Съгласен съм с Bo ,нищо общо между новото Типо и Бравата-2 освен емблемата.Като нов модел не се доближава и грам като интериор и външно до по-качествения стар модел.Все едно гледам излъскан турски Тофаш.За мен пълно фиаско и гавра с италианския дизаин.Лично аз , ако ще купувам нов Фиат за тези пари бих си взел Пунто с фабрична газ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ето ме и мен с новото Типо
Collapse
X
-
Хаха, както каза колегата по-горе, направо ми секнахте желанието. Щом във Фиат форум се плюе толкова по новото Типо, значи трябва да се пропусне. Иначе, от Дачия наистина съм удивен. Имаме над 15 такива коли, всичките 1,5 dci 75 коня. На абсолютно всичките са сменяни само консумативи. Лично ги гледах преди две седмици някъде, че ми трябваше една справка. Някои от тях се карат и по черни пътища даже и не се щадят. Интересното е, че дори пластмасите им не хлопат, скърцат и т.н. Вярно са дървени вътре, спор няма, но за парите си са екстра. Решил съм колата задължително да е нова, понеже ми писна да поддържам барутници, които да ми излизат на цената на нов автомобил. Най-мразя да се занимавам със сервизи и "майстори", които редовно си оставят ръцете по колата, иначе взимат пари като за ремонт директно в завода. Карам по около 15 хил. км. на година, така че след 10 години автомобилът ще е на 150 хил. км., т.е. с нормална поддръжка би трябвало съвсем спокойно да си изкара 10-15 години. Предимството е, че карам нова, стегната кола и не мисля утре какво ще й се счупи. В момента карам Лагуна 2 и въпреки, че съм налял доста пари в нея, возията й е по-зле, отколкото на Сандеро. Тойота Корола хич не е лош вариант, но тя е само седан, а аз държа на комби. По тази причина отпада и Пежо 301. Обичам да мога да си върша работа с колата и да съм сравнително независим. С Лагуната, макар че е хечбек, обзаведох цяла къща и продължавам да си транспортирам доста обемни неща. Шкода Рапид ми се вижда малка, дори в комби вариант, а и е по-скъпа. Дачия Лоджи ми се струва перфектна, само дето никъде не мога да я покарам. Комбито на Типо също ми се видя приемливо, но явно не си заслужава. Пък и както предполагах никой не ми се обади от АИ за тест-драйв, както уж се бяхме разбрали. Първоначално даже ми предложиха да покарам умопомрачителните 3 км.!!! Човек ще си каже, че у нас новите автомобили вървят като топъл хляб и продажбите направо валят. Зорлем те отказват като клиент.
Коментар
-
Това с връщането не е оферта. Не съм се интересувал от конкретни условия на Фиат, но схемата е долу-горе следната: Вкарваш първоначална вноска и след това плащаш някаква месечна такса, която е изпилена за сметка на остатъчна стойност, която трябва да заплатиш, ако да речем след 5г. или колкото е срока решиш, че вече не искаш Фиат или каквото караш. Освен това трябва да върнеш автомобила в близък до нов вид, защото той после отива на вторичен пазар и трябва да се продаде. Всички повреди официалният сервиз ти ги фактурира на доста солени цени.
Коментар
-
Nasko написа: Преглед на мнениетоТова с връщането не е оферта. Не съм се интересувал от конкретни условия на Фиат, но схемата е долу-горе следната: Вкарваш първоначална вноска и след това плащаш някаква месечна такса, която е изпилена за сметка на остатъчна стойност, която трябва да заплатиш, ако да речем след 5г. или колкото е срока решиш, че вече не искаш Фиат или каквото караш. Освен това трябва да върнеш автомобила в близък до нов вид, защото той после отива на вторичен пазар и трябва да се продаде. Всички повреди официалният сервиз ти ги фактурира на доста солени цени.
Карал за 15 г само нови фиати... По 5 г демек 3 фиата сега е на линиа.
Дадох само 8000 преди много години за първоначалната вноска и от тогава само месечна.
Като минат 5 г и е изплатя им е връщам те ми приспадат и ми дават нов Фиат... И никога кола не съм ремонтирал ... И да стане нещо има гаранция.
15 г има вноска само нови коли кара...
Линеата беше на 350 000 и нямаше да тропа и лопа и возеше меко като Мерцедес....
Коментар
-
fifo td 100 написа: Преглед на мнениетоКакви ми каза един бакшиш ...
Карал за 15 г само нови фиати... По 5 г демек 3 фиата сега е на линиа.
Дадох само 8000 преди много години за първоначалната вноска и от тогава само месечна.
Като минат 5 г и е изплатя им е връщам те ми приспадат и ми дават нов Фиат... И никога кола не съм ремонтирал ... И да стане нещо има гаранция.
15 г има вноска само нови коли кара...
Линеата беше на 350 000 и нямаше да тропа и лопа и возеше меко като Мерцедес....
Коментар
-
Слави, човекът каза, че са идеални и не лупкат...
Сега сериозно, карал съм новото типо, като кола под наем и няма сила дето да ме накара да купя дачия вместо него...Последна редакция от todorakiggg; 23.10.2018, 20:29.
Коментар
-
Nasko написа: Преглед на мнениетоПървоначално даже ми предложиха да покарам умопомрачителните 3 км.!!! Човек ще си каже, че у нас новите автомобили вървят като топъл хляб и продажбите направо валят. Зорлем те отказват като клиент.
Коментар
-
Nasko написа: Преглед на мнениетоХаха, както каза колегата по-горе, направо ми секнахте желанието. Щом във Фиат форум се плюе толкова по новото Типо, значи трябва да се пропусне.
В момента не се сещам дали съм правил пробно шофиране на нов автомобил в България, но в Германия до сега съм получавал такъв минимум за ден, а няколко пъти и за уикенд. Та дори шофиранео на предоставените от дилърите по време на панаир автомобили са с продължителност около 30мин. и понякога са за над 50км.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар