Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Халогени през деня?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Халогени през деня?

    На някои случвало ли му се е да го спрат,щото кара със запалени халогени?онзи ден ме спряха за тая работа,и че и пръскалките и те ми светят?питам полицая:"бе нали ги продават свободно бе,що ги не забранят,а тои..."ми продават ги..за пари"" и това ако са закони?знам че нямаш право да изменяш колата,ама малко тунинг не и пречи!
    FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
    FIAT MAREA1.6 16V

    #2
    по въпроса за халогените прочети член 74 от закона за движение по пътищата!а за тия пръскалки ако решат да се заяждат могат с пълно право да ти спрат автомобила от движение!!!( може да звучи смешно но е така!)доводът ще бъде нерегламентирана промяна конструкцията на автомобила щото въпроса не е само в подмяната на самите пръскалки ами някъде си преправял( рязал, съединявал ) ел. исталацията.....

    Коментар


      #3
      idm написа:
      по въпроса за халогените прочети член 74 от закона за движение по пътищата!а за тия пръскалки ако решат да се заяждат могат с пълно право да ти спрат автомобила от движение!!!( може да звучи смешно но е така!)доводът ще бъде нерегламентирана промяна конструкцията на автомобила щото въпроса не е само в подмяната на самите пръскалки ами някъде си преправял( рязал, съединявал ) ел. исталацията.....
      :D съгласен съм че е така,аз и за това не се заяждам с органите на "реда"(за пръскалките) :D
      FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
      FIAT MAREA1.6 16V

      Коментар


        #4
        Фаровете за мъгла са забранени за използване при нормална видимост. Те са само за мъгла и силно влошена видимост (силен дъжд или сняг) когато светлината им не може да проникне много напред и да заслепява другите водачи.Проблема със светещите пръскалки е в друго - цвета и мястото на всички светлини на автомобилите е строго регламентиран и сините пръскалки определено не са в списъка. Същото важи и за червени габарити отпред например. Правилото е просто - отпред бяло, отзад червено. Мигачите са жълти или оранжеви (те мигат и са лесно отличими). Целта е, дори и да не виждаш самата кола, по цвета на светлините да можеш да разбереш накъде се движи.
        Fiat Ritmo 105TC
        1600cc 105к.с.

        Коментар


          #5
          А за халогените... тук преди време се вихреше една тема и колегите с халогени роптаеха, че светели на 5м пред колата и по какъв такъв начин можели да пречат... тогава нямах позиция по въпроса, докато преди няколко дена не ми се случи една случка и разбрах, че т’ва със забраната на халогените си е много правилно... А именно - пътувам от Хладилника към Ст.град покрай Зоологическата градина и там има едно малко качване с легнал полицай (заради някакъв изход горе) и аз съм от долната страна (качвам се), и изведнъж насреща ми някакъв като ме светна от горе с халогенките... направо 3-4 секунди нищо не виждах... заковах на място и мигам и не виждам нищо... и си помислих - както е тясно там, тъмно, понякога разни пешеходци/велосипедисти минават... просто го размазваш в подобна ситуация и няма да разбереш дори докато не чуеш удара. Така че колеги, знам че халогенките са си хубаво нещо за дупките, с които е осеяна София, но понякога са доста опасни...
          Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
          --- в сърцето завинаги... ---
          Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

          Коментар


            #6
            Sandeto написа:
            А именно - пътувам от Хладилника към Ст.град покрай Зоологическата градина и там има едно малко качване с легнал полицай (заради някакъв изход горе) и аз съм от долната страна (качвам се)...
            Аз съм защитник на халогените.Описаната ситуация от теб се случва едно към едно с фаровете, дори те заслепяват два пъти повече.

            Коментар


              #7
              doofiat написа:
              Sandeto написа:
              А именно - пътувам от Хладилника към Ст.град покрай Зоологическата градина и там има едно малко качване с легнал полицай (заради някакъв изход горе) и аз съм от долната страна (качвам се)...
              Аз съм защитник на халогените.Описаната ситуация от теб се случва едно към едно с фаровете, дори те заслепяват два пъти повече.
              Не съм съгласен за фаровете с теб. В случая съм 100% убеден, че ме светна с халогените... Просто късите светлини не биха ме ослепили по този начин.
              Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
              --- в сърцето завинаги... ---
              Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

              Коментар


                #8
                няма такова нещо - халогени, има фарове за мъгла. и тези фарове трябва да се използват само по предназначение и ако ли не, да се пишат актове. уж светят близко, а вечер заслепяват, как стават тези работи ?
                UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                Коментар


                  #9
                  everton написа:
                  няма такова нещо - халогени, има фарове за мъгла. и тези фарове трябва да се използват само по предназначение и ако ли не, да се пишат актове. уж светят близко, а вечер заслепяват, как стават тези работи ?
                  Как!? Ми регулиране му казват хората.... То и с къси светлини мога да заслепя насрещния водач, особенно, ако светят така, че да свалят и летящи чинии.
                  Настоящата - Ford Focus ST
                  Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                  Франкенщайн - R.I.P.
                  Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                  Коментар


                    #10
                    Аз като казах, че ме заслепяват едва ли не 3/4 от хората ми се изсмяха ...

                    Коментар


                      #11
                      everton написа:
                      няма такова нещо - халогени, има фарове за мъгла. и тези фарове трябва да се използват само по предназначение и ако ли не, да се пишат актове. уж светят близко, а вечер заслепяват, как стават тези работи ?
                      значи има и халогенен фар, и фарове за мъгала.халогенния фар е бял, трябва да е вързан така че да светва когато пускаш дълги светлини, защото когато караш на дълги светлини означава че си извън града или няма коли срещу теб.фара за мъгла трябва да е вързан към късите светлини(той е жълт на цвят), защото се пуска когато има мъгла а в мъгла се кара на къси светлини.това е истината, а това че всеки пуска квот иска или има е друг въпрос.
                      уно 1.5i.e. имах,
                      типо 1.6.i.e. имах,
                      дедра2.0i.e. метанката, но вече бивша

                      Коментар


                        #12
                        everton написа:
                        няма такова нещо - халогени, има фарове за мъгла. и тези фарове трябва да се използват само по предназначение и ако ли не, да се пишат актове. уж светят близко, а вечер заслепяват, как стават тези работи ?
                        Я ми обяснете, как така (разглеждам фаровете за мъгла на Фиат Брава/Браво/Мареа) една халогенна крушка (същата е както тази на късите) с два-три пъти по-малък рефектор ще свети повече от тази крушка на късите?!
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          joni_go написа:
                          значи има и халогенен фар, и фарове за мъгала.халогенния фар е бял, трябва да е вързан така че да светва когато пускаш дълги светлини, защото когато караш на дълги светлини означава че си извън града или няма коли срещу теб.фара за мъгла трябва да е вързан към късите светлини(той е жълт на цвят), защото се пуска когато има мъгла а в мъгла се кара на къси светлини.това е истината, а това че всеки пуска квот иска или има е друг въпрос.
                          халогенна е крушката колега, а не фара. халогенна крушка е всяка такава без въздух в цокала. казва се така защото е пълна с газ халоген /дано не греша/. когато се кара на фарове за мъгла през деня не е гъзария, а селения, а когато се кара нощем - идиотия, поне според мен.
                          UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                          Коментар


                            #14
                            doofiat написа:
                            Я ми обяснете, как така (разглеждам фаровете за мъгла на Фиат Брава/Браво/Мареа) една халогенна крушка (същата е както тази на късите) с два-три пъти по-малък рефектор ще свети повече от тази крушка на късите?!
                            и на двата фара крушките са по 55/60 вата . рефлектора на фара е направен така, че да разсейва светлината пред автомобила, а фаровете за мъгла концентрират снопа светлина за да пробива мъглата и да се вижда по - напред. и когато реглажа им се прецака и караш вечер - сещаш ли се.
                            UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                            Коментар


                              #15
                              doofiat написа:
                              Я ми обяснете, как така (разглеждам фаровете за мъгла на Фиат Брава/Браво/Мареа) една халогенна крушка (същата е както тази на късите) с два-три пъти по-малък рефектор ще свети повече от тази крушка на късите?!
                              Не свети повече, свети допълнително. Ти не караш само на халогени, караш на къси + халогени. Така пред мен има не две лампи, има четири.И моля стига с глупостите, че халогените/фаровете за мъгла или там както им казвате, светят на 2, 3 или 5 метра пред колата. Та вие не виждате изобщо на 2 метра пред колата асвалта, нито пък на 5, изобщо да не повдигаме въпроса, че дори няма да реагирате, ако нещо ви излезе дори на 10 м пред колата... т.е. ще реагирате, но след като сте минали през него. Така че дори да виждате някаква файда за себе си, много повече пречите на останалите хора Също така, това го пише и в закона, но явно глобата е твърде ниска
                              Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
                              Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X