Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защита от корозия и патенти за топлата вода :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защита от корозия и патенти за топлата вода :)

    Ръждата по съвременните автомобили е по малко. По мое Субективно мнение причинете са 2
    1- Имат добри антикорозионни съвременни покрития...
    2- Живота на тези покрития е по-дълъг от някои части и материали по колите. ( Съвременната кола се оставя по-често заради лош и захабен салон и пластмаси, заложен по къс живот на някои части, отколкото заради ръжди )
    Възможно ли е добра анодна (галванична) защита от корозия при автомобилите и защо почти не се предлага и говори за такава
    Някъде бях виждал да се продава но това като че ли е екзотична идея.
    Някои кораби също имали такава галванична защита
    FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

    #2
    По мое субективно мнение, по-новите коли са по-зле от към ламарина и антикорозионна защита. Имам наблюдение от два автомобила от един период на 90-те - Дедра и БМВ Е36 и двете от 96-та и двете нямат проблем с ръждата. По-новите Е46 и Либра вече имат проблем с ръждата. Галваничният процес е скъпо удоволствие, особено за едрогабаритни елементи и то е скъпо удоволствие не само поради чистата стойност, а поради удължаването на технологичния цикъл и времето за единица продукция. Освен това, по онова време (90-те) конкуренцията в автомобилния бранш не е била толкова остра... има и още куп други фактори, но тенденцията е да се увеличава цената за аналогичен продукт, при влошено качество. Трудно може автомобил произведен след 2008-2010 да постигне дълголетието на добрите стари коли.
    Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

    Коментар


      #3
      Колегата много точно ти го е казал - в момента има жестока ценова война на автомобилния пазар и никой производител не би си оскъпил крайния продукт дори със 100 евро понеже излита от пазара . А и кой го вълнува колко е живота на едни ламарини като много преди да се скапят те всичко останало е дроб .....А и нали нормалните хора сменят колите между 5-9 години - това ламарините го издържат без проблем
      koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

      Коментар


        #4
        А комшията вчера се фали че колата toyota е купил 91 и още няма изгнило -и вярно двигателна и всичко около него като ново.Уж на външен вид и новите коли са така но като мине над10 години става друго.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Това с гнието на 80% зависи от страната, в която е карана.
          От Италия рядко може да се види кола с дори точка ръжда, докато от Австрия е точно обратното.
          Германия и Швейцария също са "проблемни" държави, Англия също, но от тях все се намират и здрави автомобили.

          У нас въпреки, че не се използват химикали зимата, климата е доволно влажен, а и в последните години има доста валежи, които само за 1 година каране, започват да оставят ръждиви точки по окачване и каросерия на кола, внесена от Италия, без каквито и да е наченки на ръжда.
          Това са наблюдения върху мои коли и съм си създал навик, когато видя обява на кола внесена от място, различно от Италия, веднага да поминавам обявата
          Още помня как ми се беше скъсал задния мост на Мареата и как нямаше къде да я подпра, за да я вдигна на крик, а привидно изглеждаше добре...
          Уви, след като почти я подарих, я засичах още 5-6 години да се движи из града
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Колко издържат новите коли не знам, знам само за един Ситроен кактус, дето на третата година му смениха гаранционно предната врата поради ръжда - естествено колата няма никакви птп или инциденти.

            Коментар


              #7
              Кактуса, с тея странични панели, ще задържа доволно вода и боклуци и за това ще ръждясва.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Ръждата беше в долната част на врата от вътрешната страна /далеч от страничните пластмаси/. Инак под пластмасите не е ясно какво и как се развива.
                Последна редакция от krasimir77; 08.02.2019, 14:49.

                Коментар


                  #9
                  Анодната защита е ефективна в електролитна среда.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    Точно. Една солена локва и електролитната среда е готова. Ако се пусне ток с подходяща стойност и полярност електролизата може да не разяжда ламарината. Възможно ли е при автомобилите
                    Ето един тъп вариант- завивам анодна защита от бойлер на калника например...
                    FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
                    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

                    Коментар


                      #11
                      И получаваш защита с радиус около 30 санта.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        Не получаваш нищо,анодната защъта пази от токове,не пуска такива,а ги обира,това е при корабите.При колите си е химия
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #13
                          Анода обира токовете от ламарината...дали е 30 сантиметра около точката на защита ако е така добре... излишните токове ги "крие" като с тях прави окиси от .. цинк например. И тези електрони вместо железен окис от ламарината правят цинков окис от цинковия анод. За желязото не остават електрони защото цинка е по лаком.
                          Сега вместо цинков анод не може ли да се сложи батерия която да си обира излишните електрони от ламарините.
                          FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
                          FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

                          Коментар

                          Working...
                          X