Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дачия Логан - дизел или бензин. Защо не?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Честно казано таблото на Шеви-то ми харесва повече, отколкото на Фиат-ите.

    Коментар


      #47
      phoenix написа:
      не е чак толкова по красиво Гранде Пунтото, и то е вътре пластмасово, и само под секрет, като бяхме на миналогодишната национална среща, жена ми която не е 1.80, като седна и си удари коляното някъде из пластмасите в централната конзола на пунтото и много бързо го Не хареса, някак не е толкова комфортно колкото си мислех.
      този удар вътре в колата ли се е случил пич, в класа си GPто е най-просторната кола, така че ако женати седне в друга от този клас сигурно ще се насини цялата....относно Logan и всички други подобни евтини коли, нямам нищо напротив - така на пазара пробиха японските, а след тях и корейските производители, сега се опитват и китайските, но недейте ги сравнява с истинските коли (от новоизгрялите брандове на пазара, може би само шкода може да дели мегдан с утвърдените европейски и азиатски производители). все пак отчитам като положителен факта, че зад дачия стои рено, но бих вложил малко повече пари и бих си купил самото рено примерно (а най-вече фиат )
      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

      Коментар


        #48
        Тези снимки, като че ли подвеждат. Според мен на живо таблото на Деу-то изглежда далеч по зле. Като евтина детска играчка е...Изобщо от новите коли, на коя таблото не навява евтиния с ниско-качествена пластмаса ? Даже и на БМВ 7ца като гледам какви пластмаси са вътре... Максимум печалба...

        Коментар


          #49
          Да бе затова е така насинена от Темпрата че, не може да седне в друга кола. Както и да е Гранде Пунтото не е лошо, ама е с почти 7000 по скъпо, за тази цена е доста пластмасово вътре, незнам дали си сядал в него, ама дъртата Темпра ми се стори малко по комфортна, (говоря за размери, седалки) иначе ясно че новата кола по красива, но не е задължително да е по-комфортна.Сега не искам да спроря, сядал съм и в двете, и това са лично мои виждания , но Шеви е по-комфортен, и пластмасите не изглеждат изобщо смотани, а доста стилни.
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #50
            phoenix написа:
            Да бе затова е така насинена от Темпрата че, не може да седне в друга кола. Както и да е Гранде Пунтото не е лошо, ама е с почти 7000 по скъпо, за тази цена е доста пластмасово вътре, незнам дали си сядал в него, ама дъртата Темпра ми се стори малко по комфортна, (говоря за размери, седалки) иначе ясно че новата кола по красива, но не е задължително да е по-комфортна.Сега не искам да спроря, сядал съм и в двете, и това са лично мои виждания , но Шеви е по-комфортен, и пластмасите не изглеждат изобщо смотани, а доста стилни.
            Хайде сега пък Темпра и Гранде пунто!
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #51
              Определено очаквах доста повече от гранде пунтото. Не съм особенно впечатлен. Ми да......седалките на дъртата темпра са по комфортни, ако искате вярвайте, не карам никой да се съгласява. Също така като седнах в браво/брава/мареа, се чувствам доста по неприятно отколкото в типо/темпра, сякаш съм изпаднал някъде в бравотата. В шеви е също доста по приятно, и високо
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
              ИТАЛФЕСТ 2007

              Коментар


                #52
                phoenix написа:
                Определено очаквах доста повече от гранде пунтото. Не съм особенно впечатлен. Ми да......седалките на дъртата темпра са по комфортни, ако искате вярвайте, не карам никой да се съгласява. Също така като седнах в браво/брава/мареа, се чувствам доста по неприятно отколкото в типо/темпра, сякаш съм изпаднал някъде в бравотата. В шеви е също доста по приятно, и високо
                Това, че пише Гранде - не означава, че е рейс! Това е определен клас автомобил и както ти казаха колегите е НАЙ- просторния в своя клас. Не виждам какво спориш повече! Като не ти харесват малки коли - карай големи!
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #53
                  Извинявам се, но не съм искал да засягам никого, все пак се питаше за мнение, аз дадох моето. Колегата ще си купи каквато кола иска, както и всеки от форума. Дано сме били полезни. Аз не съм против Фиат, а против това да се отрича винаги различното, било то и корейско, или френско., или румънско. Все пак всичко си е и голяма доза късмет. Все пак наистина не трябва да се сравняват Големите и Малките коли (което принципно при Браво и Мареа, не важи, понеже аз лично не намирам разлика вътре в купето, просто едната е по дълга и вози по-меко) както и да е. Всеки си има свой вкус, и критерий, така че не може всички да харесваме или нехаресваме еднакви неща(коли). Пак се извинявам ако съм засегнал някой и като се видим на някоя среща явно аз ще поръчвам бирата, че както се засилихте аха аха и да ме набиете дето не защитих Фиат. мир да има. Поне вложих и малко снимков материал, може да се окаже полезна темата
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                  сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                  ИТАЛФЕСТ 2007

                  Коментар


                    #54
                    ...всичко около тази тема е толкова относително, че няма накъде....всеки си има вкусове и предпочитания, хората сме различни...всеки с интересите си, приоритетите си..........за една година смених три различни коли....с различни визии....някой ми харесваха, други не..........и това е нормално..........мен например посмъртно не можете да ме вкарате в Суифт,.....таблото на Стило е симпатично, но на Авео-то ми харесва много повече.....колкото беше елементарно на Дачия-та, толкова на шевролета е стилно.......разбира се това е мое мнение, както и мнението на Добри, че на Авео-то повече му харесва, си е негово........Нино е абсурдно да го свалите от дизела и да го качите на бензина точно толкова, колкото мен да свалите от бензина и да ме качите на дизела.... ...за това мисля че не е редно да спорите....нито да се опитвате да убеждавате "другият" кое е по-хубаво, по-симпатично или по стилно......най-важният пост в тази тема беше на Добри - че на Шевито интериора му харесва повече и не защото видите ли го навиваме с Емо за Шеви, а защото самата тема си я пусна той, колата ще си купува той.....и той и ще си го гледа интериора, не ние......за това не ми остава нищо друго, освен да пожелая успех на Добри и хиляди и милиони незабравими преживявания и километри с новото Авео, Логан, Брава, Браво.............каквото ти душа сака, Добри...

                    Коментар


                      #55
                      Phoenix, от де я изкопа тая стара Албея. Ей ти го таблото на новата:Иначе аз вече писах по-горе - ако си купувам нова кола - бих си купил с по-малко екстри, но от сой, отколкото разни румънски или украински (Шевролет го сглобяват в заводите на ЗАЗ) натъпкани с екстри (сглобени с китайски части)...
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #56
                        Едва сега, като погледнах темата - разбрах, че става въпрос за Дачия - Лъган !!! Лъган е точното и име, защото който не е стигнал 30 000 км още се ослушва, а като ги мине, започва да се чувства прекаран и си вика, а бе аз за тия пари - каква втора употреба щях да си взема!? Та колата / няма френски аналог !!!/ въпреки франкофонската и реклама е скроена само да конкурира по цена - това е заложено в създаването, но като като и гледам крайната цена / не рекламната / и тя няма нищо конкутрнтно! Таксиджиите, в началото много се пъчеха, но като започнаха да сменят части по окачването на по 30-35 000 км и те свиха байраците - иначе, за тези които не са техничари - фокусирайте само в дизайна / имам в предвид сандъка/ За тези пари - нова кола - колегата Имортал ме е изпреварил: Фиат Албеа и ви уверявам, че все-по често ще се споменава този модел, особенно след като и таксиджиите се чудят що не се скапва това окачване, за моторите е излишно да говорим!

                        Коментар


                          #57
                          само спортния дизайн на логан малко ми хваща окото - аз съм си го снимал в румъния и като открия снимката ще я постна
                          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                          Коментар


                            #58
                            koolsvet написа:
                            ...всичко около тази тема е толкова относително, че няма накъде....всеки си има вкусове и предпочитания, хората сме различни...всеки с интересите си, приоритетите си..........за една година смених три различни коли....с различни визии....някой ми харесваха, други не..........и това е нормално..........мен например посмъртно не можете да ме вкарате в Суифт,.....таблото на Стило е симпатично, но на Авео-то ми харесва много повече.....колкото беше елементарно на Дачия-та, толкова на шевролета е стилно.......разбира се това е мое мнение, както и мнението на Добри, че на Авео-то повече му харесва, си е негово........Нино е абсурдно да го свалите от дизела и да го качите на бензина точно толкова, колкото мен да свалите от бензина и да ме качите на дизела.... ...за това мисля че не е редно да спорите....нито да се опитвате да убеждавате "другият" кое е по-хубаво, по-симпатично или по стилно......най-важният пост в тази тема беше на Добри - че на Шевито интериора му харесва повече и не защото видите ли го навиваме с Емо за Шеви, а защото самата тема си я пусна той, колата ще си купува той.....и той и ще си го гледа интериора, не ние......за това не ми остава нищо друго, освен да пожелая успех на Добри и хиляди и милиони незабравими преживявания и километри с новото Авео, Логан, Брава, Браво.............каквото ти душа сака, Добри...
                            Сус бре, покара този 70 кс... амо ако беше покарал онзи 86 кс или пък онзи dCI 100, тогава къде отиваше... щеше да врещиш "к’во е това бензин"!!! Страхотни мотори са да знаеш!!! Карах едно 86 кс new CLIO и се разболях!!!!Къв бензин к’во чудо бе?! След няколко години ще го произвеждат само за медицински нужди и за запалки...
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #59
                              абе каква е цената на новата Албея, че ми фана окото този интериор. Изглежда симпатична
                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                              ИТАЛФЕСТ 2007

                              Коментар


                                #60
                                Нино, виждам, че визираш двигателите на Рено, та искам да те питам, знаеш ли с колко е по-скъп 100к.с. дизел, от 98к.с. бИзин Между "1.5 DCI" с 80к.с. и "1.4-16v" с 98к.с. разликата е +2000лв. за дизела - дали си струва, при положение, че това са около две години каране (20’000км годишно) при мен, след което дизела ще стане по-изгоден, а бензина ще има по-добра динамика П.П.Не искам да спорим и да се караме, питам съвсем добронамерено П.П.2Феникс, ето ценова листа на "Albea"

                                Коментар

                                Working...
                                X