Още от първи клас карах трактор Беларус (чисто нов беше тогава, един червен с калници на предните гуми, които зимата се пълнеха със сняг и ги махахме). След това от време карах семейната Шкода 100 S. Шофьорският курс го карах на Жигулка през 1999 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На каква кола станахте шофьори?
Collapse
X
-
Научих се да карам на семейния Москвич 412 Д (дефорсиран). Книжка взех на Жигули 1300. Форд Ескорт 1.3 -> Пежо 605 -> Волво 480. Първата ми лична кола Сузуки Суифт 1.3 ’94 -> Фиат Пунто 1.1 ’96 -> Фиат Брава 1.6 16V ’97 -> ?Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Първата кола, която съм "карал" беше на дядо Волгата- ама от ония класиките- ГАЗ 21, от годината на хипитата . Естествено съм я карал в на дядо ми и на баща ми коленете . Иначе курсовете ги изкарах на една Лада 2105- голяма кошница. Преди това с баща ми ходехме на полигон със стаия Трабант, та след него Ладата ми се струваше страшна машина .Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
Volvo S60 Sport 2.4D
Коментар
-
Запорожец - страшна машина След това един москвич 408а учебната беше Лада петица на газ - (ужас нея така и не се научих да я карам както хората)Най доволен съм от москвича, в смисъл, че всеки път когато се качвах на него - нещо се чупеше (предимно по спирачките)... така добих опит който никъде другаде нямаше да получа
Коментар
-
Логан
В детските си години до втори клас карах карт....даже станах областен шампион на Русе в категория "подрастващи"....9 годишен.....докато един ден на хижа Приста не се забих в масата на журито и си попилях коленете, та хукнах по болници......тогава страхотните ми родители ме записаха да свиря на виолончело, за да не ми липсва заниманието...... .../тоя шок няма да го забравя никога.../....някъде към 12-13 свих на баща ми жигулата и обикалях района около нас горд-горд....после ядох най-здравият бой в живота си.......някъде към 15-16 един чичко си остави колата с ключовете на таблото, беше една лада 1600...подкарах я и отново после ядох страхотен бой.....много хора се изредиха тогава да ме бият, даже не помня вече кой не ме би тогава........учебната кола ми беше Лада 1600 S......но определено се научих да шофирам в на тати жигулата / с цената на много здрав бой /......първата ми кола беше Нисан Съни, карах я две години, докато не се срина, после Темприната и сега Логан-а..........от вземането на шоферската книжка не съм слизал от кола....или както казва баща ми, това било единственото нещо, което съм правил като хората - да шофирам......и после като видя дъщеря ми, каза че това било второто.........само дето второто се научих да го правя добре без бой......хахахаааааааааааааааааа
Коментар
-
Струва ми се, че някъде вече попълвах подобна тема, но може да е било в друг форум ?!? Както и да е...Учих се да карам на мама Жигулката още като бях на 11-12 години. За пръв път карах сам в колата на 14, но след това ядох бой - и аз като Логан Курсове карах пак на Лада (то други коли тогава нямаше, освен Волга, Москвич и Запорожец) - и да поясня, че курса ми беше 3 месеца само теория, накрая завършваше с теоретичен изпит, който така и не се проведе, защото точно тогава го махнаха и минахме само на листовки. Чак след това ни качиха по колите, като задължително първите няколко урока бяха на полигон. За останалите, разбира се - аз тръгнах още първия ден из града, защото след едно кръгче на полигона инструктора установи, че мога да карам и тръгнахме да си купува каса с бира Кормуването беше още 1 месец всеки ден. Изпитът беше пред КАТ-аджия, и от първия път кормуването взехме само 3-ма. Това беше през 1989. После чаках да направя годините до март 1990 и айде.... (А как се става сега шофьор всеки знае).Така си карах Жигулката почти до наши дни - до 2000 година. После си купих Ситроен BX, а от 2 години почти съм с Темпрата. Междувременно изкарах една С категория, докато бях студент, че както казваше майка ми - ако не стана инженер, поне шофьор да стана (станах все пак инженер де). Карах на един ГАЗ 53.Карал съм почти всякакви коли вече, сега разкарвам един служебен Мерцедес от време на време и така.
Коментар
-
Сетих се за нещо интересно с учебната кола:Отиваме ние да зареждаме на бензиностанцията, спирам до колонката и се почва. 10, 20 ,30, 40, 50, 60, 70 литра!!! Бе мааму стара, и наш’та Лада събира 40 литра със зор, пък тая...След бензиностанцията обаче отиваме с инструктора до гаражите, и тогава всичко ми светна.Беше времето на КООП-такситата. Отваряме багажника на учебната лада и какво да видя - вътре един бидон пластмасов, голям, поне 80 литров, с една тръба изведено до капачето за зареждане на резервоара. После последва източване и прехвърляне в кооп-таксито на инструктора Комунизъм беше - всекиму според потребностите
Коментар
-
Книжка взех на Лада 2107, После подкарах на баща ми Москвича 21412, После той си купи Дедра 1.8 и нея подкарвах от време на време. След това взех Типото, а в момента имам Дедра 1.8 /но не тази дето беше на баща ми, а друга - лично моя си/. "Фитипалди" го дадох на брат ми.Вече нямам италянска машина
Коментар
-
Алеле мале...всички ли сте взели книжки по комунистическо време бе . Аз ли съм най-младия шофер тука и с най-малко стаж. Книжка взех Декември миналата година, няма и 10 месеца. Курсовете ги карах на Рено 19. Доста беше спънато, дизеларка. След това карах основно на майка ми Ситроенчето. Ц3-ка, готина колица, покрай нея се запалих по новите дизели. Тва HDI гори 6 градско а си върви перфектно...Е аз за такъв дизел нямах пари и преди 15-тина дни си взем и първата ми собствена кола - Фиат Брава 1.6 16в. Супер много ме кефи колицата, но като погледна към датчика за бензина и ми побелява косата...в сравнение със ситроена напрао ми се реве...само това не и харесвам и много ме мъчи...но кво да се правиFiat Brava 1.6 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар