooooo, на моита инструктора и тои на нищо не я научи! та сега на мен се пада пак тежката участ на всяко кръстовище да викам-газз,газз още газ Mr. Green ама тоя урок бързо го схвана. Тя беше на една дизелова кола, оная без газ тръгва никви грижи и от там ми доиде белята на главата. Та малко извън темата -много е важно на ква кола ще се учи, било то жена,дъщеря или гадже!
Дизелите вигаги могат да си тръгнат без газ.Друг е въпроса какво става, ако съединителят си заминава и притръсква?! Разбират се тампоните на двигателя.
Оставете ги учебните автомобили - инструкторите им вдигат оборотите на празен ход за да няма непрекъснато гасене на колата от начинаещите. За печките е ясно.И как така какво ни е прихванало с тая тема - аеми ЗА СПОРТА. Вие колеги само смислени неща ли правите - СКУЧНО! Сега се сещам за една друга муха - като прохождащи шофьори с приятели се бяхме увлеклипо потеглянето от 3-та и особено от 4-та (тогава 5-та нямаше )без да се форсира двигателя! Правил съм го със Жигула, Москвич 408, 412, Волга, Юго и Запорожец! Най лесно ставаше с Югото - като най-близкото и най-новото от Фиат от гореизброените може би...
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
И мойта кола тръгва без газ ама мисла, че то ва е нормално. Все пак имат автоматични смукачи, компютри и такива глупости. Трябва да пробвам и с на гаджето дизелака. А пък инструкторите няма кво да ги коментираме. Добре че мойта приятелка е карала и дизелова и бензинова кола та няма особени проблеми. Като сложих и газта малко и беше кофти отначало ама свикна
Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
Совалката средно на LPG
Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек
То за топлата вода си става дума май. Аз си потеглям така от край време и си паля също без газ. Все пак, ако всичко е наред по запалителната система, на топъл двигател си пали и тръгва от раз, пък на студен - има си смукач!
Ми на инжекцион ако палиш с подаване на газ (като москвич) съм чувал,че не е хубаво за инжекцията
С всякакви коли съм го правил и колкото е по-мощна, толкова по-лесно тръгва без газ. А при дизела е нормално да е по-лесно, все пак там има по-голям въртящ момент дори и на ниските обороти.
Запалване на двигателя без подаване на газ зависи от самия двигател. Ако е добър - няма проблеми...Потеглянето без форсиране - няма проблем! Всяка кола с неизносен съединител трябва да го може. Въпросът е в това, че по този начин работата на съединителя се облекчава. Потегляйки така обаче не трябва да забравяме, че не сме сами на пътя!
Коментар