Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Новите камери на кат (София - северна скоростна тангента)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Новите камери на кат (София - северна скоростна тангента)

    Здравейте колеги!
    Пускам темата от чисто любопитство
    Скоро "поникнаха" 2 арки с камери на северната скоростна тангента в София, както и една арка близо до входа й на околовръстното.
    Любопитно ми е дали са за засичне на скорост или за "средна скорост".
    Ще се радвам ако някой по-запознат сподели.

    п.п.
    И преди всички коментари за състезатели - ограниченията там са ок и е много комфортно да се кара с ограничението на круиз контрол, пускам темата от чисто любопитство
    Fiat Croma 1.8 140hp

    #2
    Това не са ли камерите за ТОЛ системата?
    FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

    Коментар


      #3
      Само искам да кажа - дали са за моментна скорост, за средна, за тол-такса, за ГО, ГТП, данъци, здравна осигуровка на пътниците, натоварване на осите на камионите, PH-ниво в устата на шофьора, ДНК-анализ и всевъзможни други глупости - няма значение, всичко ще могат да засичат и анализират в реално време. Но не и ако ти откраднат колата и полицията трябва да провери дали е минала през пункт с камери. Това ще е единственото невъзможно нещо. На бас са фащам.

      Коментар


        #4
        tambuhtaneca написа: Преглед на мнението
        Това не са ли камерите за ТОЛ системата?
        По-скоро не са - много ми приличат на "експерименталанта" камера, която бяха сложили на тангентата, но в по-голямо количество.

        Само искам да кажа - дали са за моментна скорост, за средна, за тол-такса, за ГО, ГТП, данъци, здравна осигуровка на пътниците, натоварване на осите на камионите, PH-ниво в устата на шофьора, ДНК-анализ и всевъзможни други глупости - няма значение, всичко ще могат да засичат и анализират в реално време. Но не и ако ти откраднат колата и полицията трябва да провери дали е минала през пункт с камери. Това ще е единственото невъзможно нещо. На бас са фащам.
        Съглесен съм - преди 2 години ме зажулиха, докато бях спрял на светофар и избягаха. Снимах колата и съответно дадох на катаджиите, които дойдоха (след 3 часа и половина) номера, модела, цвета и т.н, като имаше и камери на светофара. След около година прекратиха делото, защото не можели да открият колата, която ме зажули...
        Fiat Croma 1.8 140hp

        Коментар


          #5
          Само да вметна, че всички камери на АПИ се ползват от полицията при нужда...
          Fiat Punto 1.1-Синята птица
          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

          Коментар


            #6
            Това са си баш камери за ТОЛ системата, които в последствие ще са и за средна скорост на даден участък.
            Към колегите по-горе - за да се съхранява някакъв видео архив от камери има 4 неща: качеството, фреймовете за секунда, компресията, времето за което ще се пази. В този 4-ъгълник се формира капацитета на сървъра, който трябва да побере тия данни. Давам линк на примерно изчисление за капацитета на сървъра, който ще е необходим при тия входни параметри: https://www.wd.com/solutions/wd-surv...alculator.html
            Всеки, който е завършил 8-ми клас може да си сметне всичко и да види какъв ресурс трябва, за да може нещо, дето да е с прилично качество при 24 фрейма да се пази 10-20-30 дни, дори при енкодинг .256
            От там насетне се прави някакъв компромис - качество и фреймове. И после що не може да се намери нарушител - е как ако го снимам с 320/480p от 40 метра ще имам качествен образ?
            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

            Коментар


              #7
              Само да вметна, че всички камери на АПИ се ползват от полицията при нужда...
              "Единственото предназначение на АУЗПТ (автоматично устройство за записване на пътния трафик - бел. ред.) е заснемането на моментна снимка, която впоследствие се трансформира в текстов вид и служи за определяне на вида и маршрута на движение на МПС. Камерите не правят и не съхраняват видеозаписи. След обработка снимката се изтрива завинаги от системата. Информацията, получена от АУЗПТ, се съхранява на сървър като електронна база данни безсрочно", казват от АПИ в отговор на заявление по Закона за достъп до обществена информация.
              Демек се правят само снимки, а не видеозаписи, какви автомобили са преминали през дадените 320 пункта на АПИ.
              FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

              Коментар


                #8
                Само да вметна, че всички камери на АПИ се ползват от полицията при нужда...
                Аз пък точно обратното съм чувала - че от полицията нямат право на достъп до тези данни, събирани от АПИ.

                Коментар


                  #9
                  mironov написа: Преглед на мнението
                  По-скоро не са - много ми приличат на "експерименталанта" камера, която бяха сложили на тангентата, но в по-голямо количество.



                  Съглесен съм - преди 2 години ме зажулиха, докато бях спрял на светофар и избягаха. Снимах колата и съответно дадох на катаджиите, които дойдоха (след 3 часа и половина) номера, модела, цвета и т.н, като имаше и камери на светофара. След около година прекратиха делото, защото не можели да открият колата, която ме зажули...
                  Аз па отрязах вентила на една патка, щото щеше да ме затрие барабар с половината семейство и още седем коли - намериха ме за 2 часа, а не бях с моята кола, не са се обаждали и на собственика на колата с която бях. Като искат - вършат работа, бързо и добре.
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #10
                    tambuhtaneca написа: Преглед на мнението
                    Това са си баш камери за ТОЛ системата, които в последствие ще са и за средна скорост на даден участък.
                    Към колегите по-горе - за да се съхранява някакъв видео архив от камери има 4 неща: качеството, фреймовете за секунда, компресията, времето за което ще се пази. В този 4-ъгълник се формира капацитета на сървъра, който трябва да побере тия данни. Давам линк на примерно изчисление за капацитета на сървъра, който ще е необходим при тия входни параметри: https://www.wd.com/solutions/wd-surv...alculator.html
                    Всеки, който е завършил 8-ми клас може да си сметне всичко и да види какъв ресурс трябва, за да може нещо, дето да е с прилично качество при 24 фрейма да се пази 10-20-30 дни, дори при енкодинг .256
                    От там насетне се прави някакъв компромис - качество и фреймове. И после що не може да се намери нарушител - е как ако го снимам с 320/480p от 40 метра ще имам качествен образ?

                    Реших да разгледам линка...
                    10000 камери, снимащи 3 кадъра в секунда (достатъчно за наблюдение) в х265 формат, 3МР, с високо качество, пазещи записа 30 дни, изискват 3763 ТВ пространство. Нека го закръглим на 4000. За целта ни трябват 2000 диска по 2тб. Цената на 1 диск на дребно е около 150 лв, тоест 300 000лв. За да имаме бекъп ни трябват по 3 диска, тоест 6000 диска или 900 000лв, още малко желязо около тях - 1 000 000лв. Или казано по друг начин около 100лв добавена ст-ст на камера.
                    В България сме, краде се, значи 200лв на камера.
                    Мисля че това е малка инвестиция на фона на всичко останало.

                    п.п.
                    Не приемай коментара ми като заяждане, просто ми стана любопитно да сметна.
                    Последна редакция от mironov; 11.09.2019, 21:17.
                    Fiat Croma 1.8 140hp

                    Коментар

                    Working...
                    X