Здравейте, имам проблем с един стар мотоциклет на който му е изгоряло CDI. В момента няма от къде да се намери оригинално и варианта е да се сложи от някакъв друг мотоциклет.
Сложих друго CDI с което мотоциклета работи, но CDI изгаря. Намерих схема в нета според която макс. напрежение на което може да работи е 350V AC а това напрежение се достига и прехвърля.
Сега си мисля за вариант за регулатор/стабилизатор на напрежението на 200V AC да речем, но в нета не намирам нищо което да мога да добавя.
На този етап знам, че при ритане на манивела напрежението е от 20 до 40V празен ход около 100V. CDI е комплект с бобината, но си нямам на идея каква е общата мощност за да задам като критерии какво искам да ми направи някой ако е възможно.
Питането като цяло ми е дали има човек във форума който да изработи въпросния регулатор/стабилизатор на напрежение.
Сложих друго CDI с което мотоциклета работи, но CDI изгаря. Намерих схема в нета според която макс. напрежение на което може да работи е 350V AC а това напрежение се достига и прехвърля.
Сега си мисля за вариант за регулатор/стабилизатор на напрежението на 200V AC да речем, но в нета не намирам нищо което да мога да добавя.
На този етап знам, че при ритане на манивела напрежението е от 20 до 40V празен ход около 100V. CDI е комплект с бобината, но си нямам на идея каква е общата мощност за да задам като критерии какво искам да ми направи някой ако е възможно.
Питането като цяло ми е дали има човек във форума който да изработи въпросния регулатор/стабилизатор на напрежение.