vnukata написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с доставка от Emag (с Еконт)
Collapse
X
-
Dacia Duster 1.6 4WD
-
Извинявам се имах предвид мобилните им куриери, при тези в офисите и на мен ми се е случвало несъответствие при пратка и в подобен случай моя куриер се обажда на продавача и оправихме нещата. При предплатена стока във фирмата, в която работя ми карат кашони с ПРЗ . Случката е следната - фирмата е платила препаратите, идва ми стоката и има несъответсвие при бройката в кашона, куриера ми казва "съжелявам аз само разнасям където ми е зададено" . В този случай реално е виновен продавача на който му е предплатено, но куриера пък от своя страна вдига рамене и нищо не може да направи... Преглътнах го и реших да не се натоварвам излишно, защото липсата беше за 5 лв, но ако беше голяма цифра какво става в случая незнам и аз, не ми се е случвало.
Коментар
-
Днес пристигна и моята от Емага и аз нокога не съм имал проблеми с тях.Но винаги отказвам куриерите предпочитам до офис.Хем си оглеждам всичко внимателно и по-важно ходя когато на мен ми е удобно.Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
Чак пък да е читав магазина ... До ония ден бяха вписани в КЗП като проблемни и ненадеждни.
И като бавите куриер не си мислете,че сте най-великите.Мисълта ми е имате си време,което може да разгледате пратката.То е 15 мин за ЕКОНТ и 10 за СПИДИ.Винаги трябва да ви оставят копие на товарителницата ! На другите се подписвате за тях.През декември наистина голяма част от пратките се губят и бавят по трасето ... Иначе специално емаг е малко кофти,защото от доста време са нещо като дистрибуторна платформа.Разни различни продукти се продават от различни фирми.Онлайн мол с магазини в него и всеки е с различен ден на доставка и условия съответно и се получават страшни обърквания.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
С Emag много, ама много хора имат подобни проблеми.
А върха на сладоледа беше, когато върнаха на един приятел вместо телефон само зарядното му, а телефона беше пратен на гаранционен сервиз. Грешката му беше, че подписа пратката, която беше без преглед. Три месеца ходи по мъките, но най-накрая си върна телефона.
Ужас е с тия румънци...аз не съм пазарувал, но и не смятам да пазарувам от тях като виждам около мен колко хора си изпатиха.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа: Преглед на мнениетоС Emag много, ама много хора имат подобни проблеми.
А върха на сладоледа беше, когато върнаха на един приятел вместо телефон само зарядното му, а телефона беше пратен на гаранционен сервиз. Грешката му беше, че подписа пратката, която беше без преглед. Три месеца ходи по мъките, но най-накрая си върна телефона.
Ужас е с тия румънци...аз не съм пазарувал, но и не смятам да пазарувам от тях като виждам около мен колко хора си изпатиха.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Просто споделям. Забранено ли е ?
Колко са много много - ами от пет години насам по 2-3ма на месец. Смятай си ги . Може някой месец да е било всичко наред. Не им водя статистика и не ме интересува. Просто около мен всички са болни на тема да пазаруват онлайн и си водя някаква кръчмарска статистика и гледам сеир. Българска черта - какво да се прави
Последно преди седмица един съсед получи ютия Тефал без гаранционна карта от тях и без ръководство за употреба и сертификати. Според теб това нормално ли е ?
Не ми отговаряй - ясно е, че не е== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Ясно е, че пишеш, колкото да не заспиш и че не си пазарувал от тях . В секция "Моите гаранции" в акаунта ми стоят валидните гаранционни карти за всички покупки от Емаг. Освен това имат и безупречна политика за връщане на всяка закупена стока в законоустановените срокове. И всичко е само на един клик разстояние в акаунта.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Супер.
Значи ще им кажа на хората, когато се оплакват, че говорят колкото да не заспят
Даже може да ги насоча към теб като консултант да ги посъветваш== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа: Преглед на мнениетоПросто споделям. Забранено ли е ?
Колко са много много - ами от пет години насам по 2-3ма на месец. Смятай си ги . Може някой месец да е било всичко наред. Не им водя статистика и не ме интересува. Просто около мен всички са болни на тема да пазаруват онлайн и си водя някаква кръчмарска статистика и гледам сеир. Българска черта - какво да се прави
Последно преди седмица един съсед получи ютия Тефал без гаранционна карта от тях и без ръководство за употреба и сертификати. Според теб това нормално ли е ?
Не ми отговаряй - ясно е, че не еA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз също не съм имал проблем с Емаг - винаги са били коректни. Наскоро връщах една стока, защото не отговаряше на описанието и то беше от външен търговец. Процедурата им е супер лесна и всичко се разреши в рамките на 3-4 дни, включително изпращането на стоката обратно по куриер и превод на пари по банка.
Коментар
-
Хм...
Добре е, че има хора, които подкрепят магазина. Влак си има за всеки. И все пак аз гледам да съм обективен и да изслушвам и двете страни, за да стигна до истината, която обикновено е по средата. Да не споменавам, че гаранцията им в БГ не важи и точно тук именно от организационна гледна точка нещата са много зле, защото ако тръгнеш да си търсиш гаранцията трябва да пратиш артикула до Румъния за гаранционен сервиз. Ако е ютия, телефон, лаптоп...добре, но печка, пералня, хладилник???
И не ми става ясно щом като са толкова наред защо в нета излиза подобна информация:
http://glasove.com/categories/koment...defektni-stoki
https://bg-bg.facebook.com/izlygani.ot.EMAG/
http://www.bg-mamma.com/?topic=687700.330
http://spodeli.net/3/story-74923.html
http://www.mobilebulgaria.com/forum/...B8%D1%82%D0%B5
http://www.nekorektno.bg/2013/12/07/...2%D0%BD%D0%B8/
https://petel.bg/Klient-na-EMAG-BG--...-ot-raz__58148
А щом и КЗП са се произнесли по въпроса и са ги сложили в списък с некоректни търговци...какво да ви кажа...когато фактите говорят и боговете мълчат.
Пазарувайте си, радвайте се, дано да нямате проблеми и занапред, но все пак е хубаво да има коректна и реална информация за хората, които не обичат да се предоверяват и които гледат обективно на нещата.
Така или иначе който има акъл ще има и едно наум, който няма - тях Господ ги пази== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Виждам, че се е заформила тема "ЗА" и "ПРОТВ" Емаг. Та в тази връзка, с риск да бъда заклеймен, че пиша колкото да не заспя, ще споделя с вас горчив опит.
Преди повече от три години моят син ни подари - на мен и на съпругата ми, кафемашина закупена от Емаг. Беше на срахотна сметка - намалена от около 130-140 лв. на около 25 лв. /по спомени/. Малко преди изтичане на гаранцията машината спря да работи и съпругата ми, възползвайки се от гаранционните условия я върна за ремонт. Съответно беше приета и... три - четири месеца увъртания. В крайна сметка се оказа, че не подлежи на ремонт и ни помолиха за банкова сметка за да ни върнат парите. Та до ден днешен, след неколкократна кореспонденция - нито машината, нито парите. Пък те и едни пари... Та въобще се отказах да троша повече нерви.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоСамо за протокола, че не съм получавал никога гаранция от тях под формата на хартия както е в офлайн магазините, но както колегата спомена всичко ми е в профила в сайта им. Което за мен е по-добре от организационна гледна точка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар