Аз, например, карам по-активно от 2 години, и да си призная, се случва да не мога да преценя добре паркомястото, и слизам да погледна особено отзад колко място ми остава, няма абсолютно нищо срамно в това. Но с упражнения ще придобиеш повече опит, ще свикнеш с габаритите на колата, не се отказвай, и най-важното - не се притеснявай, защото притесниш ли се, става по-лошо. По себе си съм забелязала, че почвам да правя грешки. Примерно - тръгвам да паркирам назад успоредно, правя колона зад мен (съжалявам, че не мога да паркирам като момичетата с Минито от телевизионната реклама на едно кафе ), и за да не бавя другите, 9/10 пъти не захождам както трябва. Така че - спокойствие и много упражнения, ще свикнеш!
Ето как паркирам аз.
Първо се изравнявам с предната кола. После с пълен десен тръгвам назад докато в лявото огледало не видя десния фар на колата зад мен и почвам да въртя волана до пълен ляв като същевременно продължавам да давам назад. При пълна лява позиция на волана вече съм на мястото. После изправям и оправям дистанцията между колите. Това е.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Хм, добър съвет, ще го изпробвам и аз. Иначе има всякакви такива хитринки, помагащи при успоредното паркиране, но според мен най-добре е като се свикне с габаритите на съответната кола, вече почваш да усещаш кога точно да завъртиш волана и да изправиш, въпреки че всяка ситуация е различна спрямо друга.
Явно е и поради двете причини.
Снощи до късно четох книжката на зафира и там точно заслепяване бяха посочили като основен фактор.
Сигурно, на Стилото сменях шофьорското огледало, че имаше ужасна мъртва зона. Имаше 3 вида- изпъкнало само след делителя, т.е. в най-лявата си част, изпъкнало цялото и обикновено, както е оригиналното. Всички са си затъмнени против заслепяване по принцип.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Интересно как ги учат младите шофьори в днешно време, важното е да им вземат парите, а на времето имахме маса часове, не помня колко , но по средата на курса имаш вътрешен, ако не минеш вземаш допълнителни часове. Моите деца когато караха курса ги учих и аз допълнително на паркиране, тръгване /особено по нагорнище/, бавно каране като за парад /не мислете че е толкова лесно/ и т.н. Цялата работа е в практиката и без паника какво може да стане. Кто цяло още едно предложение: отиваш на една поляна, забиваш колчета и тренираш софийското и гаражно паркиране, ще си отбележиш визуално къде ти е колчето спрямо дадена точка на колата и ще свикнеш.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар