Супер и честито.
Ще се радвам ако даваш и малко мнения на база опит.
Благодаря. Разбира се ще дам обратна връзка, като понатрупам километри. Иначе колата е на 82 000км (взех я от Булвария) и се надявам да няма манипулации по километража. Покарах я 50-на километра по околовръстното и впечатленията ми са много положителни. Има достатъно мощност - за семеен автомобил повече не ми трябва, автомата работи прекрасно. Много комфортен и обезшумен автомобил, возията е мнооого добра, особено спрямо кромата . Седалките са супер комфортни, интериора е много приятен, а като влязох в подземния паркинг вечерта разбрах за какво иде реч с тези лед фарове....
Да споделя малко отзиви - след 5 месеца от както купих опела и изминати почти 10 000 км, впечатленията ми са силно положително. За радост никакви скрити дефекти не съм констатирал. От разхода съм много доволен - при моя стил на каране - извънградския разход варира от 5,2 до 5,8 / 100. До сега не съм виждал разход над 6/100 при извънградско шофиране. От към мощност за семеен автомобил е чудесен. На празна магистрала настъпах наскоро да я тествам - стигна до 220 км/ч, но за повече ме достраша.
Обезшумяването е добро и до 140 км/ч в колата е много комфортно, от там нагоре започва да се чува свистенето на вятъра, но не е нещо кой знае какво.
Окачването също е много комфортно (доста по-меко и комфортно вози от Крома). Системите за сигурност - адаптивен круиз конктрол и лайн асистант работят много добре, извънградското шофиране става много мързеливо с тях, което може и да не е добре, защото свикнах да съм леко по-разсеян и като се кача на автомобил без системи се стряскам понякога.
Матричните лед фарове са супер, особено като пусне дългите и караш по планински път се получава много готин ефект, все едно ти се отваря нов екран от към видимост. Старт-стоп системата е доста дразнеща и свикнах да я изключвам още със запалването.
Може би единствено от автоматика има какво да се желае още - да по-добър е от стария Айсин на кромата, изрежда във възходящ ред предавките много меко (особено като загрее не се усещат смените), но на моменти при рязко намаляне на скоростта връщането на предавките е леко по-грубичко (не е като DSG например, където смяната на предавките не се усеща по никакъв начин), а другото леко дразнещо е, че сменя предавките много рано и държи колата в много ниски обороти (около 1400 - 1500).
Това е за сега
Коментар