Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чии горива отговарят на стандарт ЕВРО 4?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чии горива отговарят на стандарт ЕВРО 4?

    Преди време стана въпрос за това чии горива отговарят на ЕВРО 4.На сайта на Лукойл открих, че техните горива отговарят на ЕВРО 4[quote:af7962be72]Из http://www.lukoil.bg/Горивата произвеждани от ,,ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас

    #2
    Спор няма, но докато отиде до бензиностанциите едва ли отговаря на ЕВРО 1.Яко кръщаване става по пътя! За да заредиш гориво умряло от студ! И после:
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Шел въобще не пишат нищо за ЕВРО 4 (те сигурно не са и чували за него ) и от това си правя извода, че горивата им не отговарят дори и Ви пауър не отговаря или поне не са записали.Из www.shell.bgПетрол също неотговаря според сайта си http://www.petrol.bg/?p=products на ЕВРО 4Предполагам, че съвместния вариант Лукойл-Петрол бензиностанции също неотговарят

      Коментар


        #4
        че нали Shell ги пазарят от Лукзначи отговарят
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Ха-ха-ха СМЕШНИЦИ!!!!! http://www.shell.com/home/Framework?...roduction.html
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Nino написа:
            Спор няма, но докато отиде до бензиностанциите едва ли отговаря на ЕВРО 1.Яко кръщаване става по пътя! За да заредиш гориво умряло от студ! И после:
            Да. Имам приятел, който работи в Лукойл транс (сега може да е с друго име). Това са автоцистерните за горива на Лукойл. За Софийския регион например, горивата се транспортират със ЖП цистерни до базата в Ихтиман, а оттам с камиони до бензиностанциите на Лукойл, Петрол, ОМВ, Шел и някои по-малки. Говоря за обикновен 92, 95 и дизел. Проблема е, че не е сигурно какво гориво е имало в цистерната предишния път. Да не говорим за мушиките при товаро-разтоварните дейности. Тъй че Евро 4 да ама до кранчето на рафинерията. ЕКО пък вкарват всичко от Гърция, ама и там какво става не е ясно.
            Fiat Stilo 1.8 16V

            Коментар


              #7
              Определено са им добри горивата на ЕКО.По-точни са ми впечетленията от бензиностанцията на Вакарел.Колкото пъти съм заредил не съм имал проблеми.И не виждам абсолютно никаква разлика с OMV-SPRINT /ALPIN/,май разликата я има само в главите ни и в рекламите им!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                Не знам кои имат и кои - не, ама два месеца и половина, откакто си взех Марейката 1,6 16V съм направил 4000 километра само с 95 обикновен от Шел и ми прави 6-6,5 разход, както си е по заводските данни. Веднъж имах неблагоразумието да заредя от Петрол, и то щото са под блока ми, и не можах чак да го засека колко бързо свърши. Става дума за Велико Търново, разбира се, другаде може да е друго положението...
                Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                Коментар


                  #9
                  Shell V-Power Diesel - все ми се струва, че би трябвало поне това да е с Euro 4...
                  FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                  Коментар


                    #10
                    perlsite написа:
                    Shell V-Power Diesel - все ми се струва, че би трябвало поне това да е с Euro 4...
                    Да, ама не.Няма никакво ЕВРО 4 и дори се съмнявам, че има някакви добавки. Въобще тая нафта на Шел е само рекламен трик и нищо друго.
                    sugarboy написа:
                    Не знам кои имат и кои - не, ама два месеца и половина, откакто си взех Марейката 1,6 16V съм направил 4000 километра само с 95 обикновен от Шел и ми прави 6-6,5 разход, както си е по заводските данни. Веднъж имах неблагоразумието да заредя от Петрол, и то щото са под блока ми, и не можах чак да го засека колко бързо свърши. Става дума за Велико Търново, разбира се, другаде може да е друго положението
                    Колега, за Петрол това е нормално. По-добре го заобикаляй :D

                    Коментар


                      #11
                      До колкото си спомням преди няколко месеца четох някъде, че корпорацията ШЕЛ къса връзките си с ШЕЛ България. Оставя да ползват само марката ШЕЛ като ония плащат зверски такси за това. И аз знам че ШЕЛ БГ купуват бензина от ЛУК

                      Коментар


                        #12
                        doofiat написа:
                        perlsite написа:
                        Shell V-Power Diesel - все ми се струва, че би трябвало поне това да е с Euro 4...
                        Да, ама не.Няма никакво ЕВРО 4 и дори се съмнявам, че има някакви добавки. Въобще тая нафта на Шел е само рекламен трик и нищо друго.
                        На базата на какво го казваш? Днес сипах около половин резервоар... и да ти кажа не усещам разлика спрямо Алпин (поне не е по-лошо с него). Ясно е, че вървежа на автомобила не значи ЕВРО Х... но на първо четене ми се струва добро гориво.
                        Какъв е екологичният ефект от Shell V-Power Diesel?Горивото Shell V-Power Diesel е създадено в съответствие със съвременните екологични стандарти. Освен това, намалявайки отлаганията в двигателя, Shell V-Power Diesel най-вероятно ще намали вредните емисиите от автомобила Ви в сравнение с обикновения дизел.
                        Не знам какви са им разбиранията за "съвременни екологични стандарти"...
                        FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                        Коментар


                          #13
                          Има ли значение дали горивото отговаря на ЕВРО 4, ако на колицата ви е изтърбушен катализатора?!?!?Аз все си мисля, че тези стандарти са за вредните емисии от ауспуха. Ако ще и ЕВРО 10 да сложите в резервоара, като няма необходимото качество на горивния процес (говоря за правилно смесване, момент на запалване, сила на искрата и други такива неща), и няма катализатор - изправен и отговарящ на съответния стандарт - кел файда от ЕВРО нам си кви горива?!? По-скоро начинът на организиране на горивния процес и конструкцията изобщо на двигателя имат много по-голямо значение...

                          Коментар


                            #14
                            Не е така. Едно гориво, което не е обработено по подходящ начин (например не е премахната сярата), ще доведе до много повече вредни емисии, без значение от наличието на катализатор при самото изгаряне.От друга страна, евростандарта включва един куп граници и изисквания от температурата на възпламеняваме, през температурата на замръзване, та се стигне до количеството вода, сяра, "чужди" включвания и т.н. Колкото по-висок е стандарта, толкова тези граници са по-тесни (очаквани) и толкова респективно горивото е по-качествено.При старите стандарти тези граници са много по-широки и едва ли не горивото може да бъде всякакъв бълбоч.Много хора екологичния проблем го прескачат с усмивка и си казват - нека горивото да е възможно най-евтино, а пък майната му на екологията, НО когато попаднеш в задръстване (каквито са непрекъснато в София) и започнеш да се задушаваш, тровиш (а някой ден ще се стига и до припадане) ще се замислиш дали всъщност това не е от огромно значение не само за екологията като абстрактна дума но и за твоето здраве, и самият себе си.
                            FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                            Коментар


                              #15
                              Така де, аз малко грешно се изказах като че ли. Това което казваш е абсолютно вярно. Исках да кажа, че като сложа гориво, отговарящо на ЕВРО4 на моята стара кошница, която не е чувала какво е катализатор, няма почти никакъв смисъл от качественото гориво.

                              Коментар

                              Working...
                              X