Взето на заем без връщане от Рено форум! Или това са процентите участия в капитала на другите АВТОМОБИЛНИ фирми!Картинката не претендира да отразява последните участия и верни проценти към настоящият момент.
Да, супер интересна картинка и много ясна. Само едно ме дразни, две от наи-добрите италиански коли са собственост на "Фолкс Ваген" ("Бугатти" и "Ламборгини") Като "Ламборгини" ми е любима(и по-точно докато си бяха италиански, "Контач" и "Диябло")
Да, супер интересна картинка и много ясна. Само едно ме дразни, две от наи-добрите италиански коли са собственост на "Фолкс Ваген" ("Бугатти" и "Ламборгини") Като "Ламборгини" ми е любима(и по-точно докато си бяха италиански, "Контач" и "Диябло")
Всяка марка в автомобилния свят и не само се кооперира с друга по ред причини,основно увеличаване на печалбата и намаляване на разходите,така че всичко е нормално... ,а Ламборгини и Бугати както и всички останали са си били и винаги ще си бъдат италианки
Да, супер интересна картинка и много ясна. Само едно ме дразни, две от наи-добрите италиански коли са собственост на "Фолкс Ваген" ("Бугатти" и "Ламборгини") Като "Ламборгини" ми е любима(и по-точно докато си бяха италиански, "Контач" и "Диябло")
Попринцип и на мен Lamborghini ми е ако не мания, по поне адски голяма слабост. Не съм наясно, ако някои има пофече знания и инфо да сподели, ма доколкото знам тя си е чиста италианка до след Галардо. След което чак става част от VW, като пускат ново Мурциелаго с двигател на VW, самоче напречен, с дигната кубатура (6.2->6.5л), мощност (580->600кс) и максимална скорост (320->340км/ч). Тогава бях много разочарован как може италианския гений да се предаде така и някакси загубих интерес...... edit: абе Porsche не беше ли и то към VW Group?!
Да, супер интересна картинка и много ясна. Само едно ме дразни, две от наи-добрите италиански коли са собственост на "Фолкс Ваген" ("Бугатти" и "Ламборгини") Като "Ламборгини" ми е любима(и по-точно докато си бяха италиански, "Контач" и "Диябло")
Всяка марка в автомобилния свят и не само се кооперира с друга по ред причини,основно увеличаване на печалбата и намаляване на разходите,така че всичко е нормално... ,а Ламборгини и Бугати както и всички останали са си били и винаги ще си бъдат италианки
Ами да , ама с "Ауди душици". Докато по-старите са си с баш италиански двигатели, което според мен е духа на италианската кола. Аз лично съм с наблудение , че италианските коли са наи-бързооборотни, наи-пъргави и наи-икономични от всяка гледна точка произведени в европа коли. И по-точно, че Хонда е нещо като италианските коли, само, че в Япония :P Като италианките са се доказали в дизаин и вървеж, ФАКТ. За това не приемам някакви сдухани "шваби" да определят с кой двигател да е "Ламбото" или "Бугатито".
абе на някой направи ли му впечатление, че рено държи над 70% от самсунг
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Ми я вижте форд колко много фирми държи! А казват, че най-хубавия форд е продадения
До колкото знам Aston Martin вече официално не е собственост на Форд Искаха да продават и Ягуар ,ако не се лъжа и Land Rover А Saturn не е ли към GM нали новите им модели са копие на Опел Няма ги и китайските фирмички Греат уау и т.н глупости
Коментар