BO написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спират дизелите под Евро 3/4 в Италия. За добро или лошо...
Collapse
X
-
-
Колеги, принципно съм фен на електричките, едно време даже ми се моташе в главата идеята дали един ден да не се заема с конверсия на купето от бензин към електричество. Надявам се някой ден това да ми е проекта в гаража, но към момента въобще нямам време да се занимавам с такова нещо.
Тъй като ми е много удобно да ходя на работа с колело, то използвам основно него когато не вали и не е студено. По пътя си много често срещам колеги с електрически колела и тротинетки. Въртяло ми се е из главата да си купя и аз ама съм малко пухкав и колелото ми идва като спорт. Та карам си аз днес по велоалеята на Цар Борис III и пред мен един момък се придвижва с тротинетка. По едно време обаче машинката му спря да го тегли, предполагам че му свършиха батериите. Слезе си най-спокойно и започна да го бута чудото. Аз естествено го изпреварих и продължих нататъка. Може би 20-тина мин по късно се засякой със същия момък, който продължаваше да си бута тротинетката по улиците в квартала ни. Това не ми се стори много трудно, аз със спукана гума доста съм бутал. И сега съжалявам за отклонението, но въпроса ми е следния: Излизам с електромобила, ако не си преценя колко е заредена батерията, объркам пътя, има някаква изненада, затворен път, наложително да се отклоня през друг маршрут и вземе, че ми свърши заряда примерно някъде по тесни планински пътища, в някоя гора посока някоя хижа какво се прави ? Само пътна помощ ли е офертата ?Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
siluro написа: Преглед на мнениетоКолеги, принципно съм фен на електричките, едно време даже ми се моташе в главата идеята дали един ден да не се заема с конверсия на купето от бензин към електричество. Надявам се някой ден това да ми е проекта в гаража, но към момента въобще нямам време да се занимавам с такова нещо.
Тъй като ми е много удобно да ходя на работа с колело, то използвам основно него когато не вали и не е студено. По пътя си много често срещам колеги с електрически колела и тротинетки. Въртяло ми се е из главата да си купя и аз ама съм малко пухкав и колелото ми идва като спорт. Та карам си аз днес по велоалеята на Цар Борис III и пред мен един момък се придвижва с тротинетка. По едно време обаче машинката му спря да го тегли, предполагам че му свършиха батериите. Слезе си най-спокойно и започна да го бута чудото. Аз естествено го изпреварих и продължих нататъка. Може би 20-тина мин по късно се засякой със същия момък, който продължаваше да си бута тротинетката по улиците в квартала ни. Това не ми се стори много трудно, аз със спукана гума доста съм бутал. И сега съжалявам за отклонението, но въпроса ми е следния: Излизам с електромобила, ако не си преценя колко е заредена батерията, объркам пътя, има някаква изненада, затворен път, наложително да се отклоня през друг маршрут и вземе, че ми свърши заряда примерно някъде по тесни планински пътища, в някоя гора посока някоя хижа какво се прави ? Само пътна помощ ли е офертата ?
Сваляш, толкова батерии, колкото можеш да носиш. Пренясяш ги до първата зарядна станция. Бодваш ги в контакта и след 2-3 часово зареждане, успокоен от факта че заредената батерия тежи колкото и празната (не е като да носиш 20 литрова туба по баира нагоре) се понасяш обрато. Инсталираш и бавно и полека стигаш до заветната зарядна станция.
В интерес на истината, появят ли се достатъчен брой коли, ще се пръкнат и достатъчно съобразителни пътни помощи, които да доставят батерии на "пострадалите". Стига да могат да се сменят. Другия вариант е един по-голям генератор натоварен на платформа. Идва човека, пали, зареждаш за час-два, колкото да минеш още 50-тина километра и така. Цената няма да по ниска от на пътната помощ
Коментар
-
siluro написа: Преглед на мнението.......
А какво е напрежението на което работят тези автомобили?
Коментар
-
Вероятно зависи от конкретната мощност на електромотора, монтиран в определена кола. Ето някаква статия, в която твърдят, че напрежението е 300 волта на пакета батерии, но за електромотора отиват 240 трифазно:
https://auto.howstuffworks.com/electric-car2.htm
Иначе на Електро Мобилити Експото се загледах в повечето, които бяха отворени за разглеждане и ми направи впечатление, че всички имат самостоятелен 12 волтов акумулатор за обслужване на другите неща, които ги има всяка кола - централно заключване, чистачки, вентилация....
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоВероятно зависи от конкретната мощност на електромотора, монтиран в определена кола. Ето някаква статия, в която твърдят, че напрежението е 300 волта на пакета батерии, но за електромотора отиват 240 трифазно:
https://auto.howstuffworks.com/electric-car2.htm
Иначе на Електро Мобилити Експото се загледах в повечето, които бяха отворени за разглеждане и ми направи впечатление, че всички имат самостоятелен 12 волтов акумулатор за обслужване на другите неща, които ги има всяка кола - централно заключване, чистачки, вентилация....
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоИначе на Електро Мобилити Експото се загледах в повечето, които бяха отворени за разглеждане и ми направи впечатление, че всички имат самостоятелен 12 волтов акумулатор за обслужване на другите неща, които ги има всяка кола - централно заключване, чистачки, вентилация....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар