Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задължителното каране на къси светлини приключва на 01.03 :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Да ви имам проблемите с тия къси светлини.... Специални поздрави на колегата L&R!!! Качавам се, паля и светлините за каране през деня сами се включват. Както на 1 декември, така и на 1 март, и на 1 май, и на 1 юли пак ще се включат сами. Последните 2 седмици карах чужди коли и толкова съм свикнал на дневните светлини, че чуждите коли ги карам без каквито и да е светлини. Веднъж замалко да ме спрат за светлини, но бяха спрели вече двама, и мен ме пропуснаха. После пуснах късите. Няква баничарка беше. Опел. Има малко ръжда по нея, как да я оправя, какво ще кажете? Чувал съм че за опел не е нормално [/url]

    Коментар


      #47
      На мен тези светлини през деня много ми пречат дори да е мъгливо на габарити но не и на къси, така наистина може би колите се виждат повече и ни заслепяват но пешеходци и колоездачи на фона на насрешните светлини почти не се виждат, а те са по уязвими на пътя от ламарините на някоя кола, освен това на фарове се увеличава разхода на гориво особено в тия задръствания, тези които викат че нямали електромери и понятие си нямат колко повече енергия трябва за да се върти генератор с товар и колко по лесно е без този товар.Аз карам само на габарити никога на къси на светло, ако е за по лесно различаване и те вършат перфектна работа и не заслепяват тия срещу теб.Досега няколко пъти полицай са ми се заяждали за фаровете ама винаги им затварям устите като им покажа правилника- пише светлини или къси, нека ми докажат че габаритите не са светлини и в крайна сметка на никой не му стискаше да ми напише акт за фарове
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #48
        Не пише светлини или къси ами светлини за през деня (дневни светлини) И/ИЛИ къси светлини На габарит ако караш не могат да ти кажат нищо.

        Коментар


          #49
          На мен ми е станало вече навик, докато запаля и ги щраквам интуитивно, така че и аз продължавам с фарове
          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

          Коментар


            #50
            Ейййй......едно време, когато карането на фарове в светлата част на деня беше забранено, де що гъзета имаше, караха на фарове........а сега, когато карането на фарове е регламентирано с някакъв закон, вероятно е проява на висша гъзария, да не се кара на такива......лапешки истории, електромера на колата превъртя чак.......Страшен проблем е карането на фарове.......вимавайте, ЕОН не спи и гледа.....

            Коментар


              #51
              Ето от къде идвали високите сметки за ток последните месеци

              Коментар


                #52
                Мисля, че темата направо си е за анкета "Кой ще кара на фарове след 1ви март" Аз лично съм за поне габарити ще пускам символично. А да ви запитам колеги вашите фиати като изкл. контакта не ви ли изгасят фаровете от там някаде бях чел, че пускането на фаровете преди запалване възбужда акумолатора така, че на мен лично никаде не ми бърка да ги изкл. Въпрос на избор.
                Fiat punto 1,1
                Fiat bravo 1,6 16v
                Fiat bravo 2,0 20v
                Honda civic 1,5
                BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

                Коментар


                  #53
                  KrAs написа:
                  ... някаде бях чел, че пускането на фаровете преди запалване възбужда акумолатора така, че на мен лично никаде не ми бърка да ги изкл. Въпрос на избор.
                  Имаше доста обширна тема със спорове по въпроса дали е безопасно да се пали при включени фарове...
                  Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                  Коментар


                    #54
                    Аз лично и на двете коли няма да ползвам фаровете през деня из града, а само на дълъг път защото колите ми се движат исключително и само на къси разстояния и включените фарове на позволяват да се зареди добре акумулатора - на чисто нови акумулатори имах проблеми тази зима - ама то не може: запалени фарове, вентилатор на парното и др., а като запалиш минаваш 2-3 километра и гасиш - как да се зареди акумулатора...Някъде бях чел че тока за едно нормално палене се зарежда в акумулатора за около 20 минути работа на свигателя. Моите коли се карат по няколко пъти на ден за по не повече от 10-15 минути, като е възножно и през това врем да има палене и гасене.
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #55
                      Yavor написа:
                      Аз лично и на двете коли няма да ползвам фаровете през деня из града, а само на дълъг път защото колите ми се движат исключително и само на къси разстояния и включените фарове на позволяват да се зареди добре акумулатора - на чисто нови акумулатори имах проблеми тази зима - ама то не може: запалени фарове, вентилатор на парното и др., а като запалиш минаваш 2-3 километра и гасиш - как да се зареди акумулатора...Някъде бях чел че тока за едно нормално палене се зарежда в акумулатора за около 20 минути работа на свигателя. Моите коли се карат по няколко пъти на ден за по не повече от 10-15 минути, като е възножно и през това врем да има палене и гасене.
                      Аз съм на същото мнение и да вземат да си променят правилника защото в града няма смисъл от тях само актове докарват.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #56
                        infineon написа:
                        тези които викат че нямали електромери и понятие си нямат колко повече енергия трябва за да се върти генератор с товар и колко по лесно е без този товар.
                        Колега, аз си нямам понятие колко по-лесно се върти генератор без товар, затова ако може да разясниш, и да обобщиш как този товар - късите светлини, влияе на месечната ми сметка към Лукойл?

                        Коментар


                          #57
                          Човека кара хибрид .

                          Коментар


                            #58
                            nasty написа:
                            или на фарове или на халогенки след 1ви полза има и то голяма да те виждат спор няма
                            Аз доколкото знам броят на ПТП не е намалял след приемането на наредбата за задължително каране на фарове през деня.
                            N.Y. State of Mind

                            Коментар


                              #59
                              На къси светлини карам дори и нощем

                              Коментар


                                #60
                                ogi28b написа:
                                infineon написа:
                                тези които викат че нямали електромери и понятие си нямат колко повече енергия трябва за да се върти генератор с товар и колко по лесно е без този товар.
                                Колега, аз си нямам понятие колко по-лесно се върти генератор без товар, затова ако може да разясниш, и да обобщиш как този товар - късите светлини, влияе на месечната ми сметка към Лукойл?
                                Генератора се състои от ротор и статор. Ремъка върти ротора и той създава променливо магнитно поле, което индуктира променливо напрежение в намотките. Това напрежение се изправя от диодите и се регулира, за да е едно и също при различни обороти на въртене. Сега : като включиш консуматор/товар/, протича ток. Колкото по-голям консуматор, толкова по-голям ток. Тук се появява така наречената реакция на котвата, или чисто механично съпротивление върху ремъка, предизвикано от от собственото магнитно поле създадено около котвата/намотката/ от протичането на тока.Това магнитно поле е обратно на основното и го затормозява. И през шайбата, ремъка, другата шайба та до двигателя. Не може да създаваш електричество без да похарчиш бензин, нафта, пара и т.н. Друг е въпроса, че за двигател 44 кВт не е проблем да го натовариш с около 150-200 Вт допълнително. Той и без друго си е натоварен през цялото време с бобините. Ай със здраве! И другия път ше се изпитваме. :D
                                PUNTO 1,2 8V 2001

                                Коментар

                                Working...
                                X