Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с доставка от Emag (с Еконт)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    vnukata написа: Преглед на мнението
    Дори да беше видял пред куриер, какво има в кашоните и дори нещо да липсваше, той нищо не може да направи, просто ще си чака да му платиш и щеше да ти каже че той просто разнася и не знае какво има вътре и за да си вземеш другите пратки(двете) както си направил, пак е трябвало да платиш тази сума.
    Не е така, колега. При установяване на липса се съставя протокол за несъответствие на пратката и се отказва получаването. Когато има опция "Преглед", винаги преглеждайте пратките. Понякога самите служители на търговеца са претоварени и правят неумишлени грешки. Ако имате протокол за несъответствие, може да изисквате от търговеца да си оправи пратката и така да я получите. В общия случай, още при установяване на проблем с пратката, куриера звъни на изпращача и директно се приемат нареждания за корекция по телефона. Разговорите на Еконт се записват и се ползват за доказателство, ако някой после се отметне от разпореждането си. Ще дам прост пример-купих лаптоп от олх. При проверка на пратката се оказа, че лаптопа е със счупен корпус и липсващо парче от пластмасата. Веднага Еконт се свързаха с продавача и го информираха. Споразумяхме се за сериозен отбив от цената, платих си и си взех лаптопа.
    Dacia Duster 1.6 4WD

    Коментар


      #17
      Извинявам се имах предвид мобилните им куриери, при тези в офисите и на мен ми се е случвало несъответствие при пратка и в подобен случай моя куриер се обажда на продавача и оправихме нещата. При предплатена стока във фирмата, в която работя ми карат кашони с ПРЗ . Случката е следната - фирмата е платила препаратите, идва ми стоката и има несъответсвие при бройката в кашона, куриера ми казва "съжелявам аз само разнасям където ми е зададено" . В този случай реално е виновен продавача на който му е предплатено, но куриера пък от своя страна вдига рамене и нищо не може да направи... Преглътнах го и реших да не се натоварвам излишно, защото липсата беше за 5 лв, но ако беше голяма цифра какво става в случая незнам и аз, не ми се е случвало.

      Коментар


        #18
        Днес пристигна и моята от Емага и аз нокога не съм имал проблеми с тях.Но винаги отказвам куриерите предпочитам до офис.Хем си оглеждам всичко внимателно и по-важно ходя когато на мен ми е удобно.
        Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
        Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

        Коментар


          #19
          В крайна сметка пристигна и 3-тия колет вчера. Ноо ще си имам обеца на ухото за друг път все пак да проверявам нещата при прием за да си спестя главоболия
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            #20
            Чак пък да е читав магазина ... До ония ден бяха вписани в КЗП като проблемни и ненадеждни.
            И като бавите куриер не си мислете,че сте най-великите.Мисълта ми е имате си време,което може да разгледате пратката.То е 15 мин за ЕКОНТ и 10 за СПИДИ.Винаги трябва да ви оставят копие на товарителницата ! На другите се подписвате за тях.През декември наистина голяма част от пратките се губят и бавят по трасето ... Иначе специално емаг е малко кофти,защото от доста време са нещо като дистрибуторна платформа.Разни различни продукти се продават от различни фирми.Онлайн мол с магазини в него и всеки е с различен ден на доставка и условия съответно и се получават страшни обърквания.
            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
            Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

            Коментар


              #21
              С Emag много, ама много хора имат подобни проблеми.

              А върха на сладоледа беше, когато върнаха на един приятел вместо телефон само зарядното му, а телефона беше пратен на гаранционен сервиз. Грешката му беше, че подписа пратката, която беше без преглед. Три месеца ходи по мъките, но най-накрая си върна телефона.

              Ужас е с тия румънци...аз не съм пазарувал, но и не смятам да пазарувам от тях като виждам около мен колко хора си изпатиха.
              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

              На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

              Коментар


                #22
                Слав написа: Преглед на мнението
                С Emag много, ама много хора имат подобни проблеми.

                А върха на сладоледа беше, когато върнаха на един приятел вместо телефон само зарядното му, а телефона беше пратен на гаранционен сервиз. Грешката му беше, че подписа пратката, която беше без преглед. Три месеца ходи по мъките, но най-накрая си върна телефона.

                Ужас е с тия румънци...аз не съм пазарувал, но и не смятам да пазарувам от тях като виждам около мен колко хора си изпатиха.
                Колко точно са тези "много, ама много" хора? Един, двама или може би милион? И какви точно са "подобните" проблеми, защото аз не видях в темата нещо сериозно за проблеми с Емаг, а по-скоро за проблеми с куриерите?
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #23
                  Просто споделям. Забранено ли е ?
                  Колко са много много - ами от пет години насам по 2-3ма на месец. Смятай си ги . Може някой месец да е било всичко наред. Не им водя статистика и не ме интересува. Просто около мен всички са болни на тема да пазаруват онлайн и си водя някаква кръчмарска статистика и гледам сеир. Българска черта - какво да се прави

                  Последно преди седмица един съсед получи ютия Тефал без гаранционна карта от тях и без ръководство за употреба и сертификати. Според теб това нормално ли е ?

                  Не ми отговаряй - ясно е, че не е
                  == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                  На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                  Коментар


                    #24
                    Ясно е, че пишеш, колкото да не заспиш и че не си пазарувал от тях . В секция "Моите гаранции" в акаунта ми стоят валидните гаранционни карти за всички покупки от Емаг. Освен това имат и безупречна политика за връщане на всяка закупена стока в законоустановените срокове. И всичко е само на един клик разстояние в акаунта.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #25
                      Супер.
                      Значи ще им кажа на хората, когато се оплакват, че говорят колкото да не заспят
                      Даже може да ги насоча към теб като консултант да ги посъветваш
                      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                      Коментар


                        #26
                        Слав написа: Преглед на мнението
                        Просто споделям. Забранено ли е ?
                        Колко са много много - ами от пет години насам по 2-3ма на месец. Смятай си ги . Може някой месец да е било всичко наред. Не им водя статистика и не ме интересува. Просто около мен всички са болни на тема да пазаруват онлайн и си водя някаква кръчмарска статистика и гледам сеир. Българска черта - какво да се прави

                        Последно преди седмица един съсед получи ютия Тефал без гаранционна карта от тях и без ръководство за употреба и сертификати. Според теб това нормално ли е ?

                        Не ми отговаряй - ясно е, че не е
                        Само за протокола, че не съм получавал никога гаранция от тях под формата на хартия както е в офлайн магазините, но както колегата спомена всичко ми е в профила в сайта им. Което за мен е по-добре от организационна гледна точка.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          Аз също не съм имал проблем с Емаг - винаги са били коректни. Наскоро връщах една стока, защото не отговаряше на описанието и то беше от външен търговец. Процедурата им е супер лесна и всичко се разреши в рамките на 3-4 дни, включително изпращането на стоката обратно по куриер и превод на пари по банка.

                          Коментар


                            #28
                            Хм...
                            Добре е, че има хора, които подкрепят магазина. Влак си има за всеки. И все пак аз гледам да съм обективен и да изслушвам и двете страни, за да стигна до истината, която обикновено е по средата. Да не споменавам, че гаранцията им в БГ не важи и точно тук именно от организационна гледна точка нещата са много зле, защото ако тръгнеш да си търсиш гаранцията трябва да пратиш артикула до Румъния за гаранционен сервиз. Ако е ютия, телефон, лаптоп...добре, но печка, пералня, хладилник???

                            И не ми става ясно щом като са толкова наред защо в нета излиза подобна информация:

                            http://glasove.com/categories/koment...defektni-stoki

                            https://bg-bg.facebook.com/izlygani.ot.EMAG/

                            http://www.bg-mamma.com/?topic=687700.330

                            http://spodeli.net/3/story-74923.html

                            http://www.mobilebulgaria.com/forum/...B8%D1%82%D0%B5

                            http://www.nekorektno.bg/2013/12/07/...2%D0%BD%D0%B8/

                            https://petel.bg/Klient-na-EMAG-BG--...-ot-raz__58148


                            А щом и КЗП са се произнесли по въпроса и са ги сложили в списък с некоректни търговци...какво да ви кажа...когато фактите говорят и боговете мълчат.

                            Пазарувайте си, радвайте се, дано да нямате проблеми и занапред, но все пак е хубаво да има коректна и реална информация за хората, които не обичат да се предоверяват и които гледат обективно на нещата.

                            Така или иначе който има акъл ще има и едно наум, който няма - тях Господ ги пази
                            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                            Коментар


                              #29
                              Виждам, че се е заформила тема "ЗА" и "ПРОТВ" Емаг. Та в тази връзка, с риск да бъда заклеймен, че пиша колкото да не заспя, ще споделя с вас горчив опит.
                              Преди повече от три години моят син ни подари - на мен и на съпругата ми, кафемашина закупена от Емаг. Беше на срахотна сметка - намалена от около 130-140 лв. на около 25 лв. /по спомени/. Малко преди изтичане на гаранцията машината спря да работи и съпругата ми, възползвайки се от гаранционните условия я върна за ремонт. Съответно беше приета и... три - четири месеца увъртания. В крайна сметка се оказа, че не подлежи на ремонт и ни помолиха за банкова сметка за да ни върнат парите. Та до ден днешен, след неколкократна кореспонденция - нито машината, нито парите. Пък те и едни пари... Та въобще се отказах да троша повече нерви.
                              Peugeot 301
                              Punto 1.9 JTD - на жената

                              Коментар


                                #30
                                Само за протокола, че не съм получавал никога гаранция от тях под формата на хартия както е в офлайн магазините, но както колегата спомена всичко ми е в профила в сайта им. Което за мен е по-добре от организационна гледна точка.
                                Докато го има сайтът им, е ОК

                                Коментар

                                Working...
                                X