Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да поговорим за електромобилите
Collapse
X
-
Студ и електромобил...
https://www.vesti.bg/tehnologii/avto...radusa-6135630FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
А за алтернатива автомобил с горивна клетка какво ви е мнението? Ето малко факти: https://roadhunter.bg/2020/04/28/вод...-клетка/ , http://conf.uni-ruse.bg/bg/docs/cp09/4/4-17.pdfFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Това е много по-добро от стандартен електромобил. Въпроса е дали ще се развие автомобилостроенето в тази посока. Тук в Русе има тенденция да се вкарат автобуси с такива клетки, като ще бъде изградена и водородна станция, използваща соларни клетки за производтво на ел. енергията необходима за производството на водород. Дано не е просто поредната схема за източване на европари.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Снощи гледах по Аутомоторспорт лекция на някакъв немски спец за сравняване на автомобили на ток и водород. Най-голямо впечатение ми направи сравняването на КПД на двата вида. Имайки в предвид себестойността на производство на двата вида плюс енергията за тях, за електромобилите КПД е 70%, а за водородните едва 17%. КПД-то го смята от началото на производствените процеси до отдаването на енергията за задвижване на колелата на колата. Едно от обясненията за голямата разлика е все още скъпата технология на производство както на автомобила, така и на водорода. Вече електормобил можеш да си купиш и за 15К евро, докато водородните отиват над 60К.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
muns61 написа: Преглед на мнениетоКое производство на електричество е с КПД 70%?
Само от преноса се губят поне 60%. Никой не отчита загубите по проводниците на далекопроводите, след това поне 2 трансформатора с КПД около 50% на траф за да го понижат до мрежово напрежение, КПД на инвертора за заряд на батерията ... и то КПД не му останаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
NikMar написа: Преглед на мнениетоНезнам как го е смятал германеца, но са това стойностите които каза, доколкото си спомням.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Въпрос на политика.
След 20 години ще има...опа грешка. Електромобилите не стават.
Водородните автомобили са новото зелено
Трябва да се продава бе хора, ако не доброволно, то насила. Ето нали до 2030 искат да забранят ДВГ.
И след това и да искаш и да не искаш купуваш електричка, защото...няма какво друго== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа: Преглед на мнениетоИ след това и да искаш и да не искаш купуваш електричка, защото...няма какво другоFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа: Преглед на мнениетоЗа справка - един електромотор има около 80% КПД, инвертора който го управлява също има някакви загуби
Заряда на батерията с прав ток отива отива към 85% КПД.
Така, че напълно нормално е общото КПД да е 70%.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар