Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Новите "спортни " автомобили

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Извода - големия мотор можеш да го накараш да гори по-малко (като отваряш по-малко дросела и намаляш коеф на пълнене ), но малкия мотор трудно се прави да върви повече

    Коментар


      #17
      редно е преди да спорите да се поинтересувате малко ,а не да говорите наизуст !двигателите са едни и същи общо взето и най-отговорно казвам ,че един двигател преди е горял 17 сега гори 10 !а с поста на колегата BOIT искрено съм се смял
      фиатче Браво 2.0

      Коментар


        #18
        BOIT написа:
        Пример :забележете само колко спортни икони има от 80тте и 90тте години - Ауди Куатро , Ланча Делта Интеграле , Рено 5 турбо , Форд ескорт косуърт , Пежо 205 и мн др. и всички те са имали почти еднакви варианти за масовия пазар . Докато сега ... аз лично не се сещам за автомобил , който така трайно ще остане в съзнанието на хората като споменатите по горе модели .
        Напълно съм съгласен.
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #19
          Разходът на гориво на по-новите автомобили е наистина по-нисък, за сметка на електрониката. Много по-прецизни моменти на запалване, точно дозирана гориво-въздушна смес и т.н. Новите автомобили са и с променена аеродинамика - коефициентът на челно съпротивление е все по-нисък.Всичко в крайна сметка идва от подобреното КПД на автомобила като цялостна система. Ако старите автомобили са имали КПД от порядъка на 15-20%, сега вече достига до около 30% (говоря за целия автомобил, а не само за ДВГ). - ето ви и от там намаляване на разхода.Иначе факторите за разхода на един автомобил са десетки - като почнете от неточна центровка и стигнете до налягането на гумите...При мен нито една кола не е горяла под 10/100?!? Дори въпросния Голф 5, за който писах по-горе изкара среден разход на извънградско 7.5/100... Въпрос на подметка Много тежи моята бе...

          Коментар


            #20
            BOIT написа:
            Крис не знам дали знаеш но бегачките , който се карат по състезанията нямат нито АБС нито ЕСП нищо или ако го имат то е изключено просто ,защото пречи на колата и я спъва по някакъв начин .Вярно е че на човек , който не може да кара му помага но на опитен карач(мн тъпо звучи тая дума ) само му пречи не случайно в Top Gear Stig изключва всякакви спомагателни системи . Та нали идеята на спортната кола е да върви яко мн и да не прощава на никой , а не едва ли не да може да я кара и 18 годишен лайнар , който я има я няма 1000км зад гърба си ( не се обиждайте , който сте на 18 говоря по принцип ) . Едно примерче Голф 1 ГТИ ( както ги наричаш каручки) сравнение с мн от сегашните претенденти би ги направил смешни .
            Ми те точно заради такива опитни карачи като теб са направили на повечето модели бутон, с който да изключваш стабилизиращата програма например.
            Bravo 1.6 16v

            Коментар


              #21
              Tomazo ... кво да ти обяснявам за пореден път дай един пример бе човек. Аз съм говорел наизуст.За всяко нещо , което съм казал мога да ти дам конкретен пример .Моля те кажи ми кой е този двигател , който преди е горял 17 а сега 10 . И като успееш да ми отговориш вече ще ти е ясно кой говори наизуст .Крис може ли да те попитам къде по точно прочете че съм страшен карач ? Ако се дразниш от това , че някой има различно мнение от твойто опитай се да го опровергаеш , изтъкни някакви аргументи и току виж може да се съглася с теб .
              Слагайте си коланите

              Коментар


                #22
                BOIT написа:
                Крис може ли да те попитам къде по точно прочете че съм страшен карач ? Ако се дразниш от това , че някой има различно мнение от твойто опитай се да го опровергаеш , изтъкни някакви аргументи и току виж може да се съглася с теб .
                Прав си, извинявам се за поста си.Наистина изглежда малко като заяждане.Виновен!!!
                Bravo 1.6 16v

                Коментар


                  #23
                  малко се превърнахме в забавачница ама ..... Международната награда Двигател на годината (International Engine of the Year Award) се присъжда ежегодно от жури от автожурналисти от 29 държави. Новото поколение TSI мотори на Фолксваген бележи забележителен пробив в автомобилната индустрия и очертава нова ера при бензиновите мотори, комбинирайки най-добрите технологии от бензиновите и дизеловите двигатели. Двигателят е 1.4 литра и е създаден по новата технология TSI (Torque Strong Twincharger - система за двойно нагнетяване). Той представлява FSI двигател с директно впръскване на горивото с два турбокомпресора - единият механичен, а другият, задвижван от отработените газове. Те са свързани последователно, като при ниски обороти работи механичният компресор, осигуряващ равномерно нарастваща мощност още при старта, а при високи обороти от изгорелите газове се задвижва другият. Благодарение на това максималната мощност на двигателя е впечатляваща - 170 конски сили. В същото време средният разход на гориво е изключително нисък - 7,2 л/100 км. В резултат 1.4-литровият двигател притежава мощността на 2.3-литров агрегат, а разходът на гориво е с 20% по-нисък. Скоростната кутия е шест степенна, механична. Благодарение на комбинацията между положителните характеристики на механичния и на турбокомпресора, двигателят се отличава с голям въртящ момент, равномерно ускорение и постоянна мощност. Това е и причината автомобилите с TSI мотори да имат подчертано спортен характер. Ускорението от 0 до 100 км. е 7,9 сек. На българския пазар TSI моторът се предлага при моделите Golf, Golf GT и Golf Plus.това е статията ,за двигателя на WV ,вече тестван и каран 1,4 -170 коня ,не знам дали си имаш представа за вървене ! разхода да си го смятат математиците !само ще вметна ,двигателите във времето търпят множество промени ,тегло ,електроники и т.н. Иначе кой знае колко много ново не е измислено за двиг.с вътр.горене от не знам си кое време имам личен опит с двулитровия мотор на бмв личен ,на вървене и харчене !p.s. в интернет пространството е пълно с подобни примери ,и аз имам един комшия с ОПЕЛ МАНТА дето още си мисли ,че кара най-бързата кола на света http://dvg.hit.bg/future.html тука сам може да си отговориш на въпросите които имаш !надявам се да съм бил полезен !
                  фиатче Браво 2.0

                  Коментар


                    #24
                    tomazo написа:
                    малко се превърнахме в забавачница ама ..... Международната награда Двигател на годината (International Engine of the Year Award) се присъжда ежегодно от жури от автожурналисти от 29 държави. Новото поколение TSI мотори на Фолксваген бележи забележителен пробив в автомобилната индустрия и очертава нова ера при бензиновите мотори, комбинирайки най-добрите технологии от бензиновите и дизеловите двигатели. Двигателят е 1.4 литра и е създаден по новата технология TSI (Torque Strong Twincharger - система за двойно нагнетяване). Той представлява FSI двигател с директно впръскване на горивото с два турбокомпресора - единият механичен, а другият, задвижван от отработените газове. Те са свързани последователно, като при ниски обороти работи механичният компресор, осигуряващ равномерно нарастваща мощност още при старта, а при високи обороти от изгорелите газове се задвижва другият. Благодарение на това максималната мощност на двигателя е впечатляваща - 170 конски сили. В същото време средният разход на гориво е изключително нисък - 7,2 л/100 км. В резултат 1.4-литровият двигател притежава мощността на 2.3-литров агрегат, а разходът на гориво е с 20% по-нисък. Скоростната кутия е шест степенна, механична. Благодарение на комбинацията между положителните характеристики на механичния и на турбокомпресора, двигателят се отличава с голям въртящ момент, равномерно ускорение и постоянна мощност. Това е и причината автомобилите с TSI мотори да имат подчертано спортен характер. Ускорението от 0 до 100 км. е 7,9 сек. На българския пазар TSI моторът се предлага при моделите Golf, Golf GT и Golf Plus.това е статията ,за двигателя на WV ,вече тестван и каран 1,4 -170 коня ,не знам дали си имаш представа за вървене ! разхода да си го смятат математиците !само ще вметна ,двигателите във времето търпят множество промени ,тегло ,електроники и т.н. Иначе кой знае колко много ново не е измислено за двиг.с вътр.горене от не знам си кое време имам личен опит с двулитровия мотор на бмв личен ,на вървене и харчене !p.s. в интернет пространството е пълно с подобни примери ,и аз имам един комшия с ОПЕЛ МАНТА дето още си мисли ,че кара най-бързата кола на света http://dvg.hit.bg/future.html тука сам може да си отговориш на въпросите които имаш !надявам се да съм бил полезен !
                    Евала
                    Bravo 1.6 16v

                    Коментар


                      #25
                      Томазо и Крис победиха Бойт загуби Само не знам какво толкова се е развило 1.4 - 170 к.с. - 7.9сек.-100км/чФиат Пунто ГТ (около 1994г.) 1.4 133к.с. - 7.9 сек.- 100км/ч - заводски данни и за двете коли .Сега ще кажеш, че Пунтото харчи 20 :D Да де ама не по някакво стечение на обстоятелствата и Пунтото средния разход му е около 8 ( и това не са заводски данни , а имам такова и знам колко харчи ) . Сега като се замисля Томазо ти си прав за 12 години намаление на разхода от около половин литър е ОГРОМНО ПОСТИЖЕНИЕ ( не обръщаме внимание , че Пунтото е на 12 год. , а другия двигател е чисто нов ).
                      Слагайте си коланите

                      Коментар


                        #26
                        BOIT написа:
                        Томазо и Крис победиха Бойт загуби
                        Не става дума за това кой крив и кой прав. Всеки си има мнение, в което е убеден и е прав за себе си.Аз лично подкрепям развитието в автомобилостроенето и се радвам, че колите разполагат с все повече и повече екстри, електроника и всякакви програми за сигурност. Било то спортни модели или семейни комбита.
                        Bravo 1.6 16v

                        Коментар


                          #27
                          аз карам браво ХГТ, и има още няколко коли подобен род които обичам и съм пробвал - купе 20в турбо, пежо 306 xsi, алфа 155 1.8 тс голф 3 гти и така на татъка.сега нямам много база за сравниние - но мога да кажа - че СПОРЕД МЕН :D и преките ми впечатления :пасат - от новите 2.3 петак с типтроник и сичките там екстри- направо остава спрял в сравниние с бравото ХГТ. естествено се кара много по лесно и общо взето само газ и спирачка и тя си решава колата как да реагира, много комфортна и бърза и така на татък - АМА Е МНОГО ДАЛЕЧ ОТ СПОРТНА.ауди S6 - което си е повече от 300 коня - за сажаление бравото беше в бокса за пряко сравнение, но просто удоволствието е съвсем друго - от бравото имам предвид.сега тука да не ме нападнете и аз ще се съглася, че S6 - която струва 10 пъти повече от бравото си е по хубавата кола, ама на мене това дето не ми хареса е, че пак вътре на теб ти се свежда ролята до това да даваш газ и да натискаш спирачката и въртиш кормилото на където ти скимне и тя си мисли нещо колата цъка с компютърчето и много яко върви и спира ама ТОВА НЕЕ МОЕТО СПОРТНО УСЕЩАНЕ. дори и с скоростите на кормилото и пак неможеш да я накараш да се изребри като хората - ти натискаш скорост на долу - тя си мисли нищо - и вярно е че седи като залепена на пътя ама НЕЕ ТОВА ТРЪПКАТА. общо взето много не усещаш какво става навън.и сега естествено чее много по хубаво да си пътуваш комфортно - много бързо и без да си даваш зор - газ спирачкии и колата си прави каквото трябва. сега да си помислиме и това , че 340 коня с 2 тона купе - ако е с ръгачки и без всичките си трибуквени съкращения ще се чупи но хилада километра.но всичко там е подчинено на комфорта :D :D :D не на спортаискам да пробвам impres wrx sti или evo и ако и те са така и я няма онази тръпка /в което искрено се съмнявам обаче / просто значи да си останем на колите от 90 - те ако искаме спортни коли или онези евтините - porsche ferarri и така на татъка - знаеме ги всички - дато и да имат трибуквени съкращения се изключват.
                          SASTEZATEL

                          Коментар


                            #28
                            Ето Крум ме е разбрал ето точно това , което той обясни имам предвид , чувството че ти си този , който кара колата да върви бързо според мен е истинското удоволствие от шофирането .Нищо против новите разработки и двигатели и електроники и тем подобни , но мн започнаха да ни отдалечават от самото каране . А що се отнася до Импрезата СТИ ... Круме ... с думи не мога да ти опиша за какво ускорение става въпрос и не това на мен ми хареса най-много , скоростта с която тази кола взимаше завойте погледнато от моя скромен опит е ... нелогична . Просто е УНИКАЛЕН автомобил .
                            Слагайте си коланите

                            Коментар


                              #29
                              BOIT забрави ги близо 40-коня отгоре а за по темата ми не знам фен съм на 2 марки спортни автомобили субаро импреца и то сега type25 само 415 кончета е обикновенните са 280-300 сериино зависимо там от модела др си е ламбото мурси ама щот май е красива ма то щом е италянка :D . Та субарото си е за каране няма спор ламбото е спорт ама и то имаше електроника ама има и бутон за изключване.Не съм се интересувал но американските коли старите те се водят 1 вид тва което ти искаш за новите май и тях са ги наблъскали с електроника но за мен е по добре така да има нещо да ни пази че се е видяло ние не се пазим....
                              Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                              Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                              Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                              Коментар


                                #30
                                BOID значи говориш за стари автомобили и каране и даваш пример с кола ,която започва да бъде произвеждана 2002г ,и всички знаеме колко струва на тоя етап ,и че за 2002 е върха на технологиите ,ама викаш вървенето и контрола е от шофьорските ти умения ще ми е интересно да споделиш сравянвайки кои коли стигаш до този извод ! А към KRUM ,не знам защо си за заблудил ,че Браво ХГТ е спортна кола ,с леко изразен спортен характер бих казал ,ама спортна ,а и в тия гонки и дръпки много си зависи от шофьора,мога да ти дам хиляди примери как по бавна кола бие с полвин час време от София до Морето ама .....вие май много гледате дискавъри на оня шоферчето предването ,дето цял живот е бил по колите и е карал всичко и си позволява да прави сравнения с модели от 70-80 и началото на 90 с днешните СУПЕР РЕЗАЧКИ !
                                фиатче Браво 2.0

                                Коментар

                                Working...
                                X