Да ви кажа при мен смяната на предавките като че ли зависи от настроението ми. Но често ги превключвам бързо и нервно, ама какво да правиш то колата си го иска просто те подтиква да караш по спортно.Не пренебрегвам и варианта на плавно превключване който е може би най използван от гледна точка на това че колата си е моя и се старая да я пазя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко бързо сменяте скоростите?
Collapse
X
-
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
-
val_mcrae написа:Не пренебрегвам и варианта на плавно превключване който е може би най използван от гледна точка на това че колата си е моя и се старая да я пазя.Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
Не съм убеден че се изразявам достатъчно точно и ясно... така че мисля да обобщя и да си ходя вкъщи, че ме чака вечерята... Целта ми е да гоня с педала на газта обороти на двигателя съвпадащи с тези на полуоските... т.е. ако това ти се отдава, би следвало да няма никакво триене в дисковете на съеденителя... знам че звучи малк като научна фантастика, но... Айде, лека вечер и спокойна нощ.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Много интересна тема Само искам да споделя мнение относно двойното амбриране!Миналата година във фирмата взехме едно Рено Канго! Тогава си спомням много добре как разлиствах книжката и попаднах на съветите за оптимално управление на автомобила! И там си пишеше: Това е съвременен автомобил, двойното амбриране е отживелица!И аз съм напълно съгласен с това!Говорим за личните си ЛЕКИ, не състезателни автомобили, нали?FIAT Brava 1.4 12V, FIAT Punto 1.7 TD
FIAT Stilo 1.9 Jtd, FIAT Brava 1.2 16V CNG
FIAT Stilo 1.2 16V LPG
Коментар
-
то свалянето на предавките с газ не е само приом на камионите, ами и на състезателите, като спират за завои, половината крак е на спирачката, а с другата половина натискат газта, за да превключат по-лесно на ниска предавка, и съответно да спрат по бързо пп а по теммата, аз сменям бавно, не ми е удобен лоста, като го смених на полото и не му давам да диша пък и то е бензина пък за бавното пускане на съединитела не съм съгласен, я дайй до 4000 оборота и пусни съединителя изцяло и ще видим дали ще придърпа или угаснеA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Stoyo написа:Много интересна тема Само искам да споделя мнение относно двойното амбриране!Миналата година във фирмата взехме едно Рено Канго! Тогава си спомням много добре как разлиствах книжката и попаднах на съветите за оптимално управление на автомобила! И там си пишеше: Това е съвременен автомобил, двойното амбриране е отживелица!И аз съм напълно съгласен с това!Говорим за личните си ЛЕКИ, не състезателни автомобили, нали?Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
Sko написа:Може междинната газ да е отживелица, но на моята кола не мога да вкарам първа в движение без междинна газ... е, поне не ако съм с над 15-20 км/ч. Та в тая връзка, добре че съм взел книжката на ГАЗ-53Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
-
CCB написа:Когато ме хванат лудите , почвам да ги сменям бързо :D и дори бързо да пускам съединителя ( от 2-ра нагоре ) колата не се усеща , че се сменят предавките - правя една хватка с газта ( при отпускане на съединителя , точно в момента на зацепване давам газ , и смяната става изключително гладка ) може да пробвате А при сваляне , ги връщам с междинна газ :Dфиатче Браво 2.0
Коментар
-
Може да не карам много често, но забелязах, че ги сменям доста бързо, направо като някой "рацер" Ако качвам скорост го правя много бързо, за отпускането на съединителя го правя подсъзнателно и зависи от ситуацията, въобще не съм се замислял, но не си спомням до сега да ми е придърпвало фиатчето (освен когато се стремя да тръгна въобще без газ, но и тогава само се чува, не се усеща) ...Но когато свалям на по-ниска скорост гледам да го правя по-бавно, та да не прецакам нещо в синхронизаторите ... само 2 пъти реших да пробвам да върна на първа и стана доста трудно (и бавно), понеже знам, че по принцип не се прави така, но ми беше интересно дали синхр. ще ми позволят ...Баща ми пък ги сменя много бавно и по някой път кара доста дълго с натиснат съединител и това много ме дразни ... той даже ме пита "защо ги забиваш така скоростите" и аз му отговорих "ако не си забелязал на мен нито един път не са ми направили проблем с влизането, а на теб по някой път правят ..." ... това май стигаше като отговор ...
Коментар
-
Като четях горния пост се сетих как си устроихме дръпка с баща ми :D :D :D Значи аз си карах Бравото , а тои караше на майка ми Корсата ( 1.4 16в Спорт - 90 коня ) . Щото тои непрекъснато ми натякваше , че съм бил млад шофер , че не съм усещал колата и му викам айде да се дръпнем , ти ще караш колата с по-големия мотор , да те видя колко я усещаш :D И Заставаме ние на светофара , като сме се разбрали на жълто тръгваме , хоп жълто и до 3-та скорост вече нямаше абсолютно никакъв шанс да ме настигне ( БтЮ - Корсата МНОО ВЪРВИ !! ). Та мисълта ми е , че - дори по-опитните шофиори могат да не карат така както би било да се очаква ..... вярно , че баща ми не е състезател , ма ми е доста смешен като почне да се сили някаде .... незнам някакси не му приляга това поведение на каранеBravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар