Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ при избор на автомобил

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Чаве, Октавия се води лифтбека - задния прозорец е част от петата врата и се отваря. Не е както при Супърб-2, но това е друга тема.
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #32
      Точно така е - задният прозорец се отваря заедно с капака на багажника и отворът става голям като на комби. Изключително практична кола! Кефя се на всевъзможните умно измислени ниши за прибиране на разни неща - под седалките, разни отделения в багажника, както и възможност лесно да преграждаш произволна част от багажника, за да укрепиш някой шаващ товар.
      Една питанка, ако някой е наясно: ангренажният комплект не е сменян никога. По книжка го дават първа смяна на 180 000 км. (или нещо подобно), но за годините нищо не е споменато, а колата е вече 7-годишна. Питахме в два оторизирани сервиза на шкода, оттам също не ни дадоха убедителна информация. Казват: "ами гума е все пак, старее", но колко години му е животът? Не че е голям проблем да направим едно обслужване, но пък всички знаем, че от оригинално вложените части по-хубаво няма. И като стана дума за оригинални части: акумулаторът е оригиналният и все още пали от половин оборот. Испански е, за първи път виждам такъв. Никога не е дозареждан, проверяван или каквото и да било.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #33
        Венко, на Твоите въпроси отговори ще намериш във Skoda Club bg. Все пак гаранцията на нова кола е 5 години или 100 000 км, или което настъпи първо- годините или пробега.
        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

        Коментар


          #34
          1.4TSI EA211 THPA двигателя се води с "доживотен" ангренажен ремък.

          Въпреки, че първата проверка е предписана на 240 000км без препоръка за времеви интервал, аз лично бих го сменил на десетата година.
          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

          Коментар


            #35
            Октавиите са много смислени коли, с наистина огромни багажници. За ангренажа - такова нещо като доживотен ремък няма. Моята шкода е с 2.0TDI - питах в сервизите на Шкода в София и Бургас.
            В Бургас ми казаха пробег на ангренажа 150 000км. В софия ми казаха 160 000км. или 5г. Колата в момента е на 80 000км реални километра и почти 5г. с оригиналните си ангренажни ремъци.

            На ФИАТ-а ангренажния комплект сменям на 60 000км, което при карането му означава 6-години и нито веднъж не съм имал проблеми. Служебните ни Пежа са на по 140 000+ км и седем години и никой не е пипал ангренажен комплект.
            Смятам да карам до 100 000 с оригиналния ангренаж на Шкодата (още около година), след което да сменя всичко комплект.
            Дилемата ми е дали да го направя при официалния Шкода сервиз, където цените са по-високи, но и ми гарантират двоен пробег с оригиналните части, или да заложа на aftermarket. Имам още време да помисля.

            Шкодите оригинално вървят с акумулатори Varta. Пали ли - не буташ.
            Последна редакция от PSG; 22.11.2020, 15:50.

            Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

            Коментар


              #36
              Здравейте!
              Току що се регистрирах,защото имам голяма дилема.
              Миналото лято си купих чисто нова Дачия Логан 1.0- 100 кс с фабрично LPG.Много съм доволен от колата и най-вече от разхода.Скоро трябва да купувам още една кола,понеже на жената астричката все изпада в кома и все я реанимираме напоследък.
              Та,много ми харесва новия Типо седан.Обаче той е 1.6 дизел 130 кс.
              Моята кола се кара 99% извънградско,а на жената основно градско.
              Фиата, ако му сложа всички екстри като на дачията,ще седне сигурно с десетина хиляди отгоре.
              Ако й оставя дачийката,а аз взема дизела на фиат,дали ще имам приблизителен разход на дизела, както на газта?

              Коментар


                #37
                Здравейте!
                Току що се регистрирах,защото имам голяма дилема.
                Миналото лято си купих чисто нова Дачия Логан 1.0- 100 кс с фабрично LPG.Много съм доволен от колата и най-вече от разхода.Скоро трябва да купувам още една кола,понеже на жената астричката все изпада в кома и все я реанимираме напоследък.
                Та,много ми харесва новия Типо седан.Обаче той е 1.6 дизел 130 кс.
                Моята кола се кара 99% извънградско,а на жената основно градско.
                Фиата, ако му сложа всички екстри като на дачията,ще седне сигурно с десетина хиляди отгоре.
                Ако й оставя дачийката,а аз взема дизела на фиат,дали ще имам приблизителен разход на дизела, както на газта?
                А защо не Типо хечбек бензин ? двигателя също е три цилиндъра. Или няма налични ?
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар


                  #38
                  dobrujanetza написа: Преглед на мнението

                  А защо не Типо хечбек бензин ? двигателя също е три цилиндъра. Или няма налични ?
                  има,но е без газ

                  Коментар


                    #39

                    има,но е без газ
                    Може да се сложи след закупуването. Колега си купи бензинов автомобил и монтира газова уредба Ланди Ренцо . За частно лице мисля че важи пълния период на гаранцията , само газовото да е монтирано в оторизиран сервиз. Между другото - Типо излиза с фабрична газ Ланди Ренцо.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #40
                      dobrujanetza написа: Преглед на мнението

                      Може да се сложи след закупуването. Колега си купи бензинов автомобил и монтира газова уредба Ланди Ренцо . За частно лице мисля че важи пълния период на гаранцията , само газовото да е монтирано в оторизиран сервиз. Между другото - Типо излиза с фабрична газ Ланди Ренцо.
                      Може да е излизало,но преди.Сега няма.Сега има само 1.0 бензин и 1,6 дизел.

                      Коментар


                        #41
                        Колега Julius, Типо с 1.6 мултиджет е възможно най-добрия избор. Това е доказан мотор, без драми по него. Ако вземеш Типо с този мотор, бързо ще забравиш за дачията и някак от само себеси ще го караш него извънградско. Не гледай от позицията на това, че дачията ти е нова и засега нямаш проблеми с нея, а от позицията на времето - мога да се обзаложа, че дизела ще надживее мотоциклетното двигателче на дачията!
                        Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                        Коментар


                          #42
                          D. Stanev написа: Преглед на мнението
                          Колега Julius, Типо с 1.6 мултиджет е възможно най-добрия избор. Това е доказан мотор, без драми по него. Ако вземеш Типо с този мотор, бързо ще забравиш за дачията и някак от само себеси ще го караш него извънградско. Не гледай от позицията на това, че дачията ти е нова и засега нямаш проблеми с нея, а от позицията на времето - мога да се обзаложа, че дизела ще надживее мотоциклетното двигателче на дачията!
                          Само трябва да се смени уплътнението на смукателя на маслената помпа ...
                          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                          Коментар

                          Working...
                          X