Не съм съгласен,че старият дизел е кофти,барака и за скрап.Семейната ни кола е Citroen Xsara 1.9TD 90 к.с. 1999г. климатик.Външният и вид е топ,двигателят и е ЧУК колата влиза в сервиза само за стандартно обслужване демек смяна на консумативи масло,филтри,ремъци,ролки и т.н. Не пипа грам масло,супер икономична върви като за световно.140ги вдига за нула време с лекота не се усеща кога.На 195 000км е а е като нова вътре вън двигетел и всичко.Тоя ситроен е кола за каране не за обслужване.Трябва ми кола като него да сипя нафта да я ослужа 1-2 годишно или на определените километри музиката до дупка и ГАЗ.Това,че е 1999-2000г нищо не значи или пък,че е 1000-1500лв.Това не са празни приказки говоря от опит.Съединителя е оригиналния не е баран двигателя мърка като КОТЕ тая кола не влиза в сервиза или в моргата както някой колеги се изразиха
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добра ли е колата
Collapse
X
-
Колега интересува ме двигателя как е добре ли работи гори ли масло има ли някакви дефекти и нещо да се прави по него.Ако не е тайна ако може сподели защо я продаваш като цяло и за тази цена.И като цяло ми разкажи малко повече за колата дай повече иkфо https://www.cars.bg/offer/c2575362 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...5&slink=77fo56 двигателя е топа. Това,че двигателя е смотан и е стар и труден за поддръжка и едва ли не е за боклука и ще се набутам са заучени фрази които сте чували.Има ли ли сте такава кола че говорите така.Няма лоша кола има зле поддържана.Колата я имаме 6-7 години вече и за тоя период влиза в сервиза за консумативно обслужване без което не може и ДИЗЕЛА ОТ 2018ГОДИНА Колега пиши ми на личноПоследна редакция от nikkon; 01.06.2018, 23:10.
Коментар
-
Веселяци сте ми!
Има коли и коли.
Аз като си продадох Капата за 700 лв, кво?
Комшията, на който я "подарих" където ме срещне, ме черпи! Кара си я човекът, без ядове. А то само гумите ѝ струваха повече, да не говорим за новия съединител (600 лв) и метановата уредба.
На скрап сигурно повече щях да взема.
Има за 1300 лв и читави коли, и то не малко. Просто на тия коли цената им е такава.
П.П. HGT-то на брат ми, перфектно, с метан и много екстри, го дадохме за 1250 лв. Още ме боли за него специално, ама такъв е пазара, пък няма как чорба да ги правим 100 коли...
Успех на младежа! Не го плашете момчето, колата е просто вещ.
Коментар
-
В крайна сметка всеки спрямо чергата си. Просто човек трябва да е наясно че в кола за 1000 лева ще трябват може би още толкова да се вкарат за да е в добро техническо състояние. А добро техническо състояние е доста разтегливо понятие в зависимост от човека .
Основно обслужване на JTD мотор е около 400-500 лева (ремъци + масло и филтри+майстор). И гуми ако трябват 300-400 лева. Със сигурност и нещо по спирачките ще трябва.. 1000 лева. Окачването не го броя, съединител също.
То кола и за пет бона да вземеш горните разходи са ти гарантирани ако искаш да ти е спокойно. Затова се гледа да няма ръжда, да няма удари, мотора да мръка.. другото не е страшно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар