Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за "моторна спирачка"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Дизела няма дросел и там като си натискал педала подаваш гориво което е правило нещо за увеличение на оборотите. При бензиновия мотор ще се получи обратното, защото почва да навлиза повече въздух при натискане на педала. ЕГР не ми се вярва да седи отворен докато двигателя не е запалил. А като цяло вътрешното съпротивление и железата по двигателя оказват голямата разлика между дизел и бензин, не е толкова от компресията. Веднага давам при мер с 2т и 4т бензинови двигатели, при 2т на скорост не може да седиш при наклон. При отнемане на газта при 2т продължаваш все едно не си върнал газта, при 4т тези неща не се забелязват. И двата имат дросели и двата имат еднаква компресия и т.н

    Коментар


      #17
      При 2 и 4Т основната разлика е от вътрешното съпротивление - ангренаж, маслена помпа, разпр, вал, клапани.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #18
        При 2 и 4Т основната разлика е от вътрешното съпротивление - ангренаж, маслена помпа, разпр, вал, клапани.
        Точно така, но при 2Т моторна спирачка йок. А дросел и компресия като при 4Т

        Коментар


          #19
          Добре де, на какво отгоре бензинов 1,2 16в ще има значително по-голямо съпротивление от дизелов 1,6 (или 2,2, щот имам колега с такъв и е същата картинка) 16в?
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #20
            Най-общо двутактовите имат по-ниска компресия от една страна и от друга дроселирането съвсем не е същото.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              slonikon написа: Преглед на мнението
              Добре де, на какво отгоре бензинов 1,2 16в ще има значително по-голямо съпротивление от дизелов 1,6 (или 2,2, щот имам колега с такъв и е същата картинка) 16в?
              Заради предвателното число на дифа.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #22
                Най-общо двутактовите имат по-ниска компресия от една страна и от друга дроселирането съвсем не е същото.
                Не съм съгласен, ако искаш мога да сляза в гаража и да вадя компресомера да покажа колко е компресията на 2т. Дроселирането също е с дросел, но дори и да е с шибър си е все тая, уплътнява достатъчно добре.

                slonikon написа: Преглед на мнението
                Добре де, на какво отгоре бензинов 1,2 16в ще има значително по-голямо съпротивление от дизелов 1,6 (или 2,2, щот имам колега с такъв и е същата картинка) 16в?
                Предавателните числа както каза, най вероятно оборотите на бензиновия спрямо дизела.
                Аз пък мога да се похваля, че спирачка в София да речем понякога не ползвам докато намалявам. Даже си мисля, че тези след мен ще си помислят, че не ми работи стоп светлината. На ниските предавки като отнема газта и направо спирам, а не е да държи високи обороти, на 1500об/м сменя предавките.
                Последна редакция от chaveto; 04.05.2021, 09:09.

                Коментар


                  #23
                  Колко е компресията на един Трабант или Вартбург и колко е на една Лада или Москвич?
                  Кое ще спре навлизане на въздух в цилиндъра от изпускателния порт?
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #24
                    chaveto написа: Преглед на мнението
                    Веднага давам при мер с 2т и 4т бензинови двигатели, при 2т на скорост не може да седиш при наклон. При отнемане на газта при 2т продължаваш все едно не си върнал газта, при 4т тези неща не се забелязват. И двата имат дросели и двата имат еднаква компресия и т.н
                    Ако визираш единствените ни познати автомобили с 2Т двигатели, при тях ИМА моторна спирачка. Само че трябва да изключиш т.нар. фрайлауф, който по подразбиране е включен.
                    Но пък не е желателно, защото спираш притока на масло в двигателя (което влиза с горивото) и после ще каже "Бау!".
                    Последна редакция от Immortal; 04.05.2021, 18:34.

                    Коментар


                      #25
                      Колко е компресията на един Трабант или Вартбург и колко е на една Лада или Москвич?
                      Кое ще спре навлизане на въздух в цилиндъра от изпускателния порт?
                      На един Трабант и Вартбург не знам колко е компресията, нито съм чел нито съм проверявал. Проверявал съм компресия на съвременен 2т двигател с инжекцион даже.
                      При 4т клапаните са нещото което спира навлизането на обратно, при 2т (съвременен) резонатора прави така, че това което е тръгнало да излиза да се върне обратно с цел да не се губи ГВС в ауспуха.

                      @ Immortal не визирам въпросни системи, визирам като цяло 2т срещу 4т. Просто на 2т двигател му липсват някой неща които се забелязват при 4т.

                      Коментар


                        #26
                        Ами провери и сподели.
                        И успех желая на резонатора да направи вакуум в цилиндъра като при 4Т.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          Ами провери и сподели.
                          И успех желая на резонатора да направи вакуум в цилиндъра като при 4Т.
                          Вакум в цилинъра при такт изпускане?
                          "Четвърти такт. Извършва се процес на изпускане. По време на този такт буталото се движи от ДМТ към ГМТ, като изтласква газовете от цилиндъра на двигателя през изпускателния клапан. За да се намали работата за изтласкване на газовете, а също и да се подобри очистването на цилиндъра, изпускателният клапан се отваря на около 40° до 70° преди ДМТ. За подобряване очистването на цилиндъра от газовете същият клапан се затваря от 10° до 35° след ГМТ."
                          Като докато е отворен изпускателния се отваря и всмукателния с цел продухване на цилиндъра. Затова не виждам кога ще се създаде вакум при такт изпускане или 4-такт.
                          А вакума при 2Т се създава от долната страна на буталото. И още не мога да разбера накъде биеш с объркващите въпроси.

                          Коментар


                            #28
                            При 4Т имаш подналягане при такт засмукване. При 2Т имаш в картера, когато буталото се движи нагоре.
                            Резонансният ауспух при 2Т не създава подналягане, а връща прясната горивна смес, която е излязла през изпускателния прозорец заедно с изгорелите газове.
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #29
                              Основно заради "липса" на дроселиране.
                              - Това е истината. По-новите дизели имат дроселова клапа на смукателния колектор и съответно много добра "моторна спирачка".
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X