Тоест ти харесваш автомобила, но не харесваш отношението на АИ?
На мен ми е малко съмнително за тоя пробег 40 00км. Не ми се струва тези коли да са били служебни, и дори да е така са минавали по 20к на година, което си е нормален пробег за семейна кола вече. А и са няколко бройки 2-3-4 май. Да не би да ги връщат хората и да търсят я дизел, я друг модел?
Примерно ето ти една служебна кола tipo да видиш какъв е пробега за 2г - 2017та първа рег. вече е на 100к.
https://www.autoscout24.bg/objava/fi...d214?cldtidx=1
дет се вика на тия тука в БГ за 40к км са им сменили маслото 2пъти (а може и 1път :D), демек тамън са разработени. Ще взема да им пиша да ги питам каква сервизна история имат, и от кой ги връща.
Но примерно ремъци, ролки, спирачки сигурно ще се сменят чак на 100к, а както знаем по-големите ремонти почват от 200к нагоре, аз ако минавам 15-20к на година такъв пробег няма да стигна с тая кола изобщо... ще му мисли слудващия собственик.
Аз разсъждавам така (па може и да греша) Сегашната ми кола е на 330к км и не мисля, че ще се чупи по-малко от нова на 2г и 40к км. Дет се вика тука за последните 2г към дал 4000лв за обслужване и поддръжка, което се пада по 180-190лв месечно, та тая ако е на 164/мес поне да карам нова кола за същите пари. А и ми писна да се дупя пред блока да си сменям сам нещата понеже в сервизите си оставят ръцете. Не, че в АИ няма да е същото, ама поне се надявам да ги посещавам само за годишно обслужване по 1път на 12м :D
На мен ми е малко съмнително за тоя пробег 40 00км. Не ми се струва тези коли да са били служебни, и дори да е така са минавали по 20к на година, което си е нормален пробег за семейна кола вече. А и са няколко бройки 2-3-4 май. Да не би да ги връщат хората и да търсят я дизел, я друг модел?
Примерно ето ти една служебна кола tipo да видиш какъв е пробега за 2г - 2017та първа рег. вече е на 100к.
https://www.autoscout24.bg/objava/fi...d214?cldtidx=1
дет се вика на тия тука в БГ за 40к км са им сменили маслото 2пъти (а може и 1път :D), демек тамън са разработени. Ще взема да им пиша да ги питам каква сервизна история имат, и от кой ги връща.
Но примерно ремъци, ролки, спирачки сигурно ще се сменят чак на 100к, а както знаем по-големите ремонти почват от 200к нагоре, аз ако минавам 15-20к на година такъв пробег няма да стигна с тая кола изобщо... ще му мисли слудващия собственик.
Аз разсъждавам така (па може и да греша) Сегашната ми кола е на 330к км и не мисля, че ще се чупи по-малко от нова на 2г и 40к км. Дет се вика тука за последните 2г към дал 4000лв за обслужване и поддръжка, което се пада по 180-190лв месечно, та тая ако е на 164/мес поне да карам нова кола за същите пари. А и ми писна да се дупя пред блока да си сменям сам нещата понеже в сервизите си оставят ръцете. Не, че в АИ няма да е същото, ама поне се надявам да ги посещавам само за годишно обслужване по 1път на 12м :D
Коментар