Защо не му удариш на цяло една течна гума? Може да поставиш и платно, да не пропусне някоя дупчица.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Строителни неволи
Collapse
X
-
Течна тума Еласта от по евтината разрежда се с вода и се маже с четка иначе е на прах -топчета
но може да ти е много
има и други в кутияПоследна редакция от kluchar; 10.12.2018, 19:30.
Коментар
-
Едвали ще извади стари пирони без да се нарани гумата-
Силикона е за постояни приложение а там сигурно има лако движение и не държи .
Течна гума нещо което да се лепи на желязо
Като това например
https://markita.net/akvabit-2-4kg.html
Коментар
-
lubo_Y10 написа: Преглед на мнениетоВадиш пироните и на тяхно място видии с гумена шайба.
Коментар
-
Дойде лятото и пак подхващам темата за строителството
Стартирах ремонта на детската стая и имам питане за окачения таван, понеже за пръв път правя такова нещо.
При разположение на профилите и напречно полагане на листовете картон, като на схемата, необходимо ли е да пускам перпендикулярни профили през 60 см?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа: Преглед на мнениетоДойде лятото и пак подхващам темата за строителството
Стартирах ремонта на детската стая и имам питане за окачения таван, понеже за пръв път правя такова нещо.
При разположение на профилите и напречно полагане на листовете картон, като на схемата, необходимо ли е да пускам перпендикулярни профили през 60 см?
Ако питаш как е по каталог - Да, трябва да се слагат CD-та през 60см. Сега за да ги закачиш тях има няколко вида кръстати връзки, едните просто се щракват с ушички, но са много неприятни, понеже като хващаш кратона с винтовете понякога се вдигат нагоре и не става нищо, другите имат възможност да се хванат с копче, което е добър вариант, но аз предпочитам вместо да давам по 40-60 стотинки на бройка за такива да го режа CD-то с 3см по-дълго, после с ножицата по ъглите го цепя, объщам го с клещи и го гващам с копчета и става перфектно. Ако искаш ще ти снимам за какво иде реш и как го правя, понеже един майстор, който работи в Германия ми показа тая врътка.Последна редакция от yeksuh; 09.07.2019, 15:48.
Коментар
-
Разбрах как го правиш, благодаря.
Гледах тоз руснак как го е направил, ама твоя метод май е по-лесен
https://youtu.be/3OvewXvMogo?t=359"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Смених посоката на профилите, пускам ги на късата страна, а не като на схемата по-горе по дългата.
Картона ще е перпендикулярен на профилите, като ще сложа междинни само там, където се застъпват 2 листа.
Довечера ще слагам окачвачите, а утре гипсокартона. В събота и неделя ще мажа и шпакловам и се надявам другата седмица да приключа"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Сигурно вече си свършил работа, но все пак:
На практика напречните профили на таван са безсмислени (за късите, между носещите имам предвид), ако окачването е направено правилно - с анкер-пирони. Разстоянието между профилите е достатъчно малко (44 см)и положението на листовете (на таван) предполага, че няма да се блъскаш и да се биеш с него, нито ще го замеряш с разни неща. Няма опасност от отваряне на фугата, стига да е шпакловано правилно - с армираща лента и хубава шпакловка (да не е стара).
Ако все пак държиш на това - достатъчно е да хванеш двата листа с произволен вид профил с дължина макс. 10-15 см (сигурно имаш достатъчно фира от CD) което ще ги държи здраво един за друг.
Иначе изборът за посоката на профили е добър, винаги се стремиш да използваш възможно най-малко снадки и най-къс път на профила от едната до другата стена. В много редки случаи (заради позиция на осветление, кабели, климатици и др. подобни) може да се наложи да обърнеш профилите и да са успоредно на дългата стена.
Коментар
-
Точно така направих, Краси. Сложих 20 см парчета с по 3 видии между листовете, колкото да ги закрепят един към друг, за да не се спука фугата.
Тавана вече е готов. Единствената грешка, която допуснах е, че не разминах листовете картон, а ги наредих един до друг. Усетих се на третия лист, но продължих така. След време е възможно да се появят пукнатини, но вече ми е все тая, просто искам сагата да приключи"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа: Преглед на мнениетоТочно така направих, Краси.
Това, че не си разминал листовете, ще доведе до провисване на тавана и ще стане на вълни, а не до пукнатини. Може да не е веднага, а догодина, но може и да е толкова бавно, че за 10 г. да е не повече от 1 см разлика и да не си личи с просто око. Ама дреме ти. По-доброто решение все пак е било да се върнеш назад. Но за другата стая вече ще знаеш.
Коментар
-
Уфф извинявай, недогледах...
След 10 години ще го направя по-хубаво
Полезното е, че точно тези грешки ще ги запомня и няма да ги допускам в бъдеще, дето казваш, за другата стая, пък и за селската къща.
Сега гледам да приключа по-бързо, че съм затапил коридора и спалнята с кашоните от Икеа, навсякъде е прахоляк и ме дразни тая обстановка, но спрямо други ремонти, срока е доста по-кратък."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Има и друга техника на мърлячите. Вместо напречки да се слагат парчета гипсокартон отгоре, обаче да ти кажа по каталог и в книга на Knauf съм чел, че напречките заздравяват конструкцията и много хора подценяват това, но на българин трудно може да се даде акъл. Ние винаги сме по-умни от производителите и никога нищо няма смисъл.
Коментар
-
По "каталог" на Кнауф, скарата се прави на 2 нива, ама те нищо не разбират тея )
Такава скара е необходима при по-големи квадратури, моята стаичка е 16 квадрата.
Закачил съм профилите с ~60 директни окачвава, освен ако не изпусне някой дюбел, не виждам това как може да провисне :D
Снощи го изшкурих и забелязах, че там, където е хартиената лента на снадките се получава едно назъбване от самата хартия... Не мисля, че ще се оправи с повторна шпакловка, за това го оставям така.
Ако на някой в бъдеще му предстои нещо подобно, в строителния магазин видях подобна на хартиената лента на Rigips, обаче беше съставена от фини стъклопластови нишки - да не се бърка с мрежестата лента.
Точното й наименование е стъклофазерна армираща лента. Ако бях взел такова, тавана щеше да стане перфе, ама нейсе, за другата стая"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар