Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дилема за Фиат Фримонт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дилема за Фиат Фримонт

    Решил съм да сменя старата Брава с Фримонт но не познавам модела и очаквам по запознатите да изразят мнение .С автоматична или ръчна кутия аз предпочитам автомата но не знам чуплив ли е и цените на подръжката поносими ли са .
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    #2
    Имам автомат от година и половина почти. Автомата е AWD (4x4), с ръчна СК са само на предно предаване. Доволен съм от него за сега. Подръжката е малко по-скъпа от на Брава, но това е логично. От друга страна, няма феродов съединител и демпферен маховик, за сметка на други също толкова скъпи възли, но пък те могат да изкарат много повече от демпферен маховик с феродов съединител при правилна подръжка и експлоатация. Автоматичната СК е на Крайслер, 6 степенна, достатъчно корава за 2.0 mJET 170 hp. Монтират я и на по- мощните V6 & V8 бензинови ДВГ, така че трябва да е корава. Като всеки по-нов модел, ДВГ има доста повече електроника, иска си качествено гориво, масла по спецификация, не каквото и да е, защото някой казал че е хубаво или пък щото е реномирана марка. Гумите са скъпички - 4 бр. на промоция с доп. отстъпка от промо код в интернет = 1000 лв. среден клас. Филтрите са на нормални цени, окачването позволява смяна само на шарнири, без да се сменят цели носачи, което си е + , сменят само тампоните на носачите и торсионните щанги - също +. Екстрите са предостатъчно, комфорта и интериора изключително приятни, дори бих казал, че за SUW си е направо перфектно за този ценови клас. Акумулатора е скъп, защото не се слага обикновен, но пък производитела дава 10 г. гаранция на такъв акумулатор, друг е въпроса, че търговците дават само 2 г. Има си един недостатък според мен по ДВГ, който се отстранява за 10 -тина лева и 10 минути от свободното време . Единственото неприятно нещо (дано не се налага) е че не позволява теглене в случай на повреда, която не позволява придвижване на собствен ход. Само с платформа, 4 -те колела на платформата. Ангренажен комплект + водна помпа, пистов ремък и комплект ролки е колкото на Бравата. Към момента не съм имал проблеми, освен тия които са ми създали "майсторите" от варненските автосервизи . Купих го от частно лице във Варна, носил го е само в реномирани сервизи. С две думи - не съжалявам за избора си и много се кефя като си го карам. Ако те интересува нещо дуго, специфично, казвай. Успех с избора !
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Много добро си разказл за модела не съм очаквал подръжката да е като на Бравата но сравнявам с Пежо 4008 Нисан Кашкай ,Субаро Форестър ,и Каптива.Но от огледи и проби Фримонта ги надминава а и марката ми е в кръвната група.
      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

      Коментар


        #4
        Нисан Кашкай съм чувал че са много трошливи и ръждясват, Субарото си е дървено отвсякъде. За Пежо 4008 нямам наблюдения. Бягай далеч от Рено - редовни проблеми с токовете.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Аз вече съм избрал само ми трябваше мнение от първа ръка .А рвоето мнение само потвърди моето наблюдение са което много благодаря.
          FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

          Коментар


            #6
            Огледай за течове от всмукателния колектор на антифриз, стандартно за 2.0 M-Jet. Автомата не е супер надежден, на мой познат изчезна задна, в сервиза съм виждал и други екзепляри, за автомат.
            Просто имай едно наум (пари настрана).
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #7
              Tempras написа: Преглед на мнението
              Огледай за течове от всмукателния колектор на антифриз, стандартно за 2.0 M-Jet. Автомата не е супер надежден, на мой познат изчезна задна, в сервиза съм виждал и други екзепляри, за автомат.
              Просто имай едно наум (пари настрана).
              Автомата си иска правилното масло, знаещия майстор и доброто обслужване. И ръчните кутии правят проблеми, и както писах по-горе, там пък има съединител, демпферен маховик, лагер-помпа ... Все неща които се износват бързо и в крайна сметка ремонтите при една ръчна кутия може да излязат по-скъпо отколкото при автоматичната. За сравнение - хидротрансформатора, който замества демпферен маховик, лагер-помпа, феродов и притискателен диск е на цена около 1000 лв и изкарва много повече от механичния съединител, за сметка на споменатия комплет при ръчна кутия, който е около 2000 лв. и ще го сменяш поне 2 пъти по-често. Общо взето нещата се балансират откъм цена. Теч от смукаталния колектор - по-скоро от топлообменника на ЕГР, но това не е болка за умиране. Има едни пластмасови детайли, на сносни цени които може да създадат проблем, но това са неща които вече са масови за всички марки. Това е цената на по-евтиното производство. Проблеми в един момент създават пластмасовите щуцери на водните съединения, но те вече са масови за всички съвременни автомобили. Другия вариант е евтина малолитражна бензинка (асфалтна въшка) от преди 2005 г. , като се счупи - хвърляш и вземаш следващия такъв дарак
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар

              Working...
              X