мен ме кефат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво мислите за МУЛТИПЛА, мисля да купувам?????
Collapse
X
-
явно колата е наистина читава, като технически характеристики, но мен лично тая тлъстина с фарове дето са я лепнали под предното стъкло просто е излишна...иначе други забележки нямамУмолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!
Коментар
-
Поне ще се отличаваш на пътя. Но за мен тази кола е с много екстравагантен дизайн, но предполагам че е доста функционална особенно като гледам, че и отпред са монтирани три седалки. А колкото до поддръжкана най-вероятно няма да е по скъпа от едно браво/а същата годана.BRAVA 1,4 12V
Nissan Navara
Коментар
-
В Стара Загора често засичам една бяла мултипла! Цвета я прави да изглежда много грозна! В нет-а разгледах снимки и виждам, че има и черни и синкави...( изглеждат много по добре)! Като я видя бяла ми напомня за медицинска кола...(нз защо ) Но иначе наистина е оригинална! Поне ще бъдеш различен!Lancia Lybra 2,4JTD '03
Фиат Браво 1.9TD75 '97
Фиат Брава 1.4 Бензин и Метан '97 -ex
Фиат Купе 1.8 Бензин '97 - ex
Коментар
-
Какво значи "широка"? Колкото Добло или....?А как е с височината? Сравнено с Партнер (Берлинго) и Еспейс например?Нещо много взех да се замислям за тази кола. Плаши ме обаче как ще е с ремонта, дали не са твърде екзотични за нашите ’майстори’. А и май няма как човек да си пребара нещо от морга. А в по-стария модел пада ли средната седалка отпред ? Гледах новата в галерията в бг сайта на фиат и средната като падне напред става доста приятен "шкаф" .Пунто SX 55 '95 Метан
Коментар
-
В новата не знам как е.В старата средната предна седалка пада и става много удобна масичка и подпирачка за ръката(изключително удобно за дълъг път).Освен това всички задни седалки също падат и стават на масички.Относно ширината: тя е 1.90 м. и е почти колкото на лимузините. Височината е като на другите ванове.За ремонтите можеш да използваш само нови части, като всеки нормален магазин ги доставя най-много за два дни. За района в който живей доставките са за един ден.За съжаление частите са малко по-скъпи от на другите модели от същия производител.Носач - 65 евро от Италия, 150 лв. от БългарияЗаден стоп - 125 евро в Италия оригинален, 280 лв. от България.Комплект за смяна агренажен ремък и ролки - 200 лв. от БългарияПредно стъкло - 260 лв. от Кобра България.тези са само за ориентация.
Коментар
-
Humppa
Моето мнение е само като любител на модела.Не съм карал такава кола, не съм се возил в такава кола. Но щом е ФИАТ, значи трябва да е добра.Лично на мен страшно много ми харесва! Искам да сменя скоро Бравото за Мултипла. Спира ме само цената. Но се надявам скоро да успея да уредя този въпрос. )Точно това, което другите смятат за грозно в колата ми харесва. Предполагам, че по време на здрач и мъгла високите фарове много помагат. Вътре в купето има 4 жабки, 6 места за пътници и т.н. Абе ако ти харесва - вземай! Аз при първа възможност ще си взема. А за новата не смея да си помислям... А това, че е с 6 места означава ли, че може да се вземе с данъчен кредит?
Коментар
-
относно фиат мултипла
Като собственик на Мултипла от 4 месеца, мога да кажа следното: моята като я взех беше блъсната отзад, вратата беше поплескана навътре и стъклото беше счупено, а също така и бронята, но всичко се оправи, само си купих ново стъкло за 273 лв. от "Кобра", но всичко останало беше здраво, задна чистачка, ключалка, механизма за резервната гума. Бронята и пластмасовия панел ги възстанових. По нея съм сменил само консумативи: ремък и ролка на ангренажа на фирма "Дайко", 120 лв.,въздущен филтър 11 лв. и съответно масло и маслен филтър. Мойта е 1.6 16V бензин,с всичките му ремонти ми излезе 7300 лв., като и сложих газов инжекцион за 1200 лв. и до момента съм много доволен, 10.7 градско и 6.7 извън градско газ разход без включен климатик, забравих да кажа смених радиатора на охладителната система 154 лв. чисто нов на фирма "Фриг еър" и релето за зареждане на генератора 98 лв.,генератора е "Хитачи". Возията е много добра, колата е много комфортна, преди нея карах Омега. Двигателя е като всички останали на Фиат, ще е добре да си вземеш такава с фабричен инжекцион.
Коментар
-
Humppa
С риск да наспамя темата - не пускам друга тема, а цапам тази.Разгледах днес почти всички Multipla и пътнически Dolbo-та в мобиле.бг.Някой карал ли е и двете?+/- на Мултиплата и Долбото?Предимството на Мултиплата само в допълнителното пътническо място ли е, има ли Долбота със 7 места? какви са разликите между двата автомобила. Защото и двата се вписват в категорията "комфортен и многофункционален семеен автомобил".
Коментар
-
Малко да възродя темичката на колегата! :D До тук разбрах, че е по-добре да е дизелова; предната, средна седалка пада и става на масичка; задните седалки също падат, което е много добре. Мен обаче ме интересува, имали тази кола багажник??? Като гледам от снимките на задните седалки има доста място за краката и си мисля, че багажник почти няма! Имате ли представа, колко литра е той? Колкото на Пунто ли е, или...Space Star 1.9 DID
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар