@wwalker: Какви са ядовете на Хондите? Че отвреме на време ме влече към някой Акорд 2.2, засега гледам само отстрани, един приятел си взе скоро, но още е рано за мнения. Двигателя май е безпроблемен, окачването здраво..
Последно колегата сменяше лятото демпферна шайба на съединителя на климатика и прави автоматични скорости, за последните чака на опашка месеци да му дойде реда в сервиза. Друг колега, с който са близки, разправяше че имал много ядове с автомобила.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Купи си Фиат да не те е яд. Евтин, дори да се счупи се прави евтино, защото има много майстори за италянките и не взимат скъпо. Ново Типо, или Браво 2 на старо и няма да имаш ядове
Хондата е добро решение, обаче части за по-новите модели са скъпички, особено едрогабаритните части и за 12к 2008+ година ще вземеш някой оръфляк без грам екстри или някой със скрит проблем.
За Субару няма кой да ти го направи, ще обикаляш и накрая ще ти вземат 1 торба пари и няма да са го направили като хора. Части по купето едвам се намират. Хората, които разбират от боксери в България се броят на ръката ми.
Хибрида с безстепенна скоростна кутия да не ти е на главата. Еластично ускорение и шум на v8 без гърнета. Ще ревеш като заклана мечка. Да не говорим Приуса, колко проблеми има (чичо ми имаше нов преди 4 години). Съботата се возих в нов Yaris Hybrid 1.5 да ви кажа пластмасата на вратите е толко зле, че я докоснах без да искам с нокът и се надраска и няма оправия .... супер долнопробно изпълнение от всякъде, а няма душа да върви грам, нищо че и дават 100 коня. После като се качин на Бравото ми имах чувстото, че се качвам на Brabus ...
Иначе Toyota Auris е добро решение, ако намериш читава.
Mazda-та и те за цената си са прословути боклуци и гнилочи. Един колега си взе чисто нова Мазда 3 20016 и понякога превключва първа скорост от 2-3 пъти с отпускане-натискане на съединител. Викат му ще се оправи с времето, ама вече 1 година така си кара. Меришеше му на кабели половин година след като я купи и всякакви други проблеми за кола която струва 46 бона. Дизелите им са сеизвестни боклуци, защото като се пребе турбината и изхвърля цялото масло и лагерите изтропват.
Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Един приятел имам със Subaru Outback, май е 2.5 мотора с автомат. Ами 7-8 години никакви грижи нито с двигател, нито със скоростна кутия, а се кара много.
На 70-80 хил. ходи до София да му настройват клапаните и това е. Беше споменал, че автомата е проектиран за 300к.с., върви си доста доволно с 4 човека в колата.
Един друг приятел си докара Акорд от Англия и тук му се наложи да смени фаровете, щото не го пускаха да я регистрира в КАТ. Ми чисто нови намери за по 220лв от някакъв сайт. Очаквах да са много повече, като гледах разни фарове за Insignia имаше от 800-2200лв с жироскопите. Правиш Каско и не те интересува, застрахователя да се оправя.
Фиат Браво 2/Ланча Делта 3 бензин пак е вариант, там само трябва да се гледа скоростната кутия и друг евентуално неприятен ремонт е моторчетата на клапите за климатроника.
Само, че разликата при Субару между 2.5 и 2.0R двигателите е огромна. 2.0R се обслужва на всеки 110 000км, като е включена смяна на ангренажен ремък, регулиране на клапани и т.н., което е с цена над 2000лв.
Също така багажника на предложената Импреза е много малък. Иначе е наистина един безпроблемен автомобил. При мен за 3г. и 140 000км не е имало непредвидено влизане в сервиз. За съжаление не изпълнява изискванията за голям багажник, добро озвучаване и възможност за USB.
Точно затова предложих единствения (според мен) друг сравнително безпроблемен автомобил с последния голям атмосферен бензинов двигател, който се предлага на европейския пазар.
Предложението на ВО също е много добро, особено като се има предвид, че двигателя на Ауриса е 1.6 Valvematic (а не 1.6 Dual VVT-i). Единствения недостатък (според мен) на Ауриса е управлението на темпомата от това допълнително лостче. Който е карал автомобил с управление на темпомата от волана ще ме разбере.
Понеже ми се налага да управлявам автомобили с почти всички възможности:
Субару, Хонда - бутони в дясната част (лъч) на волана
Тойота - лостче в дясно
Ауди - лостче в ляво
Голф 7 - бутони в лявата част (лъч) на волана
считам, че за хората, които го използват активно е от някакво значение местоположението му.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Моето скромно мнение, че нито 1 от посочените. Двама колеги имаха такава Хонда и доста проблеми още от чисто нова, обаче върви добре. Турана върви много добре и вози хубаво, но пък помпа-дюза... и доста детски болежки отгоре. Алфата скъпа за поддържане, а Астра бензин вече са я коментирали.
Замисли се за Мазда 6 бензин или дизел, все е чудесен автомобил и се вписва в посочените изисквания.
Тая алфа дето е говориш аз не съм е и виждал .... За 159 е дават като уж здрава кола и с изчистени италиански проблеми. От типа на слаба предница тракащи пластмаси ел. инсталации шибани и др. Даже си мисля и за една така 159 НО JTD задължително! То и по тази причина ти щом си за бензин не ти вършат работа италианците. https://www.vbox7.com/play:7e81206ead
Един познат си взе такава хона за 12 500 и си е газивицира и си кара 4 г с нея. Друг има акорд дизел 2.2 140 коня май беше пак толкова някъде 8 г не е влизала в сервиз!!! Акумулатора сега го смени оригиналния 13 г му е колата (а аз през 2/3). И е супер икономична 6 градско нафта но е дизел... Има и бензин.. Други познати имам с японци доволни са доста. И аз тази 159 дето е мисля след време ще е видим че много гори най-много да взема и аз един японец на газ че това 10/12/14 на 159 ще е ползвам само за пред блока . Инак е много красива и яка.
Щом има пари бих заложил аз на твое място на един акорд на твое място на газ обаче! Да си го карам сладко сладко....
И като гледаш японците да не се плашиш от че под капака са прашни така са не се отварят не се ремонтират защото не се развалят
Купи си Фиат да не те е яд. Евтин, дори да се счупи се прави евтино, защото има много майстори за италянките и не взимат скъпо. Ново Типо, или Браво 2 на старо и няма да имаш ядове
Хондата е добро решение, обаче части за по-новите модели са скъпички, особено едрогабаритните части и за 12к 2008+ година ще вземеш някой оръфляк без грам екстри или някой със скрит проблем.
За Субару няма кой да ти го направи, ще обикаляш и накрая ще ти вземат 1 торба пари и няма да са го направили като хора. Части по купето едвам се намират. Хората, които разбират от боксери в България се броят на ръката ми.
Хибрида с безстепенна скоростна кутия да не ти е на главата. Еластично ускорение и шум на v8 без гърнета. Ще ревеш като заклана мечка. Да не говорим Приуса, колко проблеми има (чичо ми имаше нов преди 4 години). Съботата се возих в нов Yaris Hybrid 1.5 да ви кажа пластмасата на вратите е толко зле, че я докоснах без да искам с нокът и се надраска и няма оправия .... супер долнопробно изпълнение от всякъде, а няма душа да върви грам, нищо че и дават 100 коня. После като се качин на Бравото ми имах чувстото, че се качвам на Brabus ...
Иначе Toyota Auris е добро решение, ако намериш читава.
Mazda-та и те за цената си са прословути боклуци и гнилочи. Един колега си взе чисто нова Мазда 3 20016 и понякога превключва първа скорост от 2-3 пъти с отпускане-натискане на съединител. Викат му ще се оправи с времето, ама вече 1 година така си кара. Меришеше му на кабели половин година след като я купи и всякакви други проблеми за кола която струва 46 бона. Дизелите им са сеизвестни боклуци, защото като се пребе турбината и изхвърля цялото масло и лагерите изтропват.
Да евтини са но майсторите предимно са скарани с инатялснкото и монтажа им е гаден искат повече пари особено с дизела. На моя майстор вече съм му черен с това тд 100. Иска обаждане предварително и за след 1/2 седмици, че има много работа при мене... Хеле с съединителя ми 2 дена не може да е сглоби Ако беше като този WV щеше да е готова още вчера за един ден. И тази цена дето ти е казах 130 реално трябваше да е 150/170 даже и 200, ама хайде казах ти 130 моя грешка пък и ти си ми редовен клиент... А за цвъкането от към пистовия ремък не съм гледал нищо при тебе ще иска пак 1 ден разглобяване да видя какво е. То може и за час да е ама ти знам колата... Обади се га няма работа да е видя..
То по ТД 100 работа винаги ще има, все пак е антична машина. Бензиновите на Фиат 1.4 16v са почти идентични от Stilo-то до 1.4 16v Tjet с някакви доработки по буталата и вала, иначе като глава са еднакви поне на външен вид. Тези двигатели са добре познати, части има колко искаш и са корави във високите обороти. За Tjet 150 мога да кажа, че тегли бая и лепи, но там компромиси със евтини свещи и масло не бива.
Иначе варианти са Toyota Auris 1.6 , Ford Fiesta 1.6 след 2008 не е лоша, Renault Megane също е избор.
Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
То по ТД 100 работа винаги ще има, все пак е антична машина. Бензиновите на Фиат 1.4 16v са почти идентични от Stilo-то до 1.4 16v Tjet с някакви доработки по буталата и вала, иначе като глава са еднакви поне на външен вид. Тези двигатели са добре познати, части има колко искаш и са корави във високите обороти. За Tjet 150 мога да кажа, че тегли бая и лепи, но там компромиси със евтини свещи и масло не бива.
Иначе варианти са Toyota Auris 1.6 , Ford Fiesta 1.6 след 2008 не е лоша, Renault Megane също е избор.
Не разбра имам на ум абе ако знаеш как се вади алтернатор на ТД 100 това има предвид. Не е отгоре като на голфа. Това казвам под работа. Толкова много части има в коша.... От къде да си събира ли ??
Като видях и 159 2.4 jtd.... Така ги правят.
Ем да ама повечето хора слагат (и искат да се) евтино масло и свещи и газ и за това се чупят. И аз да има избор между 2 модела коли ще избера тая дето търпи на евтино масло. Те повечето хора ми правят забележка за моята селения 10 40 60/70 лв. тубата то на 20 г фиат... Купи си бензин карай с по 7/8/9 лв маслото...
Последна редакция от fifo td 100; 03.11.2017, 13:40.
Хибрида с безстепенна скоростна кутия да не ти е на главата. Еластично ускорение и шум на v8 без гърнета. Ще ревеш като заклана мечка. Да не говорим Приуса, колко проблеми има (чичо ми имаше нов преди 4 години).
Това е едно от най-измислените мнения, които съм чел за Приус. Да не говорим, че това е един от най-безпроблемните автомобили, които може да вземеш в съвременното автомобилно производство.
Ама все си чел, все си разбрал. И накрая е най-добре да видиш от личен пример и тогава да се коментира.
... Единствения недостатък (според мен) на Ауриса е управлението на темпомата от това допълнително лостче. Който е карал автомобил с управление на темпомата от волана ще ме разбере.
Честно казано аз не мога да те разбера. Аз съм човек, който използва круиз контрола постоянно. Ама като казвам постоянно, това означава постоянно. Дори и в града. На почти всяко тръгване и да кажем мога да мина 1км с постоянна скорост. Примерно на лостчето вече надписите са започнали да се изтъркват. Толкова постоянно.
И като такова мога да споделя, че не е неудобно. Дори бих казал, че ми е една идея по-удобно от на всичките други коли, които круиза се активира чрез натискане на бутон върху волана.
Според мен тук единственото решаващо е навика, а не разположението.
Като недостатък мога единствено да кажа за неудобство на тези, които лостчето не е върху волана, а върху кората (обикновено под ръчките на мигачите например). Там съм съгласен, че е по-неудобно, защото трябва да пуснеш волана, за да го активираш.
Това е едно от най-измислените мнения, които съм чел за Приус. Да не говорим, че това е един от най-безпроблемните автомобили, които може да вземеш в съвременното автомобилно производство.
Ама все си чел, все си разбрал. И накрая е най-добре да видиш от личен пример и тогава да се коментира.
Чичо ми на 4-тата година я върна, защото му писна да му бръмчи на главата. А е всеизвестно, че батериите им умират, а бързооборотния двигател издъхва след 150к ... вземи ти прочети
Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Чичо ми на 4-тата година я върна, защото му писна да му бръмчи на главата. А е всеизвестно, че батериите им умират, а бързооборотния двигател издъхва след 150к ... вземи ти прочети
Нещо започваш сам да забравяш причините.
Значи имал проблеми и се отървал, сега пък заради това, че двигателя му бръмчи. И толкова високооборотен, че се развърта като дизел. На 5к оборота и край. Баси, много високооборотен бил тоя двигател.
И ето ти статистика на средните обороти на такъв двигател от вчера:
AVG RPM: 1,137
AVG LOAD: 83%
MAX RPM: 2,450
MAX LOAD: 97%
Баси, средно е работил на 1100 оборота. Много развъртане, много чудо. Да не излезе сега, че ти с дизела си се придвижвал средно с по-високи обороти. Да не дойде и той един високооборотен дизел.
Нещо започваш сам да забравяш причините.
Значи имал проблеми и се отървал, сега пък заради това, че двигателя му бръмчи. И толкова високооборотен, че се развърта като дизел. На 5к оборота и край. Баси, много високооборотен бил тоя двигател.
И ето ти статистика на средните обороти на такъв двигател от вчера:
AVG RPM: 1,137
AVG LOAD: 83%
MAX RPM: 2,450
MAX LOAD: 97%
Баси, средно е работил на 1100 оборота. Много развъртане, много чудо. Да не излезе сега, че ти с дизела си се придвижвал средно с по-високи обороти. Да не дойде и той един високооборотен дизел.
Човек, возил съм се само в 2 хибрида - Prius 1.8 2012 и Yaris 1.5 2016 и като кара по магистралата може да полудееш. В града си е ОК, но тръгне ли да ускорява отива на бая обороти дори при най-малкото напъване. Иначе като подържаш скоростта на някакво трасе си е супер или ако галиш педала, но иначе много шумно става вътре. Аз не мога да ти кажа на колко оборота отива, но използвайки уШото си и моята евтина италянка за сравнение, някъде към 4к. За нов автомобил става с някои компромиси, но втора употреба ще се наиграеш.
Разбрах те. Качвал си се веднъж, някой е давал газ, двигателя е бучал равномерно и край, бучи та ти надува главата, с тоя високооборотен двигател.
И за какво наиграване говориш въобще? На автомобила, който посочих, гаранцията на батерията е до 2023-та година. Демек от сега имаш почти още 5 години в гаранция. За какво наиграване говориш само ти си знаеш.
Всяка кола когато искаш да върви и я вкарваш във високи обороти, всяка ти надува главата. Е, или почти всяка. Поне тия произведени с емблема Фиат.
А и все си мисля, че каране на магистралата по принцип е поддържане на скорост по някакво трасе, глобално погледнато. Ама веднъж става за такова каране, пък друг път не.
Просто не чети какво пишат и не си прави генерални грешни изводи и на база тези изводи да даваш мнение. Просто съвет.
Коментар