nikkon написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добра ли е колата
Collapse
X
-
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
-
Като чуя "Дизел" и ми настръхва козината по гърба.
Има едни думички като
"Помпа на Конумрейлия",
"Клапан на конумрелия"
"Турбо"
"интеркуууулер с маркучи"
Всяко едно от тези ужасявяшти чудовишта е като гилотина над главата ти и
като каже "прас" и айде пестин лева заминаха.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
https://www.carmarket.bg/fiat-marea-...pe_id=4&sort=1 за тази какво мислите колеги най вече ти ogi28b
Коментар
-
nikkon написа: Преглед на мнениетоhttps://www.carmarket.bg/fiat-marea-...pe_id=4&sort=1 за тази какво мислите колеги най вече ти ogi28bA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
nikkon написа: Преглед на мнениетоhttps://www.carmarket.bg/fiat-marea-...pe_id=4&sort=1 за тази какво мислите колеги най вече ти ogi28b
Това беше шега и ако си се успокоил от бурния смях, можеш да дочетеш мнението ми, вече сериозно. Ако наистина си решил, че ще купиш точно Мареа дизелова, си запиши следното:
* задължително двигателят трябва да е common-rail - система (обща рейка, за да сме в тон и с правилата на форума)
* двигател ТД 100 - 100 конски сили, вгражда се на моделите от 95-та до 98-ма, включително. Този двигател НЕ Е с обща рейка. Той е по-стара концепция. При добра поддръжка може да работи много добре, дори на стотици хиляди километри. Но все пак - безсмислено е.
* двигател JTD 105 - 105 к. с. - от 98 до 2000. Това е двигател с обща рейка. Отговаря на стандарт Евро 2. Най-разпространен, включително и моят Фиат Брава е с такъв.
* двигател JTD 100 - 100 конски сили, двигател отговарящ на еко-стандарта Евро 3, вгражда се от 2000 до 2001, също е с обща рейка. Влиза в графата "до 74 киловата" и данъкът му е евтин
* двигател JTD 110 - 110 конски сили, само в Мареа (не се вгражда в Браво и Брава), Евро 3, обща рейка, може и да бъркам, но мисля, че се вгражда само през 2002-ра година в последните модели на Мареа, преди да слезе от линията.
Търси само двигател по технологията "комън рейл" - обща рейка. Най-бързо и лесно се разпознават по кората на двигателя - пише Fiat TD на старите двигатели, които ще избягваш. На новите пише FIAT JTD. Иначе гледай кода на двигателя изписан на металната табелка, по него също лесно се разбира. Загледай снимката на двигателя на тази и ще видиш TD след надписа FIAT на кората на двигателя.
Конкретно за линка, който си посочил - задрасквай я тази обява. Освен ако не реши човекът да я продаде за 499 лв с подарък зимни гуми и пълен резервоар + прехвърлянето от него.
Е*аси, моята Брава е в добро общо състояние, с хубави алуминиеви джанти, даже има гуми, които са кръгли и са на джанти, хубави ксенонови фарове, на които съвременни коли могат завиждат, климатикът също е в перфектно състояние, акумулатор на 1.5 години с оставащи още 2 гаранция, двигател, скоростна кутия, окачване.... всичко е топ, само едни свещи имам за смяна, но така е от 5 години и си пали до -10 без затруднения. Виж, на -15 вече водим преговори по няколко минути, но накрая пак я убеждавам да запали. И някак ме е срам да поискам повече от 1000 лева ако реша да я продавам, а някви искат по 1500 лв за TD 100.
Коментар
-
Моето жтд, което е на 330 000 км и му сипвам обикновена нафта от коя да е бензиностанция, не му слагам добавки никакви и ходя в райони, където си пада до -20 и под това редовно- пали винаги от първия път и само с едно подгряване. Е, в началото работи много зле, но не се е налагало да подавам газ, за да задържи оборотите и след 5-6 сек. изчиства. Моторите са страхотни, но просто си искат понякога поддръжка, я демпферна шайба за 200 лв, я ремонт на компресор на климатик за толкова, я дебитомер, регулатор налягане и т.н., все неща несъвсместими с 20 лв.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Тая кола...какво да ти кажа....тоз таралеж не бих си го сложил в гащите.
Колата не е лоша, но комънрейла дори дребни ядове да има, действието изваждане първо няма да си го спестиш, второ-винаги става дума за значителни суми. Тръгне ли към скрапа, трудно ще я върнеш обратно. А тази само като гледам снимката, не само е тръгнала, ми вече е аха да пристигне.
Коментар
-
В крайна сметка, всеки трябва да мине по този път. Колегата е млад и леко наивен. Ще се парне и ще се научи. Сега гледа на повечето коментари като хейтване, но след време ще размисли.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Единствената причина да взема дръгел за илядУ пари и то дизел е да имам изобилие от крадена нафта. Тогава всеки ремонт, а такива ще има, ще са като подарени... Или ако си правя ремонтите сам, ама пак си трябват пари за части....
Най - добре да се съберат още пари и да се вземе нещо читаво като му дойде времето.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоТихо тихо, добре че гледа Марея.
Представяш ли си да заглеса някоя 147ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар