Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Годишен Технически Преглед

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    1. Точно затова ти дават протокол, в който пише, че колата е изправна, има еди какъв си проблем, за който имаш 14дни да го отсраниш. Реално имаш преглед за 14дни, след това вече нямаш докато не се явиш с оправен проблем, снимат ти пак колата(или я преглеждат ако е нещо по окачването) и ти дават прегледа с дата от когато си отишъл първия път. (Реално талоните са напечатани и просто чакат да се върнеш оправен.) След тия 14дни ако те спрат подлежиш на глоба, все едно нямаш преглед. Но ако проблема ти е голям и не може да се оправи толкова бързо(например чакаш някаква част 1месец) и се промъкнеш до пункта след тоя срок без да те спрат(или отидеш на платформа) не те глобяват нищо.2. Вдълбнатината беше около педя навътре със спукано, което ли пролича на снимката. Реално чисто нищо застрашаващо, защото си стои здраво закачена, всичко си свети и т.н Няма да те върнат за някакви драскотини Което ме навежда на мисълта, че някой наистина седи и гледа, ако не целия преглед, то поне снимките.

    Коментар


      #92
      vital написа:
      Кофти тръпка...Иначе наистина е впечатляващо, поне за мен. Има различни степени, напр. прекомерна ръжда, липсващ елемент, значителна/незначителна и т.нПред нас имаше една колица, на която точно преди снимката и угасна единия стоп, камерата го "отрази" и получи същото - 14дневен срок, в който да се яви с оправен стоп(вероятно просто сменена крушка) и да си получи лепенката и документите.
      Чакай сега - какво ще рече камерата го "отрази"?Какво точно стана? Човек ли гледа през нея или има някакъв автоматичен режим или нещо такова?
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #93
        Изглежда има и двете.Така казаха и момчетата от пункта.Като "под гледа" се разбира, че някой гледа 2-3-4те снимки(май са 3) задължително.Конкретно в случая стопа светеше когато го провериха, но точно като спря накрая за снимката угасна, но момчетата не го видяха, защото оправяха документите, а системата изкара прозорец, че има проблем с осветлението от лявата страна и трябваше да се избере от падаща меню от служителите какво точно е.

        Коментар


          #94
          Е добре де, аз като имам вдлъбнатини на двете двсни и на 5-та врата, ще трябва ли да ги оправям ? Ами че аз не искам да ръчкат там с виброшлайф, и да ми скапят антикорозионното покриите...
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #95
            BO написа:
            Изникват два въпроса:1. Ако изгасне така крушката преде прегледа, 2. За вдлъбнатина в калника пак ли ще те върнат?
            В интервю по радиото, с отговорен служител от КАТ, специално за изгоряла крушка непосредствено преди или по време на прегледа, беше казано, че може да се смени на място - при възможност от водача (разбирай сръчността) или не е на труднодостъпно място, и да се завърши прегледа. Нали в колата трябвало да има резервни.По втория въпрос ми се струва като ненужно престараване. Не могат да се опазят коли, стоящи непрекъснато навън, от дребни вдлъбнатини и одрасквания. Ако някой е маниак на тема аеродинамика и икономия на гориво може да оправя веднага всяка вдлъбнатинка, но чак да са повод за връщане от преглед... макар, че не е дефинирано коя вдлъбнатина е опасна и... започват свободните съчинения.При преглед от 30 мин. реално ли е три снимки да "запаметят" състоянието на всички системи в кола, автобус, камион...?

            Коментар


              #96
              =Rudi= написа:
              При преглед от 30 мин. реално ли е три снимки да "запаметят" състоянието на всички системи в кола, автобус, камион...?
              Разбира се, че не е. Имам близък, който бачка в такъв пункт за годишни технически прегледи.Вика, "че снимат, снимат, ама като вляза в канала никой не ме гледа дали гледам нещо или се подпирам", трябва да се направи много да се смени културата на шофиране, а не да търсят под вола теле. Че те новите водачи, а не и само те елементарни неща не могат да правят - паркиране назад, вземане на десен завой и т.н. На такива каквато и кола да им дадеш все ще е тая.

              Коментар


                #97
                todorakiggg написа:
                Разбира се, че не е. Имам близък, който бачка в такъв пункт за годишни технически прегледи.Вика, "че снимат, снимат, ама като вляза в канала никой не ме гледа дали гледам нещо или се подпирам", трябва да се направи много да се смени културата на шофиране, а не да търсят под вола теле. Че те новите водачи, а не и само те елементарни неща не могат да правят - паркиране назад, вземане на десен завой и т.н. На такива каквато и кола да им дадеш все ще е тая.
                Да, така е. Ама на такива, ако не им се разхвърчат колелетата по пътя, няма да им направи впечатление че имат проблем. Докато такива като мен, и беза технически преглед, знаят кога трябва да си направят някакъв ремонт, и колко е опасно да се движиш с повреда по окачване, спирачна и кормилна система. Точно заради ония безхаберници се вдигат изискванията за ГТП.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #98
                  Абе от едно скоро време само ме плашите тука .Сега за някакви изкривявания и вдлъбнатини връщали от прегледа . Ами аз като имам на единия праг една вдлъбнатина с дължина ~30-35сантиметра(предишния собственик ходил за риба и я подпрял на един камък - шматка голяма), и дълбочина на вдлъбнатината към 3-5см, излиза че няма да мина прегледа тогава. Ако ще и да съм изряден от всякъде.

                  Коментар


                    #99
                    Къде съм казал, че става въпрос за 3-5см, драскотини или нещо такова...Постоянно се учудвам как успяват някои хора(никой конкретно) да си измислят някакви неща или да ги изкарат в тяхна полза, или така че да има от какво да се оплакват...Просто се убива всякакъв ентусиазъм да споделиш нещо... Вдълбнатината/подбитото беше около педя широко и още толкова дълбоко...

                    Коментар


                      Не мога да разбера за какви драскотини и побитости говорите.Минах преглед по новия ред с тая джипка а тя асфалтиран път рядко вижда :D
                      Прикачени файлове
                      Не всичко което има две бузи ......... е лице.

                      Коментар


                        nnikin_n написа:
                        Не мога да разбера за какви драскотини и побитости говорите.Минах преглед по новия ред с тая джипка а тя асфалтиран път рядко вижда :D
                        Ами то по черните пътища няма толкова ахмаци както по асфалтираните, и няма кой да ти я жули и да ти криви ламарините докато прави опити за успоредно паркиране :D Ти да не си мислиш че аз съм си огънал колата ? Ама аз трябва да страдам заради тея олигофрени ако не ме пуснат на прегледа ! Е за такива вдлъбнатини питаме.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          Както винаги тълкуването на правилата е разтегливо. Безсмислено е описването на единични, дребнави случки (колкото коли минат/върнат, толкова локума ще се разтегнат), защото не са показателни за цялата система. Тази система би работила ефективно, ако пунктове за ГТП са собственост на контролиращите с камерите, т.е. независещи от пазарната икономика. Щом плащаш в момента, а те връщат се получава противоречие с "клиентът винаги е прав" и един загубен клиент за самоиздържащия се пункт. Преглед минах на 12.01.2012г. и ако не бях чул или чел, че има нови правила изобщо нямаше да го разбера в пункта - там винаги са преглеждали с внимание и авторитет, без комплексарски изпълнения. Поредната масова истерия, подклаждана от ужасяващи форумски легенди и митове. За тези, на които им предстои - спокойно, минава се както и досега.
                          vital написа:
                          Имаше подбито на бронята, описаха го. А подбитото беше около педя, без да са засегнати никакви светлини или номер.
                          vital написа:
                          Къде съм казал, че става въпрос за 3-5см, драскотини или нещо такова...Постоянно се учудвам как успяват някои хора(никой конкретно) да си измислят някакви неща или да ги изкарат в тяхна полза, или така че да има от какво да се оплакват...Просто се убива всякакъв ентусиазъм да споделиш нещо... Вдълбнатината/подбитото беше около педя широко и още толкова дълбоко...
                          След като си толкова докачлив, би ли снимал тази броня с вдлъбнатина 22см дълга и 22см дълбока - толкова е моята педя. В първото ти описание се касае точно за подбито, почти на половина от 30-35см. вдлъбнатина на прага, на nelegalniq . Именно такива кьорфишеци притесняват хората.

                          Коментар


                            Ама и аз имам "трески за дялане", май съм се пообъркал леко с размера и кратера на прага ми(не е вдлъбната а направо.....), ама не е една педя дълбоко споко . Ето вижте ми притеснението : http://imageshack.us/photo/my-images...sc00743lc.jpg/ И като се замислих то май си е сериозно изкривяване заради което наистина могат да ми направят проблем.

                            Коментар


                              Изобщо не мисля да пиша повече в тази тема, освен ако някой персонално не ме пита. Всеки си тълкува както иска...Ако при теб =Rudi= винаги е било така, при мен не е... А минавам на преглед със служебните коли поне 3-4-5пъти годишно, рядко на едно и също място в различни квартали на София или Кюстендил... Никога не са ми гледали колите отдолу, никога не са ми проверявали фарове/мигачи... Никога не са ме връщали, защото не си нося големия талон, защото трябва да се сканира задължително... Никога не са ми и снимали колата на влизане и излизане и да чакат "системата" да "одобри" снимките, за да принтират талоните... Никога прегледа не е бил по-дълъг от 10-15мин... В случая става въпрос за кола на приятел, сега да ходя до тях да му кажа "изкарай колата от гаража да ти снимам бронята(и да я премеря с шублера) и протокола за 2те седмици...".=Rudi=, не разбирам къде съм писал половината на 30-35.. Едно и също съм написал и на двете места... Ако има някакво значение моята педя е около 25см и на око ми изглежда толкова... Нали не очакваш да ходя с шублер да меря...nelegalniq, според мен няма да имаш проблем, това за което върнаха приятеля ми беше по-дълбоко, колата е нова, малка, съответно броните са от тези, които се чупят, за да поемат силата на удара. В случая не се е счупила, а се е пукнала и се огънала навътре.

                              Коментар


                                ...и всичкото това заради катастрофите с автобуси шофирани от пияни уморени или просто глупави шофИОрчета...
                                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                                Коментар

                                Working...
                                X