Директно на камион с двоен амбреаж - мисля ГАЗ-55 да е бил модела - един червен - цивилно - в частна фирма, а не при военните, понеже тогава все още можеше директно за категория Це накрая на курсовете и с няколко часа и на автомобилче Пежо 205 (4 от 44 ч.) ... ама не помня точно - ако го видя камиона ще кажа дали е бил такъв. А после се упражнявах на Лада 1200 (то си е пак фиат, преди да си купя собствена брадва) и се кара без да натискаш по два пъти съединителя ама чак след като вече ми дадоха 4 категории наведнъж ме пуснаха да си управлявам лесните ме-пе-сета в сравнение с оня таралясник (М В С Ткт). То аз и сега трудно свиквам да се набирам на волан без хидравлика и да напъвам спирачките, след като седна обратно на жигулката от брадвата както съм свикнал на лесното. Курсовете баха месец и половина някъде през лятото на 1999та, а после през зимата се донаучих с шейничката със задно поднасяне.
Научих се... всъщност правилната дума е - за първи път карах ЗАЗ това да знаеш как се сменят скорости как да тръгваш как да спираш да натискаш газта като луд - това не е умение за мен това са базови умения А се научих на една Жигула 6-ца (с 4 кръгли фара дето са) - инструктора ми запали врата от бой но съм му благодарен - научи ме на базови неща на пътя, тези които или идват с опита или ти ги показва някой
На Москвич 21412 - голяма кола.Баща ми ме научи да го карам на 14.Цяло лято бръмчах из село с него Учебната ми беше Ксантия.Тогава за първи път почувствах легендарната Ситроенска возия и исках от инструктора да ми я продаде Първата ми лична беше Рено Клио и много си го обичах, пък то беше и с тарикатски номер - 1171, а сега го кара майка ми
'01 Fiat Marea HLX Weekend JTD 110
'01 Citroen Xsara Break 1.6i 16V 109 hp
Първото ми каране Москвич 408 с горни скорости на дядо ми каране без книжка не село и кадето ми дадат!След това преди да изкарам книжка се возех с VW Jetta 1.6 чист дизел 54к.с. пак където ми я дадат по-пусти пътища!Курсовете карах на Mercedes C 220 CDI!След изкарването на книжката веднага пунтото от подписа ми което още си и мое след това бравото а в момента Алфата от подписа ми :D
Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
Alfa Romeo 146 1.9 JTD
Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
Alfa Romeo 155 2.0 8V
ЗиЛ-130 през 1974-75г. но от тогава не съм карал автомобил изискващ категория С.След това Москвич-408И. Много,много години Москвич-408-И и между другото 412, Жигули , Лада, Рено-9.чичо Нено
Изпита си го взех на Ford Fiesta 1.8D 94 г. След това от време на време покарвах тогаващната кола на баща ми Peugeot 405 D 91 г. ,а след като се сдобих с моят Фиат Мarea 97 г. от 2004 г. до сега все него си карам.
Книжката изкарах на лек автомобил ГАЗ 51, и на камион Опел Кадет, тип "капка". Шофьор обаче станах на Ланчия Дедра СВ 1.8
Май си пообъркал кое е камион и кое е лек. :D Газ-51 е по новия модел на товарния автомобил, т.н. "Молотовка".Който е служил в авиацията знае, че с "Молотовките" се буксираха самолетите понеже са с хидравлични спирачки.
Москвича на тате беше първата жертва След това Урал в казармата, Лада на курсовете, Един служебен трабант преди 10-на години, Рено 19 първата ми кола....
Научих се да карам на Темпричката на дядо много ми е жалче я продадаха миналата година както и да е.Иначе курсовете изкарах на гоуф II на които за да трагнеш даваш гас може би до около половината от хода на педала му и трагваш с бързо пускане на саединителя иначе ако го пускаш бавно докато стигне най-горе ще е доста отложен старта
Курсовете на Мерцедес 190D, но със сигурност не съм станал шофьор на тази кола...Първите си 30-40хил.км. съм минал с Форд Фиеста 1,4i бензин-газ и с Маси Фъргюсън 6,0 TD Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар