Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Огромна загуба за всички които обичат марката ФИАТ и всичките и производни.
Collapse
X
-
Изписал си куп глупости!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Какво било ФИАТ преди 2004?!?
Концернът ФИАТ произвеждаше леки автомобили от няколко марки, като покриваше целия диапазон от класове - като се започнеше от Чинкуеченто, през Панда, Пунто, Типо, Темпра, Крома... Всеки модел на ФИАТ имаше по-качествен и луксозен аналог с марка Ланча.
Отделно Алфа Ромео също покриваше всички класове.
Ланча беше години наред НЕПОБЕДИМА в световния рали шампионат. Все още никой няма толкова шампионски титли, колкото Ланча.
Сега какво произвежда?!?
Смешни колички... ФИАТ 500... и на тази смешка се крепи цялата марка... 500L, 500X...Типо е разработено и се произвежда в Турция. Евтина кола за бедните пазари. Всичко останало, което носи марката ФИАТ няма нищо общо с ФИАТ. Взимат се готови автомобили от други марки и се ребаджират с емблеми на ФИАТ. Няма такъв смях! Едно време ФИАТ беше символ на иновации... сега е... срам!
Алфа ромео произвеждат 3 модела, като така и не могат да се преборят с мощната конкуренция.
Дано наследникът на Маркионе да се осъзнае.... че заради парите на акционерите погубиха идеята. Утре ще се продадат на китайците и до там.
Коментар
-
Дано си останат поне в Европа
Да имат и повече модели .
Само в Бразилия има повече модели но те не ги продават в Европа.
Тук може да видите някой модели на групата Фиат
https://www.elvezio.com/en/fiat.htmlПоследна редакция от kluchar; 08.08.2018, 01:56.
Коментар
-
Бях решил да не коментирам колегата mell0, че видно е голям фен, то всички сме фенове ама не мога да не се съглася с колегата immortal.
Реално ФИАТ дори не е близо до това, което беше, пък за Ланча дори няма смисъл да казвам нищо...
Така че да свалим розовите очила и да погледнем реалността.
Immortal написа: Преглед на мнениетоИзписал си куп глупости!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Какво било ФИАТ преди 2004?!?
Концернът ФИАТ произвеждаше леки автомобили от няколко марки, като покриваше целия диапазон от класове - като се започнеше от Чинкуеченто, през Панда, Пунто, Типо, Темпра, Крома... Всеки модел на ФИАТ имаше по-качествен и луксозен аналог с марка Ланча.
Отделно Алфа Ромео също покриваше всички класове.
Ланча беше години наред НЕПОБЕДИМА в световния рали шампионат. Все още никой няма толкова шампионски титли, колкото Ланча.
Сега какво произвежда?!?
Смешни колички... ФИАТ 500... и на тази смешка се крепи цялата марка... 500L, 500X...Типо е разработено и се произвежда в Турция. Евтина кола за бедните пазари. Всичко останало, което носи марката ФИАТ няма нищо общо с ФИАТ. Взимат се готови автомобили от други марки и се ребаджират с емблеми на ФИАТ. Няма такъв смях! Едно време ФИАТ беше символ на иновации... сега е... срам!
Алфа ромео произвеждат 3 модела, като така и не могат да се преборят с мощната конкуренция.
Дано наследникът на Маркионе да се осъзнае.... че заради парите на акционерите погубиха идеята. Утре ще се продадат на китайците и до там.
Коментар
-
Аз не споря, че не е погребал Ланча, защото реално така направи. Не казвам, че са били лоши старите модели, но не са и били много велики. Примерно сега в момента 500 няма равен в класа си за това което предлага. Новото Типо може да е Турско, но е по кола от конкурентите си като цена: pegueot 301, dacia logan (пълен кофтор, има ли смисъл да го обсъждаме), ford focus (продават ги с умрели турбинирани малолитражки, където не могат да изкарат 5 години), skoda rapid (виждал ли си интериора на това чудо ... от 90-те години ... а и TSI дигатели ... ), да не говорим, че за парите си предлага много повече екстри от Opel Astra. Малко отклонение от темата. Наскоро карах Opel Astra 2010 1.4 100 коня и го сравнявам с моето Браво 1.4 аналогично като возия, удобство на седалките, кокпит, изработката на Опела беше пластмаса навсякъде, а на Бравото таблото има меки елементи, по вратите е с много по красив материал, да не говорим, че без да искам с нокът одрасках при излизане кората на Опела и остана като деруга (какво за бога ???), а моето браво е 2 години по-старо, но пластмасите са като нови, понеже не се драскат от най-малкото нещо, а на Опела са станали на пълна скръб. Това го казвам, защото на едно изложение влезнах в турското Tipo и като изработка ми се видя доста масивно. Както коментирах, Фиат в Европа, Северна Америка и Азия е слаба сила, защото хората са предупедени към тази марка. Проблема е, че малко немци ще си купят подобен автомобил, да не говорим вече за американците, азиатските страни и т.н.Последна редакция от mell0; 08.08.2018, 11:40.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
Автомобил на годината за Европа по години:
1980 - Ланча Делта - пред Опел Кадет (2-ро място) и Пежо 505 (3-то място)
1984 - ФИАТ Уно - пред Рено 205 и ФВ Голф
1989 - ФИАТ Типо - пред Опел Вектра и ФВ Пасат
1995 - ФИАТ Пунто - пред ФВ Поло и Опел Омега
1996 - ФИАТ Браво/Брава - пред Пежо 406 и Ауди А4
2001 - Алфа Ромео 147 - пред Форд Мондео и Тойота Приус
2004 - ФИАТ Панда - пред Мазда 3 и ФВ Голф
и последно
2008 - ФИАТ 500 - пред Мазда 2 и Форд Мондео.
Написал съм само титлите, а има и втори и трети места.
Практически почти всеки тогавашен модел на ФИАТ е бил кола на годината.
От 2008 насам никога кола от групата не е влизала в тройката.
П.П. АР Джулия е на второ място за 2017.
Маркионе поема ФИАТ през 2004 (вижте по-горе списъка). Единствената му заслуга е възраждането на 500, но прекалено се увлякога с него и заебаха всичко останало.Последна редакция от Immortal; 08.08.2018, 22:54.
Коментар
-
World Car Design of the Year - 2009 - Fiat 500
World Car Design of the Year - 2007 - Grande Punto - 3-то място, но да не забравяме, че тук става въпрос за сред ВСИЧКИ коли.
Иначе за Fiat Punto mk1 не съм казал нищо, тя е много сполучлива и за Uno-то особено 1.4 Turbo, за времето са самолети, но и сега правят мощни коли, почти всички с турбини и FIRE двигатели, така че са си останали old school не са минали към директното впръскване, което е добре, имайки в предвит, че влизат и в еко нормите за разлика от немските котори.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
На мен пък ми харесват новите модели много повече. Типо-то хечбек е брутално, ходете го вижте на място, защото на снимки не изглежда така. С 1.4 турбина 120 кончета си е перфектен. 500Х 2.4 бензина със 7-степенен автомат. Бравото и Грандето са си естествено най-добрите 1.4 150 кончета са си супер. Хем евтина подръжка, хем здраво, какво да иска повечеFiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
mell0 написа: Преглед на мнениетоНа мен пък ми харесват новите модели много повече. Типо-то хечбек е брутално, ходете го вижте на място, защото на снимки не изглежда така. С 1.4 турбина 120 кончета си е перфектен. 500Х 2.4 бензина със 7-степенен автомат. Бравото и Грандето са си естествено най-добрите 1.4 150 кончета са си супер. Хем евтина подръжка, хем здраво, какво да иска повечеA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
mell0 написа: Преглед на мнениетоНа мен пък ми харесват новите модели много повече. Типо-то хечбек е брутално, ходете го вижте на място, защото на снимки не изглежда така. С 1.4 турбина 120 кончета си е перфектен. 500Х 2.4 бензина със 7-степенен автомат. Бравото и Грандето са си естествено най-добрите 1.4 150 кончета са си супер. Хем евтина подръжка, хем здраво, какво да иска повече
Май само Дачиа, която му е конкурент на това утрепано Типо, има с по-слаб двигател. Даже дисплея на Дачиата е по-голям от това малко недоразумение.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ntodorov написа: Преглед на мнениетоДа е брутално, да е брутално, колко пък да е брутално. Да, въпрос на вкус е, но човек трябва да си затвори очите и да не вижда, какво правят конкурентите с коли от същия или близък ценови клас, като Пежо , Киа, Хюндай, Рено ( особено те) и Опел ( с последната си Астра )...Абе с две думи искам да кажа, че така дълго чаканото Типо не е кола, която изпъкна след появата си, така както на мен ми се искаше, така както Брава/Браво през 96-та чупеха вратове и отваряха очи и мандибули след появата си. Та Брава/Браво бяха дали мигач на времето си и после дълго чакаха останалите да ги докоснат. Може би това очаквах от новото Типо.
Дачията ако не си вземе 1.5dci, то си обречен да висиш по сервизите. Гаранция!
Tipo-то има по-голям дисплей, ако си доплатиш и то не с много.Последна редакция от mell0; 09.08.2018, 11:23.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
Съвременните реалности на автомобилния пазар водят да недоразумения и деформации, които неминуемо се отразяват на дизайна и перформанса... Гледаш някаква хищна муцуна, агресивен дизайн, 18-ка и нагоре джанта, отзад два кюнеца и си мислиш "егати дзвера", пък под капака се мъдри някакъв умрял дизел с работен обем 1.6 или турбиниран бензинов миксер от 1000 до 1400 кубика... О, УЖАС! Така и с ФИАТ - някак изгубиха идентитета си, или по-точно загърбиха това, което придаваше чар на автомобилите им. Загърбиха Ланча... тук оставам с надежда, че нещо имат наум, понеже отказаха да я продадат като бранд. Набутаха Мазерати в един сегмент където не му е мястото с едничката цел - продажби, но това не се случи. Днес на пазара не е достатъчно да извадиш автомобил с качества и да разчиташ, че той ще се продава сам. Трябва масирана рекламна кампания и да се вземе предвид, че потребителите оглупяват... Няма ги вече онези заклети фенове на марката (на само за ФИАТ, това важи дори за БМВ), които ще купят и карат някой модел само защото е от определена марка, без значение колко струва. Не бива да се подценява фактора Корея в лицето на КИА и Хюндай.
Та в този ред на мисли на Маркионе не му беше лесно, той гледаше повече през призмата на мениджмънта и залагаше на американския пазар, затова загуби европейския... Тук има един малко известен факт, свързан с излизането на ФИАТ от кризата и решението на въпроса с милиардите задължения - китайския фактор. Маркионе реши въпроса по класически за стария Аниели начин (навремето като изпаднел в криза ФИАТ, Аниели хващал самолета до някой от неговите приятели като Кадафи и Брежнев и ФИАТ излизал от кризата, а в съответната страна почвали да се произвеждат ФИАТ-и). Но Маркионе не прие изцяло китайското партньорство в пълен обем както му предлагаха китайците и може би сбърка. Сега, освен вливането на Крайслер, ФИАТ можеше да има друга, по-сериозна перспектива... оставаме с надежда, че новото ръководство ще стабилизира най-вече моделната гама и ще се появят нови модни икони от Италия... макар в ерата на СУВ-итата това да е трудна мисия, но ако италианците не могат, на се сещам кой може...Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар