Идеята им е да не се крият данъци при вноса на коли. И тук има такива търговци-купуват отвън, препродават като частни лица и си спестяват данъци. Колко е оправдано....в нашите условия май няма да има кой знае какъв ефект.
Ясно е какво искат д а оправят но дефакто какво става
Ако бъде одобрена, забраната ще се отрази на правото на собственост и на възможността за разполагане с лично имущество
Като едно време с тези акта сопа пипа и др. За една песничка цял наблюдаващ офицер ще може да те шпионира колкото му е кеф. И се връщаме малко като в Бай-тошово време. То там можеше да имаш колко си щеш коли и пари имаше, но нямаше от къде да си купиш....
Последна редакция от fifo td 100; 02.11.2017, 18:19.
Не виждам връзка с казаното горе
Като имаш пари за кола да е нова но те си имат пари и може да си позволят
Като гледам вече не идват със стари коли а едно време идваха само с Дачи
Настоявам да се промени заглавието на темата, което е чистопробна лъжа.
Няма такова нещо.
Има предложение от една от партиите за нещо подобно - т.е. да може всеки да си купува не повече от една кола втора ръка на всеки две години.
Но това предложени е много далеч от приемане и най-вероятно няма да бъде прието.
Нека не пишем неверни неща.
Поредната простотия, измислена от левите. На тях им дай да забраняват на хората. Много обичат.
То в Румъния не можеш да разбереш в Румъния ли си или в България, като гледаш номерата на колите, те тръгнали да забраняват.
Виждал съм автокъщи в Румъния, в които всички коли вече са регистрирани с български номера.
Врътката е, че колата остава да си се води на някаква регистрирана в България фирма.
Нямате представа колко е масово това, особено в по-селските райони.
Дори в последното село на Румъно-Унгарската граница край Сегед половината коли бяха с видински номера.
Причината са високите еко-такси за коли без Евро 4, които са съизмерими с (или надхвърлят) цената на колата.
Много си краен. Светът се задъхва от трошки, тротоарите се превърнаха в паркинги. Харесва ли ти?
Да, харесва ми. Аз пеш не ходя.
И да, краен съм. Всички леви партии проповядват едно - да вземем парите на тези, които работят и да ги дадем на тия, които ги мързи.
Е няма как да не съм краен. Думата "социал-" предизвиква у мен погнуса!
Аз пък съм точно за "десни" мерки за справяне със ситуацията. Защото наистина не е нормално това, в което се превърнаха градовете. Драстично повишаване на данъка за старите коли (т.е. да вземем от бедните), така че да стане неизгодно да държиш няколко трошки пред блока, преференции при закупуване на чисто нова кола (да дадем на богатите), затягане на контрола на пунктовете за ГТП и коли, които не отговарят на еколгичните норми (а критериите не са никак високи), да бъдат спирани от движение. Даже би било добре на място в пунктовете да има някаква преса, с която директно да сплескат трошката и да замине за претопяване . И разбира се работещи механизми за събираемост на дължими данъци и глоби, така че човек сам да стигне до извода, че е добре да освободи тротоара от част от елитния си автопарк .
А, те щото богатите са се разработили, видиш ли. Те ако работеха, последното изречение в горния коментар щеше да е излишно. Нещо не съм склонен допълнително да вземам от себе си, че да им давам допълнително на тия!
Просто Дидо сложи партийна окраска на темата и аз му отговорих. Независимо какви мерки трябва да се вземат -леви или десни (колкото и да са условни тези неща), положението с трошките, които са окупирали тротоарите, не е нормално.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Щом е общовалидно явление, значи е нормално. Просто по дефиниция. По същата причина не е нормална минималната заплата у нас. Просто щото никъде в ЕС я няма. А като румънската са още десетина. Затова и някои мерки там са приемливи, а тук не са.
Коментар