Започнах тази тема в друга секция.
От два дена съм с тази джаджа, от която наистина съм впечатлен. Има много ревюта, форуми, фейсбук страници и прочие информации, с които човек може да си напълни главата с представи, но истината е, че в действителност машинката си заслужава всеки лев. Не искам да конкретизирам върху марка и модел, защото отскоро пазарът ни е залят с много подобни. Тези машинки ( всякакви ел. скутери и марки) са хит в Испания, Холандия ( държавата на велосипедите), Англия, Германия, Русия. Ел. тротинетката обаче съвсем не е нещо ново, след като в една фейсбук страница бяха публикувани снимки от 30-те години на миналия век с тях. Моята сметка без кръчмар е, че за нуждите ми и ежедневни преходи, цената на екземплярът ми ще се избие преди да му свърши гаранцията, но дори това да не се случи, със сигурност кефът ми ще става по-евтин...Ако въобще говорим за икономическия аспект от нещата де.
Относителен е оптималния му пробег. Зависи от терен, тегло на управляващия, начин на каране. Абе като автомобила е.
Аз лично ще го ползвам в ежедневието си. От дома до офиса ми е точно 2,56 км. по велоалея. От офисът ми до централата на фирмата, в която работя е около 4 км. пак по велоалея. Домът ми е по средата им. Всъщност целия ни Бургас е опасан с велоалеи и в това отношение и копче не можем да кажем. От нас до най-отдалечената ми точка на града ( 12 - 13 км.) са само велоалея, а там където се налага да се пресичат булеварди има светофари. Вчера мои приятели ( които ме и запалиха) направиха 16 км. преход при напълно заредени машинки. Единия се е прибрал с остатък от 45% батерия, а другия с 52%. Карали са на еко-режим. Според мен 30 км. в такива условия са си напълно достижими. Що се касае за София и трамвайните релси. Трудно ми е да кажа, но гледах много ревюта с кодовото име на машинката, има и видеа от София. Там пичовете си карат по шосето, което е много рисковано според мен. Бургазлии ще ме подкрепят, но тук и най-отдалечените от центъра квартали са свързани с него и помежду си чрез велоалеи. Не мога да бъда категоричен, че машинката ще върши еднаква работа навсякъде в Б-ия. Що се касае за средната скорост: Различна е, а аз тепърва ще я карам. Имам я от два дена, където губя повече време по пътя, където ме спират хора, експериментирам, уча се, свиквам. Иначе предпочитам да я карам на круиз с 18 км./ч. На равни и свободни от хора участъци си позволявам по-високи скорости. След 50% на батерията софтуера пази батерията за сметка на макс. скорост, като разбира се по стръмни надолнища отговорността си е в управляващия. Тежа 82 км. - няма баир за нея. Има много ревюта в нета, а при интерес ще споделям...Пък ако станем и повече - още по-добре.
ПС: Още съм зарибен, и ако ви се струвам прекалено въодушевен, това е от желанието си да споделя емоциите си и да помогна на колебаещите се, така както на мен помогнаха.. Писах го, но съжалявам само за това, че се лутах и чудех дълго. Загубих два пълноценни месеца за активно каране през тази година.
От два дена съм с тази джаджа, от която наистина съм впечатлен. Има много ревюта, форуми, фейсбук страници и прочие информации, с които човек може да си напълни главата с представи, но истината е, че в действителност машинката си заслужава всеки лев. Не искам да конкретизирам върху марка и модел, защото отскоро пазарът ни е залят с много подобни. Тези машинки ( всякакви ел. скутери и марки) са хит в Испания, Холандия ( държавата на велосипедите), Англия, Германия, Русия. Ел. тротинетката обаче съвсем не е нещо ново, след като в една фейсбук страница бяха публикувани снимки от 30-те години на миналия век с тях. Моята сметка без кръчмар е, че за нуждите ми и ежедневни преходи, цената на екземплярът ми ще се избие преди да му свърши гаранцията, но дори това да не се случи, със сигурност кефът ми ще става по-евтин...Ако въобще говорим за икономическия аспект от нещата де.
tambuhtaneca написа:
Преглед на мнението
Аз лично ще го ползвам в ежедневието си. От дома до офиса ми е точно 2,56 км. по велоалея. От офисът ми до централата на фирмата, в която работя е около 4 км. пак по велоалея. Домът ми е по средата им. Всъщност целия ни Бургас е опасан с велоалеи и в това отношение и копче не можем да кажем. От нас до най-отдалечената ми точка на града ( 12 - 13 км.) са само велоалея, а там където се налага да се пресичат булеварди има светофари. Вчера мои приятели ( които ме и запалиха) направиха 16 км. преход при напълно заредени машинки. Единия се е прибрал с остатък от 45% батерия, а другия с 52%. Карали са на еко-режим. Според мен 30 км. в такива условия са си напълно достижими. Що се касае за София и трамвайните релси. Трудно ми е да кажа, но гледах много ревюта с кодовото име на машинката, има и видеа от София. Там пичовете си карат по шосето, което е много рисковано според мен. Бургазлии ще ме подкрепят, но тук и най-отдалечените от центъра квартали са свързани с него и помежду си чрез велоалеи. Не мога да бъда категоричен, че машинката ще върши еднаква работа навсякъде в Б-ия. Що се касае за средната скорост: Различна е, а аз тепърва ще я карам. Имам я от два дена, където губя повече време по пътя, където ме спират хора, експериментирам, уча се, свиквам. Иначе предпочитам да я карам на круиз с 18 км./ч. На равни и свободни от хора участъци си позволявам по-високи скорости. След 50% на батерията софтуера пази батерията за сметка на макс. скорост, като разбира се по стръмни надолнища отговорността си е в управляващия. Тежа 82 км. - няма баир за нея. Има много ревюта в нета, а при интерес ще споделям...Пък ако станем и повече - още по-добре.
ПС: Още съм зарибен, и ако ви се струвам прекалено въодушевен, това е от желанието си да споделя емоциите си и да помогна на колебаещите се, така както на мен помогнаха.. Писах го, но съжалявам само за това, че се лутах и чудех дълго. Загубих два пълноценни месеца за активно каране през тази година.
Коментар