Честно казано таблото на Шеви-то ми харесва повече, отколкото на Фиат-ите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дачия Логан - дизел или бензин. Защо не?
Collapse
X
-
phoenix написа:не е чак толкова по красиво Гранде Пунтото, и то е вътре пластмасово, и само под секрет, като бяхме на миналогодишната национална среща, жена ми която не е 1.80, като седна и си удари коляното някъде из пластмасите в централната конзола на пунтото и много бързо го Не хареса, някак не е толкова комфортно колкото си мислех."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Да бе затова е така насинена от Темпрата че, не може да седне в друга кола. Както и да е Гранде Пунтото не е лошо, ама е с почти 7000 по скъпо, за тази цена е доста пластмасово вътре, незнам дали си сядал в него, ама дъртата Темпра ми се стори малко по комфортна, (говоря за размери, седалки) иначе ясно че новата кола по красива, но не е задължително да е по-комфортна.Сега не искам да спроря, сядал съм и в двете, и това са лично мои виждания , но Шеви е по-комфортен, и пластмасите не изглеждат изобщо смотани, а доста стилни.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:Да бе затова е така насинена от Темпрата че, не може да седне в друга кола. Както и да е Гранде Пунтото не е лошо, ама е с почти 7000 по скъпо, за тази цена е доста пластмасово вътре, незнам дали си сядал в него, ама дъртата Темпра ми се стори малко по комфортна, (говоря за размери, седалки) иначе ясно че новата кола по красива, но не е задължително да е по-комфортна.Сега не искам да спроря, сядал съм и в двете, и това са лично мои виждания , но Шеви е по-комфортен, и пластмасите не изглеждат изобщо смотани, а доста стилни.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Определено очаквах доста повече от гранде пунтото. Не съм особенно впечатлен. Ми да......седалките на дъртата темпра са по комфортни, ако искате вярвайте, не карам никой да се съгласява. Също така като седнах в браво/брава/мареа, се чувствам доста по неприятно отколкото в типо/темпра, сякаш съм изпаднал някъде в бравотата. В шеви е също доста по приятно, и високоСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:Определено очаквах доста повече от гранде пунтото. Не съм особенно впечатлен. Ми да......седалките на дъртата темпра са по комфортни, ако искате вярвайте, не карам никой да се съгласява. Също така като седнах в браво/брава/мареа, се чувствам доста по неприятно отколкото в типо/темпра, сякаш съм изпаднал някъде в бравотата. В шеви е също доста по приятно, и високоVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Извинявам се, но не съм искал да засягам никого, все пак се питаше за мнение, аз дадох моето. Колегата ще си купи каквато кола иска, както и всеки от форума. Дано сме били полезни. Аз не съм против Фиат, а против това да се отрича винаги различното, било то и корейско, или френско., или румънско. Все пак всичко си е и голяма доза късмет. Все пак наистина не трябва да се сравняват Големите и Малките коли (което принципно при Браво и Мареа, не важи, понеже аз лично не намирам разлика вътре в купето, просто едната е по дълга и вози по-меко) както и да е. Всеки си има свой вкус, и критерий, така че не може всички да харесваме или нехаресваме еднакви неща(коли). Пак се извинявам ако съм засегнал някой и като се видим на някоя среща явно аз ще поръчвам бирата, че както се засилихте аха аха и да ме набиете дето не защитих Фиат. мир да има. Поне вложих и малко снимков материал, може да се окаже полезна тематаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
koolsvet
...всичко около тази тема е толкова относително, че няма накъде....всеки си има вкусове и предпочитания, хората сме различни...всеки с интересите си, приоритетите си..........за една година смених три различни коли....с различни визии....някой ми харесваха, други не..........и това е нормално..........мен например посмъртно не можете да ме вкарате в Суифт,.....таблото на Стило е симпатично, но на Авео-то ми харесва много повече.....колкото беше елементарно на Дачия-та, толкова на шевролета е стилно.......разбира се това е мое мнение, както и мнението на Добри, че на Авео-то повече му харесва, си е негово........Нино е абсурдно да го свалите от дизела и да го качите на бензина точно толкова, колкото мен да свалите от бензина и да ме качите на дизела.... ...за това мисля че не е редно да спорите....нито да се опитвате да убеждавате "другият" кое е по-хубаво, по-симпатично или по стилно......най-важният пост в тази тема беше на Добри - че на Шевито интериора му харесва повече и не защото видите ли го навиваме с Емо за Шеви, а защото самата тема си я пусна той, колата ще си купува той.....и той и ще си го гледа интериора, не ние......за това не ми остава нищо друго, освен да пожелая успех на Добри и хиляди и милиони незабравими преживявания и километри с новото Авео, Логан, Брава, Браво.............каквото ти душа сака, Добри...
Коментар
-
Phoenix, от де я изкопа тая стара Албея. Ей ти го таблото на новата:Иначе аз вече писах по-горе - ако си купувам нова кола - бих си купил с по-малко екстри, но от сой, отколкото разни румънски или украински (Шевролет го сглобяват в заводите на ЗАЗ) натъпкани с екстри (сглобени с китайски части)...
Коментар
-
Едва сега, като погледнах темата - разбрах, че става въпрос за Дачия - Лъган !!! Лъган е точното и име, защото който не е стигнал 30 000 км още се ослушва, а като ги мине, започва да се чувства прекаран и си вика, а бе аз за тия пари - каква втора употреба щях да си взема!? Та колата / няма френски аналог !!!/ въпреки франкофонската и реклама е скроена само да конкурира по цена - това е заложено в създаването, но като като и гледам крайната цена / не рекламната / и тя няма нищо конкутрнтно! Таксиджиите, в началото много се пъчеха, но като започнаха да сменят части по окачването на по 30-35 000 км и те свиха байраците - иначе, за тези които не са техничари - фокусирайте само в дизайна / имам в предвид сандъка/ За тези пари - нова кола - колегата Имортал ме е изпреварил: Фиат Албеа и ви уверявам, че все-по често ще се споменава този модел, особенно след като и таксиджиите се чудят що не се скапва това окачване, за моторите е излишно да говорим!
Коментар
-
koolsvet написа:...всичко около тази тема е толкова относително, че няма накъде....всеки си има вкусове и предпочитания, хората сме различни...всеки с интересите си, приоритетите си..........за една година смених три различни коли....с различни визии....някой ми харесваха, други не..........и това е нормално..........мен например посмъртно не можете да ме вкарате в Суифт,.....таблото на Стило е симпатично, но на Авео-то ми харесва много повече.....колкото беше елементарно на Дачия-та, толкова на шевролета е стилно.......разбира се това е мое мнение, както и мнението на Добри, че на Авео-то повече му харесва, си е негово........Нино е абсурдно да го свалите от дизела и да го качите на бензина точно толкова, колкото мен да свалите от бензина и да ме качите на дизела.... ...за това мисля че не е редно да спорите....нито да се опитвате да убеждавате "другият" кое е по-хубаво, по-симпатично или по стилно......най-важният пост в тази тема беше на Добри - че на Шевито интериора му харесва повече и не защото видите ли го навиваме с Емо за Шеви, а защото самата тема си я пусна той, колата ще си купува той.....и той и ще си го гледа интериора, не ние......за това не ми остава нищо друго, освен да пожелая успех на Добри и хиляди и милиони незабравими преживявания и километри с новото Авео, Логан, Брава, Браво.............каквото ти душа сака, Добри...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
абе каква е цената на новата Албея, че ми фана окото този интериор. Изглежда симпатичнаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Нино, виждам, че визираш двигателите на Рено, та искам да те питам, знаеш ли с колко е по-скъп 100к.с. дизел, от 98к.с. бИзин Между "1.5 DCI" с 80к.с. и "1.4-16v" с 98к.с. разликата е +2000лв. за дизела - дали си струва, при положение, че това са около две години каране (20’000км годишно) при мен, след което дизела ще стане по-изгоден, а бензина ще има по-добра динамика П.П.Не искам да спорим и да се караме, питам съвсем добронамерено П.П.2Феникс, ето ценова листа на "Albea"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар