Чаве, Октавия се води лифтбека - задния прозорец е част от петата врата и се отваря. Не е както при Супърб-2, но това е друга тема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ при избор на автомобил
Collapse
X
-
Точно така е - задният прозорец се отваря заедно с капака на багажника и отворът става голям като на комби. Изключително практична кола! Кефя се на всевъзможните умно измислени ниши за прибиране на разни неща - под седалките, разни отделения в багажника, както и възможност лесно да преграждаш произволна част от багажника, за да укрепиш някой шаващ товар.
Една питанка, ако някой е наясно: ангренажният комплект не е сменян никога. По книжка го дават първа смяна на 180 000 км. (или нещо подобно), но за годините нищо не е споменато, а колата е вече 7-годишна. Питахме в два оторизирани сервиза на шкода, оттам също не ни дадоха убедителна информация. Казват: "ами гума е все пак, старее", но колко години му е животът? Не че е голям проблем да направим едно обслужване, но пък всички знаем, че от оригинално вложените части по-хубаво няма. И като стана дума за оригинални части: акумулаторът е оригиналният и все още пали от половин оборот. Испански е, за първи път виждам такъв. Никога не е дозареждан, проверяван или каквото и да било.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
1.4TSI EA211 THPA двигателя се води с "доживотен" ангренажен ремък.
Въпреки, че първата проверка е предписана на 240 000км без препоръка за времеви интервал, аз лично бих го сменил на десетата година.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Октавиите са много смислени коли, с наистина огромни багажници. За ангренажа - такова нещо като доживотен ремък няма. Моята шкода е с 2.0TDI - питах в сервизите на Шкода в София и Бургас.
В Бургас ми казаха пробег на ангренажа 150 000км. В софия ми казаха 160 000км. или 5г. Колата в момента е на 80 000км реални километра и почти 5г. с оригиналните си ангренажни ремъци.
На ФИАТ-а ангренажния комплект сменям на 60 000км, което при карането му означава 6-години и нито веднъж не съм имал проблеми. Служебните ни Пежа са на по 140 000+ км и седем години и никой не е пипал ангренажен комплект.
Смятам да карам до 100 000 с оригиналния ангренаж на Шкодата (още около година), след което да сменя всичко комплект.
Дилемата ми е дали да го направя при официалния Шкода сервиз, където цените са по-високи, но и ми гарантират двоен пробег с оригиналните части, или да заложа на aftermarket. Имам още време да помисля.
Шкодите оригинално вървят с акумулатори Varta. Пали ли - не буташ.Последна редакция от PSG; 22.11.2020, 15:50.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Здравейте!
Току що се регистрирах,защото имам голяма дилема.
Миналото лято си купих чисто нова Дачия Логан 1.0- 100 кс с фабрично LPG.Много съм доволен от колата и най-вече от разхода.Скоро трябва да купувам още една кола,понеже на жената астричката все изпада в кома и все я реанимираме напоследък.
Та,много ми харесва новия Типо седан.Обаче той е 1.6 дизел 130 кс.
Моята кола се кара 99% извънградско,а на жената основно градско.
Фиата, ако му сложа всички екстри като на дачията,ще седне сигурно с десетина хиляди отгоре.
Ако й оставя дачийката,а аз взема дизела на фиат,дали ще имам приблизителен разход на дизела, както на газта?
Коментар
-
Julius написа: Преглед на мнениетоЗдравейте!
Току що се регистрирах,защото имам голяма дилема.
Миналото лято си купих чисто нова Дачия Логан 1.0- 100 кс с фабрично LPG.Много съм доволен от колата и най-вече от разхода.Скоро трябва да купувам още една кола,понеже на жената астричката все изпада в кома и все я реанимираме напоследък.
Та,много ми харесва новия Типо седан.Обаче той е 1.6 дизел 130 кс.
Моята кола се кара 99% извънградско,а на жената основно градско.
Фиата, ако му сложа всички екстри като на дачията,ще седне сигурно с десетина хиляди отгоре.
Ако й оставя дачийката,а аз взема дизела на фиат,дали ще имам приблизителен разход на дизела, както на газта?Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
dobrujanetza написа: Преглед на мнението
А защо не Типо хечбек бензин ? двигателя също е три цилиндъра. Или няма налични ?
Коментар
-
Julius написа: Преглед на мнението
има,но е без газFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
dobrujanetza написа: Преглед на мнението
Може да се сложи след закупуването. Колега си купи бензинов автомобил и монтира газова уредба Ланди Ренцо . За частно лице мисля че важи пълния период на гаранцията , само газовото да е монтирано в оторизиран сервиз. Между другото - Типо излиза с фабрична газ Ланди Ренцо.
Коментар
-
Колега Julius, Типо с 1.6 мултиджет е възможно най-добрия избор. Това е доказан мотор, без драми по него. Ако вземеш Типо с този мотор, бързо ще забравиш за дачията и някак от само себеси ще го караш него извънградско. Не гледай от позицията на това, че дачията ти е нова и засега нямаш проблеми с нея, а от позицията на времето - мога да се обзаложа, че дизела ще надживее мотоциклетното двигателче на дачията!Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа: Преглед на мнениетоКолега Julius, Типо с 1.6 мултиджет е възможно най-добрия избор. Това е доказан мотор, без драми по него. Ако вземеш Типо с този мотор, бързо ще забравиш за дачията и някак от само себеси ще го караш него извънградско. Не гледай от позицията на това, че дачията ти е нова и засега нямаш проблеми с нея, а от позицията на времето - мога да се обзаложа, че дизела ще надживее мотоциклетното двигателче на дачията!Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар