Днес бях в Тойота и си побъбрихме там с пичовете - определено е намаляло търсенето за нови дизелови Тойоти и се е увеличило търсенето на бензиновите. Според мен ни чака същото като в Германия с около 2 години закъснение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ще се срине ли пазарът на дизелови автомобили и в България?
Collapse
X
-
Airfan написа: Преглед на мнениетоДнес бях в Тойота и си побъбрихме там с пичовете - определено е намаляло търсенето за нови дизелови Тойоти и се е увеличило търсенето на бензиновите. Според мен ни чака същото като в Германия с около 2 години закъснение.
Коментар
-
А току що произведените (на склад) и тези които в момента се произвеждат и тепърва ще се произвеждат, те какво, за скраб ли ще отиват..?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Ясно е, че всичко е политика и за пари. Няма как премиум автомобили да отидат за скрап. Мисля, че в България нещата ще станат постепенно, ако изобщо станат. Ще се снишим по бай Тошовски и те така... Данъкът за стари и замърсяващи автомобили няма да бъде вдигнат драстично, защото няма да има кой да го плаща. Въвеждането на еко стикери - напълно е възможно да ги въведат, примерно след година. След това някои по-големи градове ще гласуват, че в дни с голямо замърсяване в центъра на града няма да бъдат допускани коли, които нямат съответния стикер. И това ще е мярка, която ще важи за 2-3 града в 2-3 дни в годината. А пък как ще се следи за спазването ѝ, е съвсем отделна тема. И някога, в едно много по-далечно бъдеще (поне 10 години), може би някои градове ще забранят изобщо движението на коли под определен еко стандарт.
Аз така ги виждам нещата. Напълно е възможно да има и съвсем различен сценарий. Но мисля, че тук властта няма да посегне решително на старите и замърсяващи коли. Защото знае, че за българина колата е повече от член от семейството...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Пазарът на дизели няма да се срине поне докато двигателите с вътрешно горене съществуват. Това че някъде си не разрешавали да се кара в града с дизелов автомобил няма да спре хората да си ги купуват и да си пътуват с тях на дълъг път, защото повечето хора на запад не ползват личния си автомобил за градско пътуване, за разлика от тук, където и до тоалетна палят старата си кошница. Разбира се ще намалее търсенето на такъв тип автомобили, но винаги ще се купуват докато се предлагат. В България да не говорим, че регулации и забрани за дизелови автомобили сигурно няма да има още дълго време, така че пазара на дизели няма да се промени много, много. Просто бензиновият агрегат е предпочитан от повечето българи, понеже зимата се представя по-добре, особено при каране на къси разстояния до тоалетната, каквито прави българинът.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
Сега погнали и Опел слет другите набедени
Нали диагностика се прави с външен тестер и си няма нищо общо с марката и модела кола
Катво значение имма какви са техническите данни от фирмата на аколата
те може да се променят дори и на нови коли след 3 или 4 месеца
https://business.dir.bg/kompanii/pod...vite-dvigateli
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар