Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ето ме и мен с новото Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    И какво го правиш маслото след смяната му?
    Имам двор и 200 литра варел и след това викам да ми го точат - 50 стотинки на литър.
    Иначе 1 приятел в блок си е взел 25 литрова туба от авто-препарат. Изхвърлят ги в кофите на автомивките. Пълния си я с няколко смени на маслото и после отива да я източи и пак печели по 50 стотинки на литър.
    За източване се ползва леген с чучур за по-лесно пресипване, струва по 15-20 лв. в повечето магазини може да се намери. Комплект за почти всички пробки на втомобили е към 10-15 лв., инструмент за сваляне на масления филтър също е около 10лв, освен ако не е с пластмасова капачка и трябва с камбана и пак камбана на бройка за гедоре е около 4-5 лв.
    Ентусиаст ли си ще си купиш инструменти и ще си ръчкаш, ако искаш да минаваш тънко, иначе отиваш и си плащаш и не се знае какво ти правят с колата.
    Последна редакция от mell0; 26.10.2018, 19:59.
    Fiat Bravo II 1.4 16v
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
    Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

    Коментар


      #77
      Имам двор и 200 литра варел и след това викам да ми го точат - 50 стотинки на литър.
      Иначе 1 приятел в блок си е взел 25 литрова туба от авто-препарат. Изхвърлят ги в кофите на автомивките. Пълния си я с няколко смени на маслото и после отива да я източи и пак печели по 50 стотинки на литър.
      За източване се ползва леген с чучур за по-лесно пресипване, струва по 15-20 лв. в повечето магазини може да се намери. Комплект за почти всички пробки на втомобили е към 10-15 лв., инструмент за сваляне на масления филтър също е около 10лв, освен ако не е с пластмасова капачка и трябва с камбана и пак камбана на бройка за гедоре е около 4-5 лв.
      Ентусиаст ли си ще си купиш инструменти и ще си ръчкаш, ако искаш да минаваш тънко, иначе отиваш и си плащаш и не се знае какво ти правят с колата.
      Много интересно кога ще си ръчкаш като си на работа 24/25/26 дена от 5:30 до сутринта до 19 вечерта и разполагаш с 8 плочки пред блока за паркинг.

      Коментар


        #78
        То тогава нямаш време да се занимаваш и с майстори, с нищо няма да имаш време да се занимаваш, това е убийствено работно време. Ако работех така, не само, че нямаше да съм ентусиазиран да си ръчкам по колата, Ами сигурно и да живея. Това си е живо мъчение.
        Fiat Bravo II 1.4 16v
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
        Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

        Коментар


          #79
          То тогава нямаш време да се занимаваш и с майстори, с нищо няма да имаш време да се занимаваш, това е убийствено работно време. Ако работех така, не само, че нямаше да съм ентусиазиран да си ръчкам по колата, Ами сигурно и да живея. Това си е живо мъчение.
          Дам парите пред всичко Само на пара мога да се усмихна....
          Че даже и след работа трябва да ходя на фитнес

          И работи по 3 часа след работното си време… Ако то е регламентирано 8 часа – работи 11 часа.Това е дяловият капитал в живота!Ако работиш 15 часа, ще забогатееш. Ако пък отделиш и един час на денонощието за бъдещето – ще си богат
          Аз ще забогатея

          Коментар


            #80
            Беше колега, но сега вече не е.Само 6 години след Мареата, Опел предлага Астра H със нашия двигател 1.9 и легендарния 1.7 на Исузу и колата наистина си струва.Няма да споря кой е по-добър двигател, за мен всеки си има + ве и -си.1.7-прост нисък данък,1.9 120коня прост, върви добре.1.9 150 коня сложен върви много добре.Но тук вече не става да си при кварталния майстор.Тук си в официален сервиз със сметка за труд, части и ДДС.Ама на бензиностанцията сипваш нафта догоре и си свиркаш.
            Абсолютно съм сигурен, че единственият легендарен двигател е TDI, барабар с неговата "уникална крива на натоварване"! Колега, ти сигурен ли си, че си от Перник?!
            Последна редакция от slonikon; 27.10.2018, 02:31.
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #81
              Забравиха, че когато Фиат и Алфа слагаха къмън рейл, ВАГ още не знаеха какво е това и бутаха дюза-помпа няколко години.
              Fiat Bravo II 1.4 16v
              Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
              Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

              Коментар


                #82
                Забравиха, че когато Фиат и Алфа слагаха къмън рейл, ВАГ още не знаеха какво е това и бутаха дюза-помпа няколко години.
                То реално това помпа дюза е аналог на кон умрел... Даже и го даваха като по икономично и точно (дюза по доза впръскване) Обаче сложно за ремонт май и не можеха да ги правят в началото и предразположени за ремонт и към чупене чупене на двигателя.... Буквално... Май и със със ресурс на 250 000 иска ревизия да двигател и дюзи...
                250 000 за дизел той тепърва е разработен.

                Коментар


                  #83
                  Да колега.Колкото и да ви е чудно в Перник и областта се карат предимно Опели.Има и Голфчета, но след легендарния Голф 2, другите не държат цена.От групата на Фолксвафен се карат предимно Пасати, заради багажника.Багажника е основната движеща сила, ако ме разбирате.И нашият Опел затова го търкаляме.Има багажник с мъничко по-малък от Т-серията на Мерцедес.Харчи 5.1 на 100 дизел.(По истинска магистрала слиза и до 4.7 по компютър).Катери се по-добре от баба Брава 1.6,бензин и има екстри на стар Мерцедес или американка-темпомат, завиващи ксенони.Опела е споделена кола.Плюсовете са му:Нисък данък и гражданска, добра мощност до 110км/ч.Минус:тотално неремонтопригоден.Добре, че има хора като вас и в Опел форума, които карат основно дизели и предлагат ниска цена за поддръжката им.Ще спомена само, че смяната на маслото е двойно по-евтино с масло, което ти си избереш, отколкото в сервиз за масла.
                  Последна редакция от Юли; 29.10.2018, 10:40.

                  Коментар


                    #84
                    Дачия Сандеро -Паля, тресе, три цилиндъра ужас. Тръгвам, няма сила докат не тръгне турбината. Къса, малка, друса. Багажник няма. Интериор грозно, има бутони от Рено 98г. Външен вид- не променен от 5-6 години. Цена 23000лв. Как изобщо сравняване дачия с фиат. Дачия може да сравните с Лада. Само дето Ладата вече е по-хубава. Пежо 301, Ситроен Ц елийс, Шкода Рапид тези може. Но за 24000лв са с три цилиндров мотор. Колеги първо тествайте, после сравнявайте. Има много смешни коментари.

                    Коментар


                      #85
                      Единственно немога да се съглася за външния вид.Всичко друго е почити така.Карам вече 1г. и 6м. Несъм очарован,щом предпочитам да се кача на моята 17г. кола пред Дачията.
                      Три цилиндъра,слаб мотор.Чудо е да тръгнеш да изпреварваш камион който се двии с 80-90км. Евтина пластмаса която дрънка от първия ден, висок разход на горово. За мокета(не е точно мокет де) дялън с ножа по трудово.Въобще това недоразумение за личен Автомобил е наказание. За слубени стават,караш 5 г. и хвърляш,ааааа тук в България им се радват много кът си купи Дачия втора ръка. С две думи УЖАСЕН автомобил. Моята е Dacia Logan MKV.

                      Коментар


                        #86


                        Днес получих покана да се запиша за пробно шофиране, което може да продължи до 48 часа.
                        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                        Коментар


                          #87
                          Айде да се включа относно плюенето по Дачия-та... вече 4 месеца притежавам Логан МЦВ обаче дизелче ... купих го от магазина и успешно замени Фиат Крома... че е евтина, евтина е откъм пласмаси особенно... но същото мога да кажа и за 7 годишната ми Крома честно казано
                          Разхода е осезаемо по хубав (което е и нормално де, Кромата беше 150 коня, дачията е 90).
                          В градски условия е в пъти по приятна за каране, понеже е с около 300 кила по лекичка.
                          Дизеловия мотор си има душичка, с уговорката че се кара в обороти... извънградско си иска скорост надолу ако тръгнеш да изпреварваш.

                          Може би ако бях разбрал че Фиат ще вадят Типо комби сериозно щях да се замисля ... но въпреки това Дачията ми дава всичко което исках от новата ми кола (а това е да не се налага да търся "майстор" който да отстрани поредния завъртян проблем).
                          Стило1.6 16v -харчи много, не върви ама поне изглежда адски добре
                          Крома 1.9 150к.с. - семейния кораб

                          Коментар


                            #88
                            Карал съм такава Дачиа за малко, но и съм я разглеждал обстойно. Кромата е доста солидно направена отвътре. Това, че може да се чува леко тропане на пластмасите е нормално, когато някой е изпочупил всичко, като е свалял, или просто имаш лош късмет и щипките са се разпаднали с времето от вибрациите. Моето Браво не тропаше изобщо, докато не свалих корите да сменя високоговорителя и от българска икономия да спестя от шишки, сложих старите и тропаше, но бързо се оправи проблема след смяната им. При Дачиата този проблем си го има още от купуването, не знам, дали, защото си я купил нова и сега не го чуваш, ама като посвикнеш и като покараш малко ще чуеш как тропа навсякъде. Дачиата си е кола, като кола, върши ти работа, но не може да се сравнява с доказани марки в този сегмент, като например Фиат и Фолксваген, особено като конструкция, дизайн и иновации. Тя е френско помярче, чака да и дадът нещо, иначе само и текат лигите.
                            Последна редакция от mell0; 13.11.2018, 10:58.
                            Fiat Bravo II 1.4 16v
                            Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                            Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                            Коментар


                              #89
                              Stefanaki написа: Преглед на мнението


                              Днес получих покана да се запиша за пробно шофиране, което може да продължи до 48 часа.
                              Това обаче е за Германия, нали? Мен първоначално от АИ ми казаха, че във Варна ( от Шумен съм ) нямат тест-драйв и най-близко е в Бургас. Миналата седмица ми се обадиха, че вече можело и във Варна и даже и в съботен ден. На всичкото отгоре явно имат залежали Типо комби на склад и цената е около 21 800 лева ( по спомен ). Става въпрос за 1,4 95 коня. Аз обаче вече обслужих старата си Лагуна, понеже от Дачия не ми обърнаха абсолютно никакво внимание относно тест-драйв, а да си вземам отпуск и да ходя до Бургас ми се видя излишно. Тоя двигател 1,4 бензин 95 коня нова разработка ли е или го има и на предишни модели. Някой може ли да сподели наблюдения относно здравина, пъргавина и т.н. Това 1,4 ми се струва слабичко, особено за комби, но карам основно дизели и може да бъркам. Единственият бензинов двигател, над който имам повече наблюдения е 1,2 75 коня на Фиеста. Честно казано беше много слаб дори и за малката Фиеста.

                              Коментар


                                #90
                                1.4, 16V, 95 коня не е нов мотор. Той се вгражда на Гранде Пунто, Линеа, Браво2. Мотора, само по себе си не е слаб, но е важно в какво купе ще го сложат. В конкретния случай за Типо мисля, че ще е слаб. Лично аз не бих взел Типо с такъв мотор.
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
                                Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

                                Коментар

                                Working...
                                X