Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

LPG или Дизел?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    LPG или Дизел?

    Колеги, да си почешем езиците ! Статията не е безпристрастна /инжекционни АГУ Vialle http://www.autogas.dir.bg/ / , но който желае може да си изкаже мнението - LPG или Дизел!Ето я и въпросната статийка:http://www.autogas.dir.bg/LPGoDieselBG.htmП.С. А и според мен има нещо "малко" общо с тази анкета http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...er=asc&start=0
    BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
    Среден разход на газ

    #2
    карах на бензин, минах на газ, продадох, съответно минах на дизел, вдругиден незнам-нам-нам пп относително е, мога да кажа, че с газ ми излизаше с около 2-3лв по-евтино отколкото сега на дизел :D , но пък ми правеше мизерии, та засега така ми е по-добре, бих се метнал с удоволствие обаче на газов инжекцион
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #3
      Един комшия си купува дизел за 1.2 лв . Ако го взима от бензинджийницата е все тая.
      Punto 55 SX

      Коментар


        #4
        При сегашното съотношение на цени Бензин-Газ-Дизел според мен най-изгодно е да се използва газ.

        Коментар


          #5
          Ами аз съм карал и на трите горива, на газ най-малко. Без метан но все тая.Мога смело да кажа че никога повече няма да имам кола на газ!При това гледам да използвам думата "никога" много пестеливо. Не че не ме интересува цената на горивото защото ако беше така, щях да карам поне 2,2 бензин То всеки си знае сметката но пропан-бутана и 10 стотинки да стане, аз ще гледам на другата страна.За мен дизела е перфектия баланс в надежност, икономичност и не на последно място - естествен ограничителен фактор,вкарващ стила ми на каране в някакви поносими граници на безопасност Май всичко опира до характер, аз съм си чепат и това обяснява донякъде тезата ми.И да завърша с клишето - газта за запалки, нафтата за печки, бензина за двигатели
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            Esper написа:
            Ами аз съм карал и на трите горива, на газ най-малко. Без метан но все тая.Мога смело да кажа че никога повече няма да имам кола на газ!При това гледам да използвам думата "никога" много пестеливо. Не че не ме интересува цената на горивото защото ако беше така, щях да карам поне 2,2 бензин То всеки си знае сметката но пропан-бутана и 10 стотинки да стане, аз ще гледам на другата страна.За мен дизела е перфектия баланс в надежност, икономичност и не на последно място - естествен ограничителен фактор,вкарващ стила ми на каране в някакви поносими граници на безопасност Май всичко опира до характер, аз съм си чепат и това обяснява донякъде тезата ми.И да завърша с клишето - газта за запалки, нафтата за печки, бензина за двигатели
            Навремето бях "антитезирал" тази теза със следната антитеза...
            Nino написа:
            А ако беше добавил и "жената руса" и "локомотива на пара" съвсем щях да повярвам.!!
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #7
              един глас за пропан бутана,обосновавам се -искам колата да мога да си я ремонтирам дет се вика на улицата и една обикновенна уредба е точно за мен.е ако мога да намирам постоянно нафта за 1.00-1.20 или по ефтино,може да си харесам дизел.....сега ми гори около 10-11 /100 градско и7/100 извън гр. и от икономическа гледна точка ме устройва,подръжката ми ефтина ,има чат пат неудобства,ама ниската цена на превоза ги компенсира ,цената на косумативите също са евтини-палец и дист. капачка -11лв,свещи бриск 4х1.50, въздушен филтър 6.50.................разумната цена е от значение за мен ,щото не си вадя лесно парите ,пък имам и три деца...
              типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
              хюндай акцент 1.5 CNG
              киа каренс +метан

              Коментар


                #8
                Ето още един + за газта, верно досега съм карал само дизели и съм много за дизеловия мотор. Верно надеждност, стабилна работа, малко износване, дълъг живот и все плюсове, НО колата която си харесахме беше безнинова и сега какво.... не мога да я направя да върви с нафта.... а цената на бензина и газта е доста различна, така че решението ми беше газ.....освен това от тогава обиколихме незнам колко пъти България и газовото си изби парите в пъти, един път смятах колко пари бих дал ако бях на бензин.....ами стана ми приятно колко сме спестили. Сега верно има една друга работа че по принцип дизеловия мотор е най добре да е френски (пежо) например, имахме и едно митсубиши 18Д ами по пъргав и мек дизел не познавам работи доста тихо...почти не се усеща тракането(което си е дразнещо) а забелязвам че дизела на фиат е доста шумен. Има и един друг момент, че е най добре дизела да е нещо като 2,4ТД и нагоре за да му се радваш напълно, но не всички са състезатели така че това не е чак толкова важно. И все пак ако попадне човек на някакъв пипан дизелов мотор си е доста голям ....... проблем да кажем и разочарование. Да не говорим че никак не е евтин ремонта на ГНП (а с нашите горива трябва задължително да има поне още един филтър понеже от резервоара идва какво ли не ), и че винаги трябва да се обезваздушава....ако нещо ти привърши нафтицата, абе има си недостатъците. пред бензиновия мотор.п.с.може би така говоря понеже не съм имал проблеми с моето газово незнам.....все пак си мисля много серозно за една Капа 2,4 JTDпонеже Комон Райла променя доста нещата при дизеловия агрегат в негова полза...
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #9
                  phoenix написа:
                  ... Сега верно има една друга работа че по принцип дизеловия мотор е най добре да е френски (пежо) например, имахме и едно митсубиши 18Д ами по пъргав и мек дизел не познавам работи доста тихо...почти не се усеща тракането(което си е дразнещо) а забелязвам че дизела на фиат е доста шумен ... понеже Комон Райла променя доста нещата при дизеловия агрегат в негова полза
                  За парфюм и любов съм съгласен, че е добре да са френски, ама за дизел откъде го измисли ... Пък Комон Райл-а май още не са го изобретили. Пък и не разбирам защо 99% от познати и приятели си мислят, че именно Пежо са измислили COMMON RAIL-а и се пулят като ей тоя като им кажеш истината.
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    phoenix написа:
                    ... Сега верно има една друга работа че по принцип дизеловия мотор е най добре да е френски (пежо) например, имахме и едно митсубиши 18Д ами по пъргав и мек дизел не познавам работи доста тихо...почти не се усеща тракането(което си е дразнещо) а забелязвам че дизела на фиат е доста шумен ... понеже Комон Райла променя доста нещата при дизеловия агрегат в негова полза
                    Дизелът на Фиат е шумен????По принцип дизелаците са шумни, не само на Фиат.Освен това много зависи как се грижиш за дизела си.В Купето, шумът на Фиат-а почти не забележим. Има доста пошумни бензинови двигатели.

                    Коментар


                      #11
                      Газ:Дизел=1:16-та година карам на газ и съм много доволен. Наскоро имим щастието да карам и нов дизелов джип с дв-л Митсубиши 2,4 XLT ако не се лъжа.И двете си имат предимства и недостатъци и трудно да се каже кое е по-добре, но на дизела разходите за поддръжка и ремонт са много по-големи, а и с тези турбини не карат повече от 200-230х.км. и турбината трябва да се сменя 4000-6000лв. и т.н.
                      BRAVA 1,4 12V
                      Nissan Navara

                      Коментар


                        #12
                        аз пък винаги съм карал на газ, няколко коли вече и не съм имал никакъв проблем. 2 от тях са били карбураторни, 1 сега е моно инжекция и само 1 е била пълен инжекцион. пълния инжекцион е крома, гърмяла е сигурно 50 пъти докато взема да сменя капачката. след това никакви проблеми/както и преди това/. с обикновена газове. не знам какво толкова ругаете газта, евтино и "лесно ремонтно пригодно гориво" ако може така да се каже. докато бензина ме е изоставял на пътя, газта не ми се е случвало. дизела е добре, но колата да е нова и горивата да са ок, а не да замръзват всяка зима и да ходя пеш
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          ееее добре де, Комон райла идва от Фиат и аз незнам защо си мислят някой че са го измислили французи, или пък японци понеже като го продават на Тойота и все едно те са го измислили......да не говорим че пък едни други заблудени има дето си мислят че са го измислили БМВ.....абе всеки си мисли нещо....да истината е че са го измислили ФИАТ така е, но все пак Пежо и Ситроен имат един много добър дизел който с времето не се е променил кой знае колко и факта че го слагат и на ножи машини е достатъчен за това че е наистина добър мотор. Имал съм такъв карал съм го и сравнен със повечето дизелови коли работи наистина тихо и меко, а и има добри показатели. Относно шума.......незнам аз лично не съм чул фиатски дизел който да работи наистина тихо, а и сега има един друг факт, за който не ми се спори, че нещо куца в обезшумяването в купето на фиат (мисля че при Ланчиа е по-добро). Както и да еНе казвам че дизела е по-лош, а напротивДизеловия мотор наистина е в пъти по-добър от бензиновия по много показатели, просто и той си има недостатъци, които в новите автомобили с новите технологии почти ги няма или не се усещат. Дори някой са в пъти по-пъргави от повечето бензини които бродят из БългарияВсе пак за съжаление все още не можем всички да караме нови коли.
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар

                          Working...
                          X