Ръждата по съвременните автомобили е по малко. По мое Субективно мнение причинете са 2
1- Имат добри антикорозионни съвременни покрития...
2- Живота на тези покрития е по-дълъг от някои части и материали по колите. ( Съвременната кола се оставя по-често заради лош и захабен салон и пластмаси, заложен по къс живот на някои части, отколкото заради ръжди
)
Възможно ли е добра анодна (галванична) защита от корозия при автомобилите и защо почти не се предлага и говори за такава
Някъде бях виждал да се продава но това като че ли е екзотична идея.
Някои кораби също имали такава галванична защита
1- Имат добри антикорозионни съвременни покрития...
2- Живота на тези покрития е по-дълъг от някои части и материали по колите. ( Съвременната кола се оставя по-често заради лош и захабен салон и пластмаси, заложен по къс живот на някои части, отколкото заради ръжди

Възможно ли е добра анодна (галванична) защита от корозия при автомобилите и защо почти не се предлага и говори за такава

Някъде бях виждал да се продава но това като че ли е екзотична идея.
Някои кораби също имали такава галванична защита

Коментар