Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По колко километра средно изминавате седмично?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Immortal написа: Преглед на мнението
    Щото като сложиш 5 коли на бърз заряд, и ще ти трябва трафопост.
    При всички положения минава през трафопост. Също така не мисля, че ще има някаква драма с поставянето на такива станции на доста места.
    Иначе ел. или хибрид става да си купиш, но ако те устройва. Защото пак смятате, че трябвало веднъж да я зареждам в седмицата защото минавам 500км да речем, но не е така. Като я карам с педала до долу и бързо бързо ще се наложи да зареждам. Днес например минах вместо 100км както минавам всеки ден малко над 200 и то е просто инцидентно. И направил си си сметка, че тока ще ти стигне за цялата седмица и изведнъж в петък ти се налага да минеш 100км отгоре и какво правим?

    Коментар


      #32
      Имах предвид НОВ трафопост.
      И изобщо - цялостна НОВА инфраструктура на електропреносната мрежа.
      Нали никой не си въобразява, че всеки ще си хвърли един кабел от терасата на блока до колата и ще я зарежда цяла нощ, и всичко ще е наред с тока?!
      Колкото повече стават електрическите коли, толкова повече ще назрява нуждата от нови електро-производствени мощности.
      При сегашното отношение към кюмюра като енергоносител и изобщо въглеводородите... остава само нов АЕЦ.
      А всичко това струва МНОГО пари, които пари няма откъде да дойдат, освен от потребителите.
      Приключвам писанията си по темата, щото пиша едно и също.
      Подкрепям мнението на Коста по-горе и ви поздравявам с новите цени на горивата... както и с вица: "И 5 лева да направят нафтата - пак ще си карам колата! И без пари да я дават - пак ще крада!" (е, без последното де )

      Коментар


        #33
        chaveto написа: Преглед на мнението
        При всички положения минава през трафопост. Също така не мисля, че ще има някаква драма с поставянето на такива станции на доста места.
        Иначе ел. или хибрид става да си купиш, но ако те устройва. Защото пак смятате, че трябвало веднъж да я зареждам в седмицата защото минавам 500км да речем, но не е така. Като я карам с педала до долу и бързо бързо ще се наложи да зареждам. Днес например минах вместо 100км както минавам всеки ден малко над 200 и то е просто инцидентно. И направил си си сметка, че тока ще ти стигне за цялата седмица и изведнъж в петък ти се налага да минеш 100км отгоре и какво правим?
        Спираш и правиш fast charge.

        ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

        ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

        Коментар


          #34
          Lyubcho88 написа: Преглед на мнението
          Спираш и правиш fast charge.
          Да де, но това те обърква. Защото излизам от работа и отивам до обект който е на 30км от бачкането и си правя сметката, че от там продължавам в съвсем друга посока. Направил съм си сметка на времето... Неочаквано се налага отново да се върнеш назад 30км и след това отново тези 30км. Изведнъж ти идват 60км в повече и изоставам във времето. И поради нужда от бързо зареждане ще трябва да изостана още докато зареждам. Точно затова не ми е ОК на този етап да ползвам такъв автомобил.

          Към колегата Immortal Преносната мрежа мисля, че не е толкова проблемна. До колкото съм чувал от разни места има доста ел. проводи които се държат под напрежение само и само да не ги резнат ромите. А с какви мощности разполагаме и какви ползваме в БГ не знам, това предполагам ти го знаеш като човек работещ в тази сфера. Иначе изграждането на трафопост не е някаква сериозна инвестиция, бумащината отнема повече време.
          Последна редакция от chaveto; 24.10.2018, 20:22.

          Коментар


            #35
            И производството, и преносът, и разпределението ще са проблем. Идея си нямаш какво беше натоварването на енергосистемата в края на 80-те и началото на 90-те, когато цялата промишленост работеше и отоплението масово беше на ток, ама не на климатици. А сега инфраструктурта не е в по-добро състояние.
            Може да ми вярваш, имам 22 г стаж в енергетиката.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #36
              Локхийд Мартин са обещали мини ядрена (?!) батерийка с размери на кутия цигари до... 5 години. Дидо да каже, ама на мен ми се струва невъзможно и след 50 години...
              Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

              Коментар


                #37
                ти да видиш
                сигурно са открили СЯС
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #38
                  Immortal написа: Преглед на мнението
                  Не знам ВО за твоите сметки, аз съм постнал линк към цените на бързите зарядни станции на Елдрайв...
                  Да, все едно да ме убеждаваш с цена на минералната вода от да кажем 1 лв. литъра от магазина, че ще ми е много скъпо да не стоя жаден, при положение, че чешмата ми е вкъщи и плащам 10 пъти по-евтино за водата. Е няма как да ме накараш да пия вода от магазина, най-образно казано.
                  А към днешна дата не ми се вярва, че някой ще си купи електричарка от магазина, пък няма да има къде да си я зарежда в гаража и ще разчита само на Елдрайв.
                  За това от моя гледна точка твоята гледна точка за "лъжа" за мен са си съвсем истина. Аз ако карам електричарка ще плащам по 2 лв./100 км, пък ти ме убеждавай в друго.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #39
                    D. Stanev написа: Преглед на мнението
                    Локхийд Мартин са обещали мини ядрена (?!) батерийка с размери на кутия цигари до... 5 години. Дидо да каже, ама на мен ми се струва невъзможно и след 50 години...
                    Всъщност е отдавна възможно... с какво мислиш се захранват космическите кораби тип "Вояджър", които са на милиарди километри от Слънцето...

                    За ядрените батерийки обаче просто забравете... заради възможната двойна употреба от терористи. НИКОГА няма да бъдат общодостъпни.
                    Открадват ти колата и ти отварят батерията в метрото... Чудно!
                    Последна редакция от Immortal; 25.10.2018, 21:41.

                    Коментар


                      #40
                      Да де, ама от "карам" до "карам" има една съществена разлика.
                      Ти си караш всеки ден колата из София, и всяка вечер колата ти нощува на едно и също място. Навярно и винетка нямаш (като повечето софиянци).
                      А аз като тръгна, и спирам на 400-500 км разстояние минимум. При това - брат ми и родителите ми живеят в Югоизточна България, сестрите ми и племенниците в Северна Гърция... И в двете направления задължително ще ми трябва поне едно междинно зареждане, при това с най-скъпите електромобили. За мен лично електромобил при днешното състояние на ел.транспорта е неприемлив.
                      То затова беше и анкетата де.
                      Иначе за ходене на работа - мога да ходя и със служебния транспорт, почти без пари ми е, ходя с кола на работа, щото се глезя и си угаждам, не от крайна необходимост.

                      Коментар


                        #41
                        Освен да карат електричките по жп-то с пантограф, но теснолинейката пък е на дизел- пак някъде ще и свърши тока... И май хибрида е решение на въпроса.
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #42
                          И производството, и преносът, и разпределението ще са проблем. Идея си нямаш какво беше натоварването на енергосистемата в края на 80-те и началото на 90-те, когато цялата промишленост работеше и отоплението масово беше на ток, ама не на климатици. А сега инфраструктурта не е в по-добро състояние.
                          Може да ми вярваш, имам 22 г стаж в енергетиката.
                          Мога да ти вярвам, но я ми кажи само за Плевен колко от промишлеността вече я няма. Защото аз в един Нови Искър се сещам за няколко големи завода.
                          Точно затова какво е било преди 30г не е много от значение, важното е какво има днес като производство и какво се консумира.

                          Коментар


                            #43
                            chaveto написа: Преглед на мнението
                            Мога да ти вярвам, но я ми кажи само за Плевен колко от промишлеността вече я няма. Защото аз в един Нови Искър се сещам за няколко големи завода.
                            Точно затова какво е било преди 30г не е много от значение, важното е какво има днес като производство и какво се консумира.
                            А ти можеш ли да кажеш колко от електропроизвеждащите мощности ги няма?
                            1-4 блок на АЕЦ Козлодуй (1760 MW)
                            целия ТЕЦ Варна (1260 MW)
                            ТЕЦ Бобов дол не го знам с какво натоварване работи, но мисля, че един от блоковете му е спрян завинаги (210 MW)
                            ТЕЦ 2 е пред затваряне заради непокриването на никакви еко-норми...(недай Божe, още 1630 MW).
                            Последна редакция от Immortal; 28.10.2018, 23:57.

                            Коментар


                              #44
                              И за да не пишем нападки.... Не ми казвай колко от мощностите ги няма или пък може да ги няма. Дай реални числа към днешна дата, това което може да се произведе и това което се консумира.

                              Коментар


                                #45
                                Няма ги и заводските централи. Всеки голям завод си имаше ТЕЦ, който покриваше собствените нужди и изнасяше в системата.
                                Ако се развие електротранспорта за лични автомобили, ще замени грубо около 2 милиона тона гориво годишно. Това означава същата енергия, ама от контакта, да бъде подадена на потребителите. Бизнесът ще е хубав, ще го платим ние. И в крайна сметка на ток ще караме по-скъпо, отколкото сега.
                                А и от кога се точат да сложат акциз и на електроенергията...
                                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                                Коментар

                                Working...
                                X