Тя тази тенденция с изстисканите двигатели не е от вчера и не се налага от производителите, а от регулаторите индиректно, пък може би и от потребителите. И аз предпочитам 140 коня от 2.4 дизел,отколкото 140 коня от 1.2 дизел, било за сметка на по-високия разход на 2.4, обаче според мен масата мисли обратно, за което не мога да ги виня. Просто съм привърженик на "да има" и на стари, доказани неща. Обаче съм сигурен, че в бъдеще ще виждаме само е такива смешни двигателчета и най-вече ще минем на друг вид "горива", та да се насладим на големите ДВГ, докато още можем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Огромна загуба за всички които обичат марката ФИАТ и всичките и производни.
Collapse
X
-
mell0 написа: Преглед на мнениетоПежо само 301 е конкурент от ценовия клас, а ти май не си се качвал на такава, защото 1 приятел има и на 2-рата година преди няколко месеца смени предни амортисьори да не говорим за другите проблеми... Когато искаш да изкараш нещо лошо, ненужно и жалко, то винаги ще намериш начин и обратното ...
Та. Преди 2 години за сефте където работя, решиха да закупят ФИАТ-и. Закупихме 5 чисто нови автомобила Добло с 1.6 Мултиджета. Ами какво да ти кажа приятелю. Спирам, защото ми е неудобно...
Що се касае за искането ми да изкарам нещо лошо за Типо. Не, тъкмо обратното. Предполагам, че си дочел поуста ми. Колкото и да не ми се щеше да си признавам, вече не мога да отрека, че този път италианците направиха семпла кола.
При положение, че в този клас италианците си оставиха само ФИАТ, можеха да пипнат ТИПО повечко. Ефектът WOW просто не ми дойде и то при положение, че гледам на ФИАТ, не само с очите си, а и със сърцето си.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа: Преглед на мнениетоДръпна ме за езика, че да споделя. Първо, съм голям фен на ФИАТ, дори заслепен бих казал, а това което тук си го пишем - между нас да си остане.
Та. Преди 2 години за сефте където работя, решиха да закупят ФИАТ-и. Закупихме 5 чисто нови автомобила Добло с 1.6 Мултиджета. Ами какво да ти кажа приятелю. Спирам, защото ми е неудобно...
Що се касае за искането ми да изкарам нещо лошо за Типо. Не, тъкмо обратното. Предполагам, че си дочел поуста ми. Колкото и да не ми се щеше да си признавам, вече не мога да отрека, че този път италианците направиха семпла кола.
При положение, че в този клас италианците си оставиха само ФИАТ, можеха да пипнат ТИПО повечко. Ефектът WOW просто не ми дойде и то при положение, че гледам на ФИАТ, не само с очите си, а и със сърцето си.Последна редакция от mell0; 09.08.2018, 16:04.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
mell0 написа: Преглед на мнениетоЗащо? 1.6 го ползват и в Opel Combo D, толкова ли е лош :D
Иначе, да. 1.6 се монтира и в Комбо, и Мерива, и Астра . Германците дори го нарекоха в една реклама - шепнещ дизел, но не оставам с такова впечатление в Добло. Аз съм с последната модификация на 1.7 на Исузу ( за последно вграждан през 2016 г. в Мока), която Опел използваха - ами направо си е мълчалив ДВГ, ако 1.6 е шепнещ. За това и ме е яд. Не може да създаваш ДВГ, иновации и да твориш а да бъдеш мащеха на своите коли.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Много отдавна не съм писал в този форум, но понеже няколко пъти тук се правеше аналогия между новото Типо и Пежо 301, реших да споделя. От една година карам Пежо 301 1,6 HDI 100 к.с. 2017 г. с ниво на оборудване Aktive плюс още някоя друга глезотийка допълнително, като електронен климатик, 7" тъч скрийн с функция Mirror screen, отопляеми предни седалки, отопляемо предно стъкло и пр. И всичко това на цена малко под 29000 лв. с ДДС. Въртящият момент на двигателя е 254 Nm/1750 об. Какво ми предлага Типо - мнооого подобна визия, по-малко екстри при подобно ниво на оборудване Urban, 1,3 Mjet двигател с 95 к.с. и 200 Nm въртящ момент, вярно при 1500 об. и цена от 30900лв. Ами не, не избрах Типото. И съм много доволен от Пежото, което вече е на 22 000 км.
П.П. И не на последно място - първо обслужване на 25 000 км. или 1 година. Та точно на 1 година автомобилът беше на 18 000 км. Смяна на масла, филтри и пр. плюс доливане на AdBlue - цена на консумативи и труд - 260 лв. с ДДС. Аутоиталия май не предлага такива цени...Последна редакция от venco67; 10.08.2018, 15:55.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
venco67 написа: Преглед на мнениетоМного отдавна не съм писал в този форум, но понеже няколко пъти тук се правеше аналогия между новото Типо и Пежо 301, реших да споделя. От една година карам Пежо 301 1,6 HDI 100 к.с. 2017 г. с ниво на оборудване Aktive плюс още някоя друга глезотийка допълнително, като електронен климатик, 7" тъч скрийн с функция Mirror screen, отопляеми предни седалки, отопляемо предно стъкло и пр. И всичко това на цена малко под 29000 лв. с ДДС. Въртящият момент на двигателя е 254 Nm/1750 об. Какво ми предлага Типо - мнооого подобна визия, по-малко екстри при подобно ниво на оборудване Urban, 1,3 Mjet двигател с 95 к.с. и 200 Nm въртящ момент, вярно при 1500 об. и цена от 30900лв. Ами не, не избрах Типото. И съм много доволен от Пежото, което вече е на 22 000 км.
П.П. И не на последно място - първо обслужване на 25 000 км. или 1 година. Та точно на 1 година автомобилът беше на 18 000 км. Смяна на масла, филтри и пр. плюс доливане на AdBlue - цена на консумативи и труд - 260 лв. с ДДС. Аутоиталия май не предлага такива цени...Последна редакция от mell0; 10.08.2018, 16:28.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
Нещо не разбирам... Сравнявам автомобили с дизелови двигатели 100 к.с. и 95 к.с., т.е приблизително еднаква мощност, без значение от двигател с какъв работен обем са изтискани. И не, ако си чел писанието ми автомобилът си е модел /фейслифт/ 2017 г., а цената си му беше тази. Разбира се след пазарлък го взех на друга - по-ниска цена, но това е друга тема. А за качество въобще не ми се спори при положение, че Типото доколкото разбрах се прави в братска Турция, а Пежото в Испания - все тая... А разликата в ускорението от 0-100 с цели 0,2 сек. е направо убийствено.
Нека не бъда разбран погрешно. Карал съм 4 фиата в продължение на близо 20 години - Регата, Брава, друга Брава, Пунто... Къде бях доволен от тях, къде не толкова - на пътя не са ме оставяли. Не превъзнасям марката Пежо, защото все пак това е Фиат форум. Но просто събрах 2 и 2 решението ми беше такова. Не мога да коментирам дали тези, които ръководят фирмата "Фиат", вземат правилните решения. Дано аз да съм го направил, но нов Фиат от това което се предлага в момента на пазара нещо не мога да си избера.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
С брат ми караме италиански коли от 2004 година насам. Карали сме почти всичко като модели.
И напоследък много често си задаваме въпроса - а след сегашните коли - накъде?!?
Вече няма нещо италианско, дето да е на под 10 години и да задоволява нашите нужди...
Една 159 и една Крома фейслифт, и те бързо-бързо остаряват, а след тях няма нищо в тези класове (хубав и голям семеен автомобил, удобен за дълъг път).
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоджулия, моето момче. Аз се точа на Фримонт а после Стелвио. Виж новата Тема също става.
Фримонта, както и Темата (която колегата по-долу е предложил)... ами.. .ако исках да карам американска кола, нямаше да карам италианска.
Нали това казвам досега?!?
ФИАТ вече не произвежда коли, а ребаджира произведени от други - американски (Dodge Journey, Chrysler C300, C200), японски (Митсубиши - L200, Сузуки - SX4, Мазда MX5)...
Дори прехваленото тук Типо е на базата на непознатия в европа FIAT Viaggio, което си е Dodge Dart.
Коментар
-
Пак май ФИАТ дават на задна продават една от фирмите си Magneti Marell
Няма ли по света един рководител да сложат начело на фирмата та да дръпне паред .
Само в Южна америка разработващия институт км Фиат и се држи на положение ама техните модели се продават само там
Едни китаец да сложат май ще е по добре .По на там върви като се продаде цялата на някой с дрпнати очи.
https://business.dir.bg/kompanii/fia...ti-na-yapontsi
Коментар
-
Незнам що се подава нещо което печели е и да не е много поне не пише че носи загуба
И в Ловеч да ги сглобяват кво има лошо .
Китайците от други край на света докарват части и зглобяват.
Е наще докараха фирмата до фиктивен фалит да не връщат парите към банката ама ще ги зглобява друга .
Нещо в управлението куца ама яко на стара слава не се издържа много .
Да пуснат нови модели. Сега се търсят по изчанчени модели ,малки джипки също.Последна редакция от kluchar; 23.10.2018, 20:58.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар