Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Хардуерен въпрос

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Хардуерен въпрос

    значи при включване като трябва да буутне или поне така си мисля, изписва detecting IDE drives и там зацикля. прави го тоя номер понякога и оправията е разклащане и веднага си зарежда по-натам. по принцип съм го пренасял насам натам, попътувал е в колата в багажника и си мисля, че може от това да е. когато зацикли и се чува едно слабо цъкане, като го разклатя и се чува завъртане и зареждане на харда. аз съм се насочил към него, но не съм абсолютно убеден, може ли да е проблема с дъното. компа е чист отвътре. p
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Re: Хардуерен въпрос

    pakumba написа:
    Значи при включване като трябва да буутне или поне така си мисля, изписва detecting IDE drives и там зацикля. Прави го тоя номер понякога и оправията е разклащане и веднага си зарежда по-натам. По принцип съм го пренасял насам натам, попътувал е в колата в багажника и си мисля, че може от това да е. Когато зацикли и се чува едно слабо цъкане, като го разклатя и се чува завъртане и зареждане на харда. Аз съм се насочил към него, но не съм абсолютно убеден, може ли да е проблема с дъното. Компа е чист отвътре. p
    Главните букви много малки станали Номерът е при пътуване да му слагаш възглавнички :D :D :D А щом се оправя с клатене, я вземи да пробваш да го хвърлиш през прозореца

    Коментар


      #3
      IDE (лентовите) и захранващите кабелите провери ли ?
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        Пробавай стандартното - откачи и закачи IDE кабела(ите) от дъното и харда. Може някъде да не прави добър контакт.Също така при често откачане-закачане на харда, някоя от жичките на IDE кабела може да се е прекъснала поради честото огъване и ту да прави контакт ту не...

        Коментар


          #5
          Re: Хардуерен въпрос

          doofiat написа:
          pakumba написа:
          значи при включване като трябва да буутне или поне така си мисля, изписва detecting IDE drives и там зацикля. прави го тоя номер понякога и оправията е разклащане и веднага си зарежда по-натам. по принцип съм го пренасял насам натам, попътувал е в колата в багажника и си мисля, че може от това да е. когато зацикли и се чува едно слабо цъкане, като го разклатя и се чува завъртане и зареждане на харда. аз съм се насочил към него, но не съм абсолютно убеден, може ли да е проблема с дъното. компа е чист отвътре. p
          Главните букви много малки станали Номерът е при пътуване да му слагаш възглавнички :D :D :D А щом се оправя с клатене, я вземи да пробваш да го хвърлиш през прозореца
          мале като ти чета "бъзците" си те представям какъв хобот си.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            благодаря за другите 2 отговора, ще пробвам.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Често Хард диска и СД-то са свързани с един лентов кабел към дъното и понякога се оказва проблем. Ако не помогнат съветите на предните колеги купи си още един кабел по около 3-4 лв са и ги отдели.
              Punto SX 1.1 55

              Коментар


                #8
                Punto SX написа:
                Често Хард диска и СД-то са свързани с един лентов кабел към дъното и понякога се оказва проблем. Ако не помогнат съветите на предните колеги купи си още един кабел по около 3-4 лв са и ги отдели.
                Не мога да си обесня защо мислиш , че се "оказва проблем" ако бяха 2 харда би могло да е проблем , ако зарежда 1во единия и на него няма операционна система или нещо е повреден (Master & Slave) , но и това се оправя , на осукан кабел най в края на кабела е Master , или се нагласят джъмперите на харддисковете , обаче за харддиск и СиДи .... .Иначе решението е , откачане и закачане на IDE кабела , мерене с мултицет дали не е прекъснат някаде самият кабел , виж дали няма някакво нарушаване на захранващия кабел за дъното и тези към другите устройства ( на четворния куплунг дава +5 и +12 волта напрежение в краищата , средните две са маса ) . И ако продължава да прави този проблем , го премести от IDE 1 на IDE 2 ( респективно IDE 0 на IDE 1 ).
                Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
                Polo 1.0, юли 1997г.

                Коментар


                  #9
                  значи, дотук всички дават идея само за кабела, да разбирам, ли че не е от харда, или на принципа от най-евтиното и лесно?
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    pakumba написа:
                    значи, дотук всички дават идея само за кабела, да разбирам, ли че не е от харда, или на принципа от най-евтиното и лесно?
                    А какво ще кажеш да хвърлим един боб, а Колеги ти казаха да си провериш кабела. Ти проверили го?! Провери и тогава пак ще говорим!

                    Коментар


                      #11
                      Сложи харда сам на първо иде, джъмпера да ти е на single master.Ако има възможност го сложи да не детектва харда всеки път - на юзерска настройка в биоса.Ако си го сложил в комбинация - master - slave, провери джъмперите, правилно ли са сложени, добре ли окъсяват.Купи си нов кабел, евтини са. Да проверяваш 40 пинов кабел с мултицет.. 80 пинов..айде няма нужда.Провери си конектора за захранването, на евтините захранвания понякога са леко по-малки и "откачат".
                      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        GTipo написа:
                        . Да проверяваш 40 пинов кабел с мултицет.. 80 пинов..айде няма нужда.
                        Става точно за 1 минута
                        Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
                        Polo 1.0, юли 1997г.

                        Коментар


                          #13
                          CCB написа:
                          GTipo написа:
                          . Да проверяваш 40 пинов кабел с мултицет.. 80 пинов..айде няма нужда.
                          Става точно за 1 минута
                          Незнам как го проверяваш така за 1 минути ама явно си бРъз! :DНяма смисъл с оглед това, че един такъв кабел струва 1-2 лв. Пробваш с друг и това е !
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            ясно, сега имам по 2 изпита на ден , но при първа възможност ще ги проверя тези неща
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Според мен най вероятно харда или е тръгнал да си заминава или не му стига захранване да развърти и само се мъчи да изкара главите от гребена който ги прибира и като го бутнеш успява .
                              Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                              Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                              Коментар

                              Working...
                              X